جمعه , 31 فروردین 1403
برند قابلمه لایف اسمایل

بررسی کیفیت برند قابلمه لایف اسمایل + آشنایی با تاریخچه آن

در بازار لوازم خانگی و آشپزخانه برند های زیادی مشغول به فعالیتند از برندهای تاپ جهانی گرفته تا برند های چینی و بعضا برندنماها یا اصطلاحا برندهای متفرقه! به همین هوشیار بود که از هر برندی کالا نخریم و ابتدا یک تحقیق کوچکی در مود برند، تاریخچه برند و محصولاتش انجام بدیمامروز در این مقاله از بارانو شاپ میخوایم یکی از محبوب ترین برند های بازار لوازم آشپزخانه در ایران را معرفی کنیم، برند قابلمه لایف اسمایل را که همیشه شیک ترین محصولات رو در بین برندهای دیگه داره موضوع این مقاله است.


فهرست مطالب


آشنایی با برند لایف اسمایل

برند Life Smile یکی از معتبرترین برندهای فعال در بازار لوازم آشپزخانه خصوصا ظروف آشپزی در خاورمیانه است. محصولات لایف اسمایل در کنار داشتن طراحی شیک و فوق‌العاده و رنگ‌های زیبا، از کیفیت بالایی برخوردار بوده که همین دلایل باعث محبوبیت و فروش زیاد این برند شده. شرکت لایف اسمایل دارای گواهی ISO 9001:2015 می باشد و دفتر اصلی آن در دبی، امارات متحده عربی است و محصولات خود را به بازار کشورهای سراسر جهان صادر می کند.

لایف اسمایل ساخت کجاست؟

برند لایف اسمایل در سال ۲۰۰۷ در دبی،امارات متحده عربی تاسیس شد و در طول ۱۵ سال تجربه گذشته، مجموعه های انحصاری و بینظیر خود شامل لوازم آشپزخانه، ظروف پخت و پز با کیفیت بالاتر از سایر رقبا و لوازم الکتریکی ضروری را طراحی و توسعه داده است. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنمای خرید تلویزیون شیائومی  را بخوانید.

برند قابلمه لایف اسمایل

لایف اسمایل همیشه پیشرو در استفاده از بهترین تکنولوژی روز برای ساخت محصولاتش بوده و همین هم برگ برنده این برند در رقابت با سایر رقبا بوده برای مثال لایف اسمایل محصولات خود را با ذوب آلومینیوم خالص در دمای بالا و تحت فشار قرار دادن آن با دایکاست تولید میکند تا عملکرد و سبکی استثنایی را برای محصولات خود ارائه دهد

مطالعه بیشتر
راهنما خرید تصفیه کننده هوا شیائومی - Xiaomi Air Purifier

بررسی کیفیت محصولات لایف اسمایل

برنامه تحقیق و توسعه لایف اسمایل این امکان را فراهم کرده که فناوری های خود را ثبت اختراع کند و همکاری آن با طراحان برجسته جهانی این امکان را داده است که طرح های شکیل و با کیفیت بی نظیری را برای برآورده کردن نیازهای آشپزخانه و ظروف آشپزی توسعه دهند، ساخت و توسعه ظروف آشپزی پرکاربرد، مد روز، کم مصرف تر و سازگار با محیط زیست و پخت و پز سالم از اهداف این شرکت بوده و از ابتدای تاسیس تاکنون بر روی این اهداف کار کرده است

محصولات لایف اسمایل از بالاترین استانداردهای کیفیت بهداشتی بهره می برند و با بهترین مواد اولیه و زیر نظر کارشناسان و تکنسین های بسیار حرفه ای تولید می شوند. کار بر روی ساخت محصولاتی با دوام که خریدار را برای چندین سال از هزینه دوباره برای خرید قابلمه و ظروف آشپزخانه بی نیاز کن از اهداف این شرکت بوده است. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله معرفی انواع ماشین ظرفشویی  را بخوانید.

مزایا و معایب محصولات لایف اسمایل چیست؟

مزایا:

  • طراحی منحصر به فرد به دلیل داشتن خط تولید اختصاصی
  • دوام بالای محصولات لایف اسمایل
  • قیمت مناسب و رقابتی در بازار ایران
  • رنگ آمیزی با کوره و استفاده از رنگ های نچسب
  • درصد استهلاک پایین محصولات آن
  • ضخامت پایین و طراحی متناسب با نیاز مشتری
  •  استفاده از فناوری سندبلاست: مهمترین مزیت این فناوری جلوگیری از سوختن ته دیگ است.
  • ظاهر شیک و لاکچری محصولات لایف اسمایل
  • تنوع بالای محصولات

معایب:

  • وجود فراوان محصولات فیک از این برند در بازار ایران
  • تفاوت قیمت چشمگیر در بین فروشندگان و نمایندگی ها
  • کپی زیاد برندهای چینی از طراحی های انحصاری لایف اسمایل
مطالعه بیشتر
راهنمای جامع خرید ماشین ظرف شویی بوش 2022

آیا قابلمه لایف اسمایل ارزش خرید دارد؟

معمولا پس از آن که شایعاتی در مورد ارتباط قابلمه ها و سلامتی انسان ها به وجود آمده است که البته تا حدودی هم این شایعات صحت دارد ، خیل از افراد و مادران ترجیح می دهند تا بهترین مدل و یا کیفیت ترین سرویس قابلمه ها را خریداری کنند و با وجود برند ا مختلفی که وجود دارد شاید خرید سرویس قابلمه ا توجه به این حساسیت ها نسبت به قبل بسیار بیشتر شده است .

اما life smile برندی است که خود را ثابت کرده و جنس نامرغوبی را به دست مشتریان خود نمی رساند . البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنمای خرید ماشین لباسشویی سامسونگ را بخوانید.

معرفی انواع مدل سرویس قابلمه های لایف اسمایل پر فروش بازار

در انواع سرویس قابلمه های برند لایف اسمایل لازم است بیان کنیم که این برند در زمینه تولید انواع قابلمه ها و تابه ها در جنس های مختلف چون گرانیتی ، چدنی ، سرامیکی و… نیز فعالیت می کند ، در ادامه می توانیم چند تا از پر فروش ترین مدل قابله های لایف اسمایل که اکثر خریداران از ان راضی بوده اند را معرفی کنیم .

  1. سرویس قابلمه 6 پارچه لایف اسمایل مدل FLCM 6
  2. سرویس قابلمه 12 پارچه life smile مدل p5
  3. سرویس پخت و پز 8 پارچه لایف اسمایل مدل FLCM8-B
  4. سرویس پخت و پز 10پارچه لایف اسمایل کد p_10
  5. سرویس پخت و پز 12 پارچه لایف اسمایل مدل BB 12-SET
  6. سرویس قابلمه 6 پارچه life smile مدل LIFE P6
  7. قابلمه لایف اسمایل مدل FLCM-36P سایز 36
  8. و …
مطالعه بیشتر
راهنمای خرید کتری برقی + بررسی مزایا و عوارض استفاده از آن

قیمت قابلمه لایف اسمایل چقدر است؟

پیش از آن که به صورت حدودی و میانگین قیمت قابلمه های لایف اسمایل را بیان کنیم لازم میدانیم بیان کنیم که مدل سرویس قابلمه های لایف اسمابل در انواع طرح و رنگ های مختلف و با تعداد پارچه های گوناگون در بازار وجود دارند به همین دلیل قیمت آن ها متفاوت خواهد بود چرا که قیمت قابلمه life smile به عواملی چون تعداد اقلام سرویس قابلمه ، نوع جنس قابلمه لایف اسمایل و… نیز بستگی خواهد داشت.

برند قابلمه لایف اسمایل

به همین دلیل نمی توان به صوت دقیق قیمت هر یک از آن ها را بیان کرد به خصوص که این روز ها انواع قیمت های محصولات خانه و آشپزخانه روز به روز دست خوش تغییراتی می شوند . معمولا قیمت قابلمه های life smile به صورت میانگین بین 500 هزار تومان تا 6 میلیون تومان متغیر می باشد که البته این قیمت ها قطعا دست خوش تغییراتی می شوند . درباره نقد و بررسی ماشین ظرفشویی سامسونگ  را بخوانید.

بررسی نظرات خریداران در مورد قابلمه های لایف اسمایل

همانطور که پیش تر گفتیم با توجه به تنوع بالای محصولات لایف اسمایل معمولا خریداران بسیار زیادی دارد ، با توجه به بررسی نظراتی که انجام داده ایم اکثر کسانی که از مدل قابلمه های life smile خریداری کرده اند راضی بوده اند مگر شاید تنها چند نفر باشند که از خرید خود ناراضی بودند با این حال این امری طبیعی است چرا که همیشه یک چیز برای همه افراد راضی کننده نخواهد بود ، اما با توجه به نظرات زیادی که خریداران ارسال کرده اند و نشانه رضایت آن ها می باشد می توان گفت که این مدل سرویس قابلمه ها از بنرد لایف اسمایل دارای ارزش خرید می باشد .

مطالعه بیشتر
نقد و بررسی ماشین ظرفشویی سامسونگ + نحوه ی کاربرد مواد شوینده و امکانات ماشین ظرفشویی سامسونگ

سخن پایانی

شما در این مقاله با برند لایف اسمایل آشنا شدید. همچنین از ویژگی ها و کیفیت آنها آگاه شدید.اگر سوال یا نظری دارید آن را در کامنت مطرح کنید تا در اسرع وقت توسط ما جواب داده شود.

سوالات متداول

آیا سرویس قابلمه لایف اسمایل خوبه بخرم؟

در مورد سرویس قابلمه های لایف اسمایل لام است بیان کنیم که این برند انواع مدل قابلمه ها را در طرح و جنس های مختلف روانه بازار می کند به همین دلیل معمولا دست خریداری باز تر است تا بتواند به راحتی مدل قابلمه مورد پسند خود را انتخاب و خریداری کند .

آیا قابلمه لایف اسمایل بخرم یا قابلمه چدنی؟

معمولا مدل قابلمه های چدنی از کیفیت و قیمت بالایی برخوردار هستند اما مدل قابلمه سرامیکی لایف اسمایل از قیمت کمتری برخوردار می باشد و شاید هم دوام کمتری نسبت به جنس چدنی داشته باشد اما در هر صورت انتخاب از میان آن ها بستگی به سلیقه خود شما نیز دارد .

پیشنهاد ما به شما

نقد و بررسی تلویزیون های شیائومی سال 2023

نقد و بررسی تلویزیون های شیائومی سال 2023

تلویزیون شیائومی 4X اندروید 65 اینچ مدل Mi TV 4X 65 تلویزیون شیائومی MI 4X …

دیدگاهتان را بنویسید