پنجشنبه , 9 فروردین 1403
لباسشویی سامسونگ

راهنمای خرید ماشین لباسشویی سامسونگ + آشنایی با تکنولوژی های ماشین لباسشویی سامسونگ

اگر شما هم برای خرید ماشین لباسشویی سامسونگ مردد هستید و یا در بین سیل عظیم برندها و مدل ها سر در گم شده اید شما را به مطالعه این راهنمای خرید ماشین لباسشویی دعوت می کنیم. چرا که اطلاعات این مقاله می تواند برای شما بسیار مفید باشد.برای آنکه بتوانید بهترین ماشین لباسشویی را داشته باشید در گام نخست نیازهای خانواده خود را بشناسید. در گام بعدی باید نسبت به مدل ها و برند های موجود در بازار آشنایی پیدا کنید. در مقاله راهنمای خرید ماشین لباسشویی بیشتر در رابطه با این فاکتورها صحبت خواهیم کرد.


فهرست مطالب


راهنمای خرید بهترین ماشین لباسشویی سامسونگ

برای خرید بهترین ماشین لباسشویی سامسونگ باید چند نکته ای کلیدی را در نظر بگیرید. در این مقاله ما راهنمای خرید ماشین لباسشویی مهمترین عناوین مختلف توضیح داده ایم تا بتوانید مقرون به صرفه ترین ماشین لباسشویی را انتخاب کنید.

1. انتخاب نوع ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک:

در بهترین ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک ، قسمت های شستشو و خشک شدن جدا شده است ؛ بنابراین ، در طول فرایند شستشو ، مداخله دستی لازم است. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنمای خرید ماشین ظرفشویی ال جی را بخوانید.

لباسشویی سامسونگ

می توانید فرایند شستشو را متوقف کنید ، مثلاً لکه ها را با دستان خود روی دست بمالید تا از بین برود و سپس دوباره به روند شستشو ادامه دهید.اگر به دنبال صرفه جویی در انرژی هستید ، نگران نباشید! این ماشین ها قدرت کمتری دارند و انرژی کمتری مصرف می کنند.کار با ماشین های لباسشویی نیمه اتوماتیک آسان تر و نگهداری آنها آسان تر است.

ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک:

ماشین های لباسشویی تمام اتوماتیک فضای کمتری را اشغال می کنند. بسته به طرح شستشو و حالت سفارشی انواع پارچه ها ، چرخه شستشو انعطاف پذیرتر است.حتی اگر می خواهید از خانه خارج شوید ، می توانید از ماشین لباسشویی استفاده کنید. و ماندگاری بیشتری دارد.

مطالعه بیشتر
راهنمای خرید انواع تخم مرغ پز خانگی + مهمترین نکات قبل از خرید دستگاه تخم مرغ پز

 2. ظرفیت ماشین لباسشویی

ظرفیت ماشین لباسشویی بر اساس میزان لباس خشکی که می توانید در یک چرخه شستشو داخل ماشین لباسشویی قرار دهید ، بر حسب کیلوگرم تعیین می شود. البته این ظرفیت معمولاً اسمی است و ظرفیت واقعی کمی کمتر از آنچه در بالا نوشته شده است.بنابراین سعی کنید هنگام استفاده از دستگاه ، آن را بیش از حد پر نکنید. شستن لباس ها آسان نیست و مصرف انرژی شستشو را افزایش می دهد.برای خانواده یک یا دو نفره ، یک ماشین لباسشویی کوچک با ظرفیت 6 کیلوگرم کافی است.یک خانواده بزرگ ممکن است به یک مدل بزرگتر با ظرفیت بیش از 8 کیلوگرم نیاز داشته باشد.

3. محل قرارگیری ماشین لباس شویی

اکثر خانه ها و آپارتمان های امروزی آشپزخانه ای کوچکی دارند به همین منظور اندازه و فضا می تواند یکی از بزرگترین نگرانی های شما هنگام خرید ماشین لباسشویی جدید باشد.ماشین لباسشویی درب جلو نسبت به ماشین لباسشویی درب بالا کوچکتر است و برای فضاهای کوچک مناسب است. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنما خرید ماشین ظرفشویی را بخوانید.

لباسشویی سامسونگ

علاوه بر این ، می توانید از کابینت کار بخواهید که یک کابینت ویژه برای شما بسازد و از پرسنل تعمیر و نگهداری بخواهید قطعات دستگاه را باز کرده ، ماشین لباسشویی را در کابینت نصب کرده و در آن تعبیه کنند.

4. جنس بدنه

مواد به کار رفته در ساخته ماشین لباسشویی رابطه ای مستقیمی با کیفیت و قیمت تمام شده ای لباسشویی دارد.اگر در خانه ای شما از ماشین لباسیشویی سامسونگ زیاد استفاده میشود توصیه میکنیم که محصول باکیفیت خریداری کنید

ماشین های لباسشویی ارزان قیمت معمولاً از درام‌ های جامد پلاستیکی یا سرامیکی ساخته می شوند ، در حالی که مدل های گران تر از فولاد ضد زنگ ساخته می شوند. البته بری کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنما خرید تلویزیون اولد ال جی را بخوانید.

مطالعه بیشتر
راهنمای خرید پلوپز + معرفی بهترین برندهای پلوپز

5. قیمت ماشین لباسشویی سامسونگ

هزینه اولیه خرید لباسشویی طبیعیتاٌ بالا خواهد بود. اما فاکتور اصلی این است که چقدر می خواهید برای خرید ماشین لباسشویی سامسونگ جدید هزینه کنید!توجه داشته باشد به دنبال خرید ماشین لباسشویی سامسونگ ارزان نباشید، زیرا لباسشویی های گران قیمت معمولاً کیفیت بالاتری دارند. بنابراین هزینه های نگهداری کمتر و کارآمدتر است.دوستان هنگام خرید ماشین لباسشویی سامسونگ به در کنار قیمت به صرفه جویی در مصرف آب و مواد شوینده توجه داشته باشید که در بهترین ماشین لباسشویی های سامسونگ این قابلیت در نظر گرفته شده.

معرفی تکنولوژی های ماشین لباسشویی سامسونگ

سامسونگ همیشه در رقابت با حریفان خود سعی در استفاده از تکنولوژی روز ، طراحی منحصر به فرد و اهمیت ویژه به مشتری و مشتری مداری رو سرلوحه کار خود قرار داده است، در نسل جدید ماشین های لباسشویی سامسونگ هم از این موضوع مستثنی نیست، برای رقابت در بازار تنگاتنگ لوازم خانگی، استفاده از تکنولوژی روز و بهره گیری از خلاقیت مهندسین این شرکت و استفاده از متدهای جدید باعث شده مشتریان حین خرید لباسشویی نگاه ویژه ای به محصولات متنوع سامسونگ داشته باشند.

1) قابلیت Add wash

قانون نانوشته ای وجود دارد که می گوید: همیشه بعد از روشن کردن ماشین لباسشویی، یک لباس پیدا می شود که جا مانده است. اما این فقط بدشانسی شما نیست، برای حدود 90 درصد از مصرف کنندگان این اتفاق می افتد. سامسونگ برای نقض این قانون مورفی گونه، یک راه حل مبتکرانه اندیشید و لباسشویی AddWash را تولید کرد. در این ماشین یک در اضافه در بالای در اصلی قرار گرفته و از طریق آن می توان با فشار یک دکمه لباس جا مانده یا مواد شوینده را به دستگاه اضافه کرد، بنابراین لازم نیست لباس جامانده چند روز مهمان سبد لباس های کثیف باشد. 

لباسشویی سامسونگ

ادواش فقط برای لباس های جا مانده نیست، می توانید برخی لباس های مجلسی یا نخی که الیاف آسیب پذیر دارند بعد از شست و شو با دست، به جای آب کشی و چلاندن به ادواش اضافه کنید چون بافت الماس گون آن، طوری طراحی شده که امکان ندارد لباس های حساس آسیب ببینند. هم چنین می توانید مایع نرم کننده را هر زمان خواستید به فرایند شست و شو اضافه کنید تا حوله ها و لباس های شما نرم تر و لطیف تر از همیشه شوند.

مطالعه بیشتر
راهنمای خرید یخچال فریزر + بررسی نکات مهم درانتخاب یک یخچال فریزر مناسب

2) تکنولوژی Hygiene Steam ماشین لباسشویی سامسونگ

شما می توانید لباس های خود را با بخاری که سیستم Hygiene Steam ماشین لباسشویی سامسونگ تولید می کند، بطور کاملا عمقی، تمیز و عاری از هر گونه میکروب کنید. چرخه Hygiene Steam کیفیت تمیز کردن البسه را بدون انجام مراحل اولیه بهبود می بخشد.

لباسشویی سامسونگ

در این سیستم بخار از پایین درام آزاد می شود و بنابراین همه لباس ها درون لباسشویی غرق در بخار می شوند. این کار لکه های عمیق و همین طور 99.9 درصد از باکتری ها و آلرژن ها را از بین می برد.

3) تکنولوژی Air Wash ماشین لباسشویی سامسونگ

تکنولوژی Air Wash این فناوری لباس های شمارو بو زدایی و ضدعفونی میکنه ، عمل بو زدایی و ضدعفونی شدن لباسها بدون استفاده از آب و توسط هیتر تعبیه شده در ماشین لباسشویی با گردش هوای گرم انجام میشه ، در این روش علاوه بر صرفه جویی در مصرف آب ، بوی بد لباس ها از بین رفته ، و هیچ میکروبی شانس زنده موندن بروی بافت لباس رو نداره ، در این روش در عرض ۳۰ دقیقه لباس ها بو زدایی میشن ، و در عرض ۵۹ دقیقه کاملا شسته و ضدعفونی میشن، با توجه به اپیدمی شستوشوی لباس در دوران کرونا ویروس روش Air Wash یکی از راه های ضدعفونی لباسها ، ملافه ها و…است که میتونه در این روزهای سخت به کمک اتون بیاد.

4) تکنولوژی Intelligent Mobile Integration ماشین لباسشویی سامسونگ

با استفاده از تکنولوژی Intelligent Mobile Integration در ماشین لباسشویی سامسونگ، شما این قدرت را دارید که فناوری نوآورانه ماشین لباسشویی سامسونگ را به سبک زندگی خود مرتبط کنید. به عنوان مثال برنامه SmartThings به شما این امکان را می دهد که فرآیند شستشوی ماشین لباسشویی سامسونگ را در هر مکانی که هستید از طریق تلفن هوشمند خود برنامه ریزی کنید.

همه می دانیم که نباید لباس های شسته شده را بعد از اتمام چرخه شستشو در ماشین لباسشویی رها کنیم، زیرا این کار می تواند منجر به چروک شدن و حتی ایجاد بوی نامطبوع در دستگاه کند. بنابراین شما می توانید به وسیله برنامه SmartThings ماشین لباسشویی سامسونگ تعیین کنید که چه زمانی می خواهید شستشوی ماشین لباسشویی سامسونگ به پایان برسد.

مطالعه بیشتر
راهنما خرید تصفیه کننده هوا شیائومی - Xiaomi Air Purifier

5) EcoBubble ماشین لباسشویی سامسونگ

یکی دیگر از نوآوری های بزرگ در ماشین لباسشویی سامسونگ، فناوری EcoBubble است. این تکنولوژی باعث کف کردن مواد شوینده به وسیله هوا و آب می شود و در نتیجه ی آن حباب های پاک کننده ای ایجاد می شود که به پارچه ها نفوذ کرده و می تواند آلودگی را سریع تر از مواد شوینده معمولی از بین ببرد.

در فناوری حباب‌ساز سامسونگ ، ژنراتور حباب سازی تعبیه شده که با تولید حباب های هوا و انتقال آن به داخل دیگ لباسشویی باعث نفوز مواد به عمق الیاف لباس‌ها شده و باعث جداسازی لکه های چربی و آلودگی از روی بافت لباس ها میشود، این تکنولوژی جایی قابل توجه قرار میگیرد که شما بدانید ، برای جدا سازی لکه و چربی توسط تکنولوژی Eco Bubble نیازی به شوینده‌های قوی و دمای زیاد آب ندارد، تکنولوژی موجود کیفیت شستشو را به طرز هوشمندانه ای ارتقا میدهد، در این تکنولوژی حجم زیادی از لباس ها در دمای پایین با فناوری حباب‌ساز شسته میشود، ضمن کیفیت عالی شستشو به علت استفاده نکردن از هیتر در برنامه شستشو تا ۷۰ درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی میشود.

6) تکنولوژی Speed Spray

یکی از تکنولوژی های جدید و هوشمند بکار رفته در لباسشویی های سامسونگ متد Speed Spray هست، در این تکنولوژی آب با فشار بسیار بالا و حجمی لطیف بروی لباس‌ها اسپری میشود و باعث نفوز هر چه بیشتر آب و مواد شستشو به داخل لباس‌ها میشود، این تکنولوژی تایم شستشو را پایین اورده و کیفیت شستشو را افزایش میدهد، در این متد عملیات شستشو تنها در ۵۹ دقیقه سپری میشود.

مطالعه بیشتر
بررسی ویژگی های زودپز روگازی + معرفی زودپز لایف اسمایل

7) تکنولوژی Bubble Soak

‌تکنولوژی Bubble Soak شباهت زیادی به تکنولوژی Pre Wash دارد، منتهی با فشردن دکمه Bubble Soak لباس‌ها در حباب حاوی هوا خیسانده میشوند، که از تکنولوژی Eco Bubble پیروی میکند، با ساختن حباب مواد به عمق بافت پارچه نفوز کرده و انواع لک و چربی از بین میرود، این تکنولوژی نیز یک نوع پیش درامد شستشوی قدرتمند است، تا شما مطمعن شوید قبل از شروع برنامه اصلی شستشو هیچ لک و چربی بروی لباس ها باقی نمانده است.

8) تکنولوژی Pre Wash

گاها لباس‌ها خیلی کثیف هستند، و یا لک شده اند و نیاز دارند قبل از شستشو بصورت دستی شسته شده و یا خیس شوند، تکنولوژی Pre wash این مشکل را برطرف کرده است، و این عمل را بصورت اتوماتیک برای شما انجام میدهد، کافی است لباس‌هایی که خیلی کثیف هستند، و یا لک شده اند را داخل ماشین لباسشویی سامسونگ بیاندازید، و برنامه یpre wash  را انتخاب کنید، این برنامه قبل از شستشو اصلی در یک چرخه کوتاه بصورت اضافه شستشوی مختصری بروی لباس های شما انجام داده و بعد برنامه شستشوی اصلی را آغاز میکند.

9) شستشوی بهینه در ماشین لباسشویی سامسونگ

بعد از این که ماشین لباسشویی سامسونگ خود را بر اساس بودجه و نیاز خود انتخاب و خریداری کردید، نوبت به فراگیری نحوه استفاده صحیح از دستگاه می رسد. شما می توانید با رعایت نکاتی در استفاده از ماشین لباسشویی سامسونگ از حداکثر راندمان و مزایای آن بهره مند شوید.

لباسشویی سامسونگ

در ابتدا دانستن اطلاعات مربوط به انواع مختلف چرخه های شستشوی ماشین لباسشویی سامسونگ برای نیازهای مختلف می تواند در مصرف آب صرفه جویی کند. عادت های ساده در شستشوی البسه می تواند تاثیرات بزرگی بگذارد. به این صورت که هر چه زمان کم تری برای چرخاندن لباس ها در شستشو صرف شود، طول عمر آن ها نیز بیشتر خواهد شد. همچنین طول عمر ماشین لباسشویی نیز به دلیل استهلاک کم تر افزایش خواهد داشت و همچنین احتمالا کم تر به تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ خود نیاز خواهید داشت. بنابراین سعی کنید همیشه کوتاه ترین چرخه ممکن را برای شستشو انتخاب کنید. البته بهتر است برای البسه بسیار کثیف و حجیم چرخه های شستشوی طولانی تر و برای البسه ظریف با کثیفی کم، چرخه های شستشوی کوتاه تر را انتخاب کنید.

مطالعه بیشتر
معرفی انواع ماشین ظرفشویی + به چه مواردی در خرید ماشین ظرفشویی توجه کنیم؟

سخن پایانی

شما در این مقاله با راهنمای خرید لباسویی سامسونگ آشنا شدید. همچنین از تکنولوژی و قابلیت های آن آگاه شدید. اگر سوال یا نظری دارید آن را در کامنت مطرح کنید تا در اسرع وقت توسط ما جواب داده شود.

سوالات متداول

رایج ترین ارور لباسشویی سامسونگ کدام است؟

ارورهای لباسشویی سامسونگ باتوجه به نحوه و دفعات استفاده از لباسشویی سامسونگ رخ میدهد. برای کاهش ارورهای دستگاه بهتر است تعداد دفعات استفاده از دستگاه را در حد معقول نگه داشته، مقدار و کیفیت مواد شوینده استفاده از ذستگاه را مدیریت کرده و نظافت فیلترها و لاستیک درب لباسشویی سامسونگ را مرتبا انجام دهید.

ویژگی‌های منحصر به فرد بهترین مدل ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

امکان شستشوی سریع، آبکشی با دمای پایین، کاهش مصرف انرژی، گزینه‌های متعدد شستشو برای پارچه‌های مختلف از ویژگی‌های بهترین ماشین لباسشویی سامسونگ به شمار می‌رود.

پیشنهاد ما به شما

خرید بهترین جارو برقی رباتیک

راهنمای خرید بهترین جارو برقی رباتیک + آشنایی با نکات تاثیرگذار در قیمت جارو برقی هوشمند

جاروبرقی رباتیک وسیله ای است که به طور خودکار و برنامه ریزی شده، عملیات نظافت …

دیدگاهتان را بنویسید