پنجشنبه , 30 فروردین 1403
ظرفشویی سامسونگ

نقد و بررسی ماشین ظرفشویی سامسونگ + نحوه ی کاربرد مواد شوینده و امکانات ماشین ظرفشویی سامسونگ

در ارتباط با نیاز ماشین ظرفشویی در خانه های امروزی میتوان گفت این وسیله یکی از وسایل ضروری آشپزخانه محسوب می شود به دلیل نقش مهمی که در ارائه خدمات به خانه ایفا می کند. یکی از چالش های هر خانواده ایرانی شستن ظروف بعد از صرف غذا می باشد که با استفاده از ماشین ظرفشویی سامسونگ این نگرانی از بین رفته است و می توانید به راحتی از میهمانان خود پذیرایی نموده و زمان بیشتری را در کنار خانواده خود بگذرانید. در کنار آسایش و راحتی باید این نکته را اضافه کرد که ماشین ظرفشویی سامسونگ به دلیل مصرف کم آب و برق باعث صرفه جویی اقتصادی نیز خواهد.


فهرست مطالب


نقد و بررسی ماشین ظرفشویی سامسونگ

ماشین ظرف‌شویی «سامسونگ» ، یک ماشین ظرف‌شویی با قابلیت زیاد و مجهز به تکنولوژی واتروال سامسونگ است. وزن این ماشین ها حدودآ 55 کیلوگرم است و جنس بدنه‌ی آن از استیل است. ظرفیت این ماشین بین 12تا 14 نفر است. ظرف‌شویی سامسونگ مدل  با قابلیت‌های زیاد و نمودار مصرف انرژی A++، یک ماشین با عملکرد رضایت‌بخش به شمار می‌آید. متوسط میزان مصرف آب برای هر بار شست‌وشو در این ماشین ظرف‌شویی، 9.7 لیتر است. قفسه‌های این ماشین ظرف‌شویی قابلیت تنظیم ارتفاع دارند. میزان صدای آن 44 دسی‌بل است و تعداد برنامه‌های شست‌وشوی آن به شش می‌رسد.

 ظرفشویی سامسونگ

این ماشین با داشتن قفل کودک از ایمنی زیادی برخوردار است. ماشین ظرف‌شویی سامسونگ مدل  ، دارای گزینه‌ی نیم‌شور است. در این دستگاه به خاطر دارا بودن سیستم ضدعفونی, شست‌وشو با آب تا دمای 80 درجه را برای استریل کردن ظروف انجام می‌دهد. در این ماشین می‌توان ظروف بزرگ و قابلمه تا سایز 36 سانتی‌متر را هم شست‌وشو داد. برای شما که به دنبال آشنایی با بهترین ظرفشویی های سامسونگ هستید. آیا با جدیدترین تلویزیون ها آشنا شده اید؟ البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنمای خرید تلویزیون را بخوانید.

مطالعه بیشتر
راهنمای جامع خرید کولر گازی (پرقدرت) در سال 2023 + بررسی عوامل موثر در تعیین ظرفیت کولرگازی

قفسه‌ی سوم این ماشین مخصوص قاشق و چنگال است تا دستگاه کاربری راحت‌تری داشته باشد. یک قابلیت ویژه‌ی این ماشین، کنترل هوشمند برای شروع با تأخیر از 1 تا 24 ساعت است. این دستگاه دارای بازوهای آب‌پاش بالایی، میانی و پایینی است.

تکنولوژی WaterWall پوشش فراگیر ، درخشنگی چشمگیر

ماشین ظرفشویی جدید سری WaterWall ، اولین ماشین ظرفشویی با بازوی شستشوی خطی در دنیا است که با پوشش کامل فضای داخلی دستگاه ، شستشوی کامل و یکدستی را برای تمام ظروف به ارمغان می آورد.

طراحی کاربردی  Flex Tray برای سبد بالا

در ماشین ظرفشویی WaterWall از طراحی منحصر بفرد و خلاقانه ای برای سبد بالا استفاده شده است . با استفاده از سبد انعطاف پذیر  Flex Tray ، برداشتن قاشق و چنگال ها پس از شستشو ، به راحتی و با حداکثر سرعت انجام پذیر می باشد. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنما خرید ماشین ظرفشویی را بخوانید.

 ظرفشویی سامسونگ

شستشوی هدفمند ظروف Zon Booster

ماشین ظرفشویی WaterWall اولین ماشین ظرفشویی است که امکان انتخاب ناحیه شستشوی قدرتمند را با گزینه ای متعدد ارائه می دهد. علاوه بر امکان انتخاب کل قفسه پایین ، امکان انتخاب سمت چپ یا راست برای شستشوی قدرتمند وجود دارد.علیرغم ماشین ظرفشویی های معمول، ماشین ظرفشویی سامسونگ از ویژگی Zone Booster برخوردار می باشد که به شما این امکان را می دهد تا ظروفی که به شست و شوی بیشتری نیاز دارند را در یک ناحیه قرار دهید تا به طرز کارآمدی لکه های سرسخت باقی مانده غذا از بین بروند. ماشین ظرفشویی سامسونگ با 5 آبپاش در سمت چپ و 3 تای دیگر در سمت راست، دارای وسیع ترین ناحیه تمیز کننده هدفمند در صنعت می باشد، به این خاطر می توانید با یک بار شست و شو از شر لکه های مزاحم خلاص شوید.

مطالعه بیشتر
٤ لوازم خانگی هوشمندی که زندگی را برای شما آسانتر می سازد (آپدیت 2023 + عکس)

خشک کن خودکار ماشین ظرفشویی WaterWall سامسونگ

با قابلیت بازکن خودکار و جریان هوای خشک ماشین ظرفشویی سامسونگ، از درخشش ظروف تمیز لذت ببرید. بعد از پایان چرخه، درب ماشین ظرفشویی به صورت خودکار باز می شود تا بخار از داخل آن خارج شود و ظروف سریع تر خشک شوند. فنی که در قسمت بالایی ماشین ظرفشویی WaterWall قرار دارد نیز یک پوشش محافظ هوایی ایجاد می کند تا پروسه خشک شدن ظروف به بهترین شکل انجام گیر

شست و شو با ماشین ظرفشویی سامسونگ تنها در 55 دقیقه

برنامه شست و شو Daily 55 Cycle در ماشین ظرفشویی سامسونگ، به شما این امکان را می دهد تا سریع تر از همیشه ظروف را شست و شو و خشک کنید. این قابلیت برای حجم کم ظروفی که نیاز به شست و شو کمتری دارند بسیار مناسب است.

 ظرفشویی سامسونگ

ماشین ظرفشویی WaterWall مناسب برای تمام ظروف

ماشین ظرفشویی D164 با سیستم Easy Load Racking پر کردن و خالی کردن ماشین را برای تمام ظروف با هر سایزی ساده تر کرده است. به طور مثال می توانید ظروف کوچکتری که در سبد پایینی قرار دارند را به طور کامل جمع کنید تا فضای بیشتری برای جای دادن ظروف بزرگتر داشته باشید. همچنین چرخ های ماشین ظرفشویی WaterWall با طراحی جدید به راحتی جا به جا می شوند و قابل تنظیم می باشند.

نحوه ی کاربرد مواد شوینده در ماشین ظرفشویی سامسونگ چگونه است؟

قرص های شوینده

مارک های مختلف قرص های شستشو با سرعت های مختلف حل می شوند به همین دلیل بعضی قرص های شستشو نمی توانند در طول برنامه های کوتاه حل شوند و تمیز کردن کامل خود را انجام دهند. بنابراین ، هنگام استفاده از قرص های شستشو در برنامه های کوتاه قرص را نصف کنید.

 قرص های شوینده

محفظه مواد شوینده (جاپودری)

جاپودری باید قبل از شروع هر چرخه شستشو به دنبال دستورالعمل های ارائه شده در جدول چرخه شستشو پر شود. سیستم ماشین ظرفشویی از مواد شوینده و پاک کننده کمتری استفاده می کند. به طور کلی، فقط یک قاشق غذا خوری پودر برای یک شستشوی نرمال مورد نیاز است.

مطالعه بیشتر
مقایسه تلویزیون ال جی با سامسونگ و از خرید کدام پشیمان نخواهیم شد؟

همچنین ظروفی که به شدت کثیف شده اند نیاز به مواد شوینده بیشتری دارند. همیشه مواد شوینده را قبل از شروع به کار ماشین ظرفشویی اضافه کنید در غیر این صورت می تواند خیس شود و به درستی حل نشود.

معرفی امکانات ماشین ظرفشویی سامسونگ

  • ماشین ظرفشویی سامسونگ دارای سیستم ضدعفونی کردن ظروف می باشد.
  • در ماشین ظرفشویی  سامسونگ دکمه «آبکشی بهداشتی»  وجود دارد که با ضدعفونی کردن ظروف، آلودگی های باکتریایی را کاهش داده و به شما در شستشوی بهداشتی ظروف اطمینان می دهد.
  • از دیگر امکانات ماشین ظرفشویی سامسونگ این است که در آبکشی پایانی ، دمای آب را به بالای 70 درجه سانتی‌گراد می‌رساند و با نگهداشتن آب در این دما برای یک مدت زمان مشخص باعث شستشوی تمیزتر ظروف می گردد.
  • اگر تعداد کمی ظرف دارید که زیاد کثیف نشده اند و به شستشوی زیادی نیاز ندارد،سیستم شستشوی سفارشی یک ساعته در ماشین ظرفشویی سامسونگ باعث سرعت بیش تر در شستن و خشک کردن ظروف می شود. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنما خرید ماشین لباسشویی سامسونگ  را بخوانید.
ظرفشویی سامسونگ
  • در ماشین ظرفشویی سامسونگ برای اینکه از تمیز شدن ظروف اطمینان حاصل شود سیستم چرخه شستشو خودکار وجود دارد .
  • از امکانات ویژه ماشین ظرفشویی سامسونگ وجود سنسور برای تشخیص میزان کثیفی و مقدار غذای باقی مانده است که بطور خودکار عمل کرده و فعال شدن گزینه های شستشو، آبکشی و خشک کردن را به عهده دارد به این ترتیب صرفه جویی در مصرف انرژی و همچنین افزایش کارایی را ایجاد میکند.
  • ماشین ظرفشویی سامسونگ دارای فناوری محو اثر انگشت است که به شما اطمینان می دهد که تمامی لکه ها از بین برده شده است. این سیستم از پابرجا ماندن اثر انگشت و سایر لکه ها بر روی ظروف جلوگیری کرده و در صورت وجود لکه آنها را پاک می کند.
مطالعه بیشتر
ماشین ظرفشویی ال جی بهتر است یا سامسونگ؟ + مقایسه ماشین ظرفشویی ال جی و سامسونگ

قابلیت های ماشین ظرفشویی سامسونگ:

  • امکان تنظیم قفسه های بالا و پایین ماشین ظرفشویی سامسونگ نیز میسر است. دستگاه این امکان را دارد که قفسه را با سایز ظروف خود مطابقت دهید. بدین ترتیب در صورت شستشو ظروف بزرگ مانند قابلمه ، دیس های پذیرایی و… مشکلی نخواهید داشت.
  • لازم به ذکر است در سبد پایین ماشین ظرفشویی سامسونگ این قابلیت وجود دارد که ظروف بزرگ تا ابعاد 36 سانتی‌متر در آن گذاشته و شستشو داده شود.
  • این دستگاه مجهز به فناوری نیم شور است که مواقعی استفاده می شود که تعداد ظروف ما برای شستن زیاد نیست . برای صرفه جویی در مصرف انرژی و همچنین کاهش مصرف آب می توانید از ظرفیت بخشی از دستگاه استفاده کنیم .
  • در کنار فناوری های دیگر، این دستگاه همچنین مجهز به سنسور تشخیص نشتی آب نیز می باشد.
  • ماشین ظرفشویی سامسونگ دارای صدای بسیار کم هنگام شستشو میباشد و مزاحمتی ایجاد نمیکند.
ظرفشویی سامسونگ
  • برای قرار دادن پودر ماشین ظرف‌شویی یا مواد براق کننده و قرص های ظرفشویی از محفظه ای که بر روی در و سمت داخلی دستگاه وجود دارد استفاده کنید.
  • ماشین ظرفشویی سامسونگ دارای میزان مصرف انرژی پایین بوده و رده انرژی A+ دارد.
  • در مورد جایگاه ظروف در ماشین ظرفشویی سامسونگ در سبد بالا لیوان و استکان ها جای داده می شوند و در سبد پایین بشقاب و ظروفی که بزرگ وبلند هستند قرار می گیرند.البته یک طبقه نیز برای قاشق و چنگال تعبیه شده است.
  • ماشین ظرفشویی سامسونگ دارای 7 برنامه شست و شو است.

سخن پایانی

شما در این مقاله با ماشین ظرفشویی سامسونگ آشنا شدید. همچنین از نحوه ی کاربرد مواد شوینده و امکانات ماشین ظرفشویی سامسونگ آگاه شدید. اگر سوال یا نظری دارید آن را در کامنت مطرح کنید تا در اسرع وقت توسط ما جواب داده شود.

مطالعه بیشتر
راهنمای خرید چای ساز بوش + مهمترین نکاتی که در خرید چای ساز بوش باید بدانید

سوالات متداول

ماشین ظرفشویی ظرفها را تمیز نمی کند، علت چیست؟

تمیز نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی، مشکلی نسبتا رایج است که افراد زیادی از بروز آن شکایت دارند. اصلی ترین دلیل بروز این مشکل، حجم زیاد ظروف و چیدن اشتباه آنها در سبد است. این مسئله باعث می شود که مواد شوینده به خوبی به همه جای ظروف نرسد و در نتیجه، ظروف تمیز نشوند.

چرا قرص در ماشین ظرفشویی حل نمی شود؟

قرص یا مواد شوینده در ماشین ظرفشویی، توسط قطعه ای به نام دیسپنسر رقیق می شود. اگر دیسپنسر صابون درست کار نکند، قرص در دستگاه باز یا حل نمی شود. چون درب بازکن مواد شوینده در این شرایط از کار می افتد و قرص بسته می ماند.
عوامل دیگری همچون غرق شدن قفسه، قطع شدن چرخه، کیفیت پایین مواد شستشو و خرابی کلید سوئیچ هم مانع از حل شدن قرص در ماشین ظرفشویی می شوند. با برطرف کردن هرکدام از این ایرادها، مشکل رفع شده و قرص به راحتی ماشین حل می شود.

پیشنهاد ما به شما

نقد و بررسی تلویزیون های شیائومی سال 2023

نقد و بررسی تلویزیون های شیائومی سال 2023

تلویزیون شیائومی 4X اندروید 65 اینچ مدل Mi TV 4X 65 تلویزیون شیائومی MI 4X …

دیدگاهتان را بنویسید