سه شنبه , 28 فروردین 1403
خرید قابلمه لایف اسمایل

راهنمای خرید قابلمه + بررسی مدل های مختلف قابلمه لایف اسمایل

قابلمه لایف اسمایل یکی از بهترین قابلمه های گرانیتی و سرامیکی بازار هستند که به دلیل کیفیت بسیار بالا، در میان برندهای متنوع بازار جایگاه ویژه ای دارد. اما دلیل اصلی محبوبیت خرید قابلمه های لایف اسمایل چیست؟ قابلمه های لایف اسمایل ساخت کجا هستند؟ چه طرح و رنگ هایی از قابلمه های لایف اسمایل در بازار است؟ در ادامه به پاسخ این سوالات می پردازیم.


فهرست مطالب


بررسی پارامترهای مهم در راهنمای خرید قابلمه

انتخاب و خرید مجموعه وسایل آشپزی برای خانه آسان نیست. هر روز تعداد برندهای عرضه‌ کننده‌ی ظروف آشپزی در حال افزایش و تنوع قابلمه‌ها با مواد تشکیل‌دهنده‌ی مختلف از فولاد ضد زنگ، چدن، آلومینیوم، گرانیت و مس بسیار زیاد است.

این تنوع گاهی تا جایی پیش می‌رود که باعث سردرگمی شما می‌شود. در راهنمای خرید قابلمه نکاتی به شما گفته خواهد شد تا با در نظر داشتن آن‌ها در نهایت بتوانید قابلمه‌ی مناسب با نیاز و بودجه‌ی خود را تهیه کنید.

  • چند پاره بودن سرویس قابلمه را مشخص کنید

بعد از آنکه تصمیم گرفتید چه نوع قابلمه‌ای را خریداری کنید، وقت آن است چند پاره بودن سرویس قابلمه‌ی خود را مشخص کنید. این موضوع بستگی زیادی به نیاز شما و نوع و میزان مواد غذایی که قصد طبخ آن‌ها را به کمک قابلمه دارید، دارد.

سرویس‌های قابلمه، غالبا از ۶ تا ۳۲ پارچه متنوع هستند و قابلمه‌ها غالبا از سایز ۱۸ تا ۳۲، دسته بندی می‌شوند. خوب است بدانید که خود قابلمه، یک پارچه و درب آن هم یک پارچه حساب می‌شود. سرویس‌های قابلمه، گاهی با ماهیتابه و یا ست کفگیر و مقاله، به بازار عرضه می‌شوند.

  • به نوع طراحی قابلمه توجه کنید
مطالعه بیشتر
مقایسه تلویزیون شیائومی با ال جی، کدام بهتر است؟ + بررسی تفاوت های تلویزیون شیائومی با ال جی

سرویس‌های قابلمه علاوه بر تنوع در رنگ، در شکل، نوع دستگیره‌ها و درب قابلمه تنوع دارند و این شما هستید که باید تصمیم بگیرید چه طرحی را انتخاب کنید. توصیه‌ی راهنمای خرید قابلمه به شما این است که سرویسی انتخاب کنید که در عین زیبایی، کار با آن آسان باشد.

برای مثال قابلمه‌ای با درب شیشه‌ای کار پخت و پز را برای شما آسان می‌کند؛ زیرا نیاز نیست هر بار درب آن را بردارید تا درون قابلمه را ببینید. دستگیره‌های مقاوم در برابر حرارت هم عامل مهمی است که جابه‌جایی قابلمه را برای شما آسان می‌کند.

  • برندهای معروف را بشناسید

مطرح‌ترین برندهای سرویس قابلمه، دسینی، کیپ، زوپینی، کارال، زرساب، تفلون، عروس و… است. برای آنکه اطمینان حاصل کنید سرویس قابلمه‌ی استانداردی خریداری کرده‌اید، حتما سراغ برندهای مطرح بروید. سرویس قابلمه را از فروشگاه‌های معتبر و با نشان استاندارد خریداری کنید. در‌صورتی‌که سرویس قابلمه‌ی شما ضمانت‌نامه داشته باشد، مطمئن‌تر است.

  • قابلمه را به صورت سرویس کامل بخرید

پارچه‌های خرید سرویس‌های قابلمه، بین ۶ تا ۳۲ پارچه متغیر است. سرویس قابلمه‌ی ۶ پارچه شامل ۳ قابلمه به همراه درب‌های آن است. شما باید متناسب با نیاز خود تصمیم بگیرید که آیا قصد دارید قابلمه را به صورت سرویس کامل خریداری کنید یا به جای سرویس کامل، چند قابلمه‌ای که سایز آن‌ها برای شما بیشتر کاربرد دارد، انتخاب کنید.

خرید قابلمه لایف اسمایل

بیشتر بخوانید، بیشتر بدانید: راهنمای جامع خرید کولر گازی (پرقدرت) در سال 2022

موضوع مهم‌تر آن است که باید در کابینت‌های شما، جای کافی برای نگهداری قابلمه وجود داشته باشد. زیرا قرار نیست قابلمه‌ها را درون هم قرار دهید و موجب ایجاد خش و خراب شدن آن‌ها بشوید.

  • قیمت فاکتور مهم در راهنمای خرید قابلمه
مطالعه بیشتر
مقایسه تلویزیون ال جی با سامسونگ و از خرید کدام پشیمان نخواهیم شد؟

برندهای معتبر تولیدکننده‌ی قابلمه بنابر استاندارد بودن و حفظ کیفیت قابلمه‌ها، قیمت بالاتری هم دارند. جنس قابلمه و سایز آن هم یکی‌دیگر از عوامل تعیین‌کننده‌ی قیمت است.

قابلمه لایف اسمایل ساخت کجاست؟

لایف اسمایل یکی از بهترین برندهای آلمانی است که در حال حاضر به دلیل کاهش هزینه های خط تولید خود، محصولات اش را در کشور چین و تحت نظارت متخصصی آلمانی تولید می کند. دفتر مرکزی لایف اسمایل در کشور امارات قرار دارد . سرویس قابلمه هیا لایف اسمایل که یکی از محبوب ترین محصولات این شرکت هستند نیز در کشور چین و در بالاترین کیفیت روز دنیا تولید می شوند. بیشتر بخوانید: نقد و بررسی ویژگی های روشنایی ( پاشنه آشیل) تلویزیون اولد ال جی 

معرفی مدل های مختلف قابلمه لایف اسمایل

شرکت لایف اسمایل سرویس های خرید قابلمه خود را در سایز و طرح های مختلف تولید کرده است. در میان محصولات این شرکت هم سرویس قابلمه های گرانیتی و هم سرویس قابلمه سرامیکی موجود است. قابلمه هیا گرانیتی لایف اسمایل در دو مدل دسته چوبی مدل life p5 , life p7 ، سرویس قابلمه گرانیتی مدل flcm و سرویس قابلمه سرامیکی مدل BB-10SET  مشهورترین مدل های قابلمه لایف اسمایل هستند.

خرید قابلمه لایف اسمایل

در حال حاضر مدل FLCM در دو طرح دایره ای و مربعی در سه رنگ زرشکی ، مشکی و طوسی تولید می شود. این سرویس قابلمه را می توانید در سایزهای مختلف و در طرح های 6 پارچه ، 10 پارچه ، 12 پارچه و 14 پارچه تهیه کنید. مدل های P5 , P7 دارای دسته های چوبی هستند و مشابه مدل FLCM دارای طرح های 6 الی 14 پارچه هستند و می توانید به صورت تکی هم آنها را در سایزهای مختلف تهیه کنید. این مدل نیز 3 رنگ مختلف زرشکی ، طوسی و مشکی دارد.

مطالعه بیشتر
علت کثیف شستن ماشین ظرفشویی چیست؟

بررسی مشخصات و مزایا قابلمه های لایف اسمایل

همانطور که گفته شد قابلمه های لایف اسمایل جزو درجه یک ترین سرویس قابلمه های بازار هستند. بر اساس نظرسنجی که در میان مشتریان این سرویس قابلمه ها انجام شد، تمام مشخصاتی که در توضیحات خرید سرویس قابلمه لایف اسمایل گفته شده، صحت داشته و بالاای 98 درصد از مشتریان این سرویس قابلمه از خرید خود رضایت کامل داشته اند. اما سرویس قابلمه های لایف اسمایل چه مشخصاتی دارند که توانسته اند رضایت کامل مشتریان را به دست آورند. در ادامه به بررسی مشخصات سرویس قابلمه لایف اسمایل و قابلمه های تکی این برند می پردازیم. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله نقد و بررسی ماشین ظرفشویی سامسونگ  را بخوانید.

جنس بدنه چدن با کیفیت

جنس بدنه سرویس قابلمه های موجود در بازار در چند دسته تقسیم می شود. قابلمه های استیل ، قابلمه های با بدنه آلومنیومی ، قابلمه های چدن و قابلمه های مسی یا رویی. در طراحی بدنه اصلی سرویس های قابلمه از این مواد استفاده می شود که رسانا بهتری برای حرارت هستند و مقاومت و طول عمر بالاتری دارند.

خرید قابلمه لایف اسمایل

در طراحی قابلمه های لایف اسمایل از چدن برای تولید بدنه اصلی قابلمه ها استفاده شده است . قابلمه هیا چدن دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و تقریبا جزو پر طرفدارترین قابلمه های بازار می باشند.

روکش گرانیتی چند لایه بیرونی و داخلی قابلمه ها

هر سرویس قابلمه که تولید می شود علاوه بر بدنه اصلی که دارد، روکش کاری می شود تا غذا و مواد داخل آن در حین داغ شدن به کف قابلمه نچسبد و زود خط و خش برندارد. روکش های گرانیتی و سرامیکی مدل های مختلف روکش قابلمه های بازار هستند. در طراحی قابلمه های لایف اسمایل لایه بیرونی و داخلی قابلمه با روکش گرانیت چند لایه پوشانده شده است و به همین دلیل این قابلمه ها کاملا نچسب و ضد خط و خش می باشند. درباره بررسی کیفیت ماشین های ظرفشویی ال جی  بیشتر بخوانید. یکی از مهمترین دلایل محبوبیت قابلمه های چدن گرانیت لایف اسمایل ، روکش های گرانیت چند لایه قابلمه است که طول عمر قابلمه را تا چندین سال افزایش می دهد. از طرفی رسانا بسیار قوی حرارت است و باعث صرفه جویی در زمان و انرژی شما می شود.

مطالعه بیشتر
راهنمای خرید انواع تخم مرغ پز خانگی + مهمترین نکات قبل از خرید دستگاه تخم مرغ پز

سایزبندی متنوع

تنوع سایز و طرح های قابلمه های لایف اسمایل از دیگر مشخصات بارز محصولات این شرکت است. وجود ماهی تابه و قابلمه ها ، ماهی تابه رژیمی ، تابه پنکک و حتی تابه مرغ و ماهی در میان محصولات لایف اسمایل در سایز و طرح های مختلف باعث افزایش محبوبیت این برند در میان مشتریان شده است.

داشتن ماهی تابه های متنوع

برای ست کردن سرویس پخت و پز خود از مارک لایف اسمایل لازم نیست نگران سایزبندی و محدودیت ماهی تابه ها باشید. شما می توانید ماهی تابه بدون درب ، درب دار، رژیمی ، مرغ و ماهی ، ماهی تابه های تک دسته و دو دسته بسیار متنوعی را در رنگ بندی مشابه قابلمه های لایف اسمایل داشته باشید. این تنوع بالا به شما کمک می کند ست پخت و پز یک دست و بسیار با کیفیتی داشته باشید. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنمای خرید تلویزیون سونی 4k برای بازی را بخوانید.

رنگ های بسیار جذاب

سه رنگ اصلی که در طراحی سرویس های قابلمه لایف اسمایل به کار رفته است ، زرشکی، طوسی و مشکی تقریبا محبوب ترین رنگ ها در سرویس های قابلمه هستند. این تنوع به شما حق انتخاب می دهد. این سه رنگ ، محبوب ترین رنگها در میان سرویس های پخت و پز هستند که تقریبا در بین همه مدل ها مشترک اند.

کفی های استاندارد شعله پخش کن

کف همه سرویس قابلمه های لایف اسمایل دارای قابلیت شعله پخش کن است و به همین دلیل می تواند حرارت را به طور یکسان در تمام قسمت های قابلمه پخش کند و غذا به صورت یک دست پخته شود. این ویژگی از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند و باعث افزایش سرعت پخت مواد غذایی می شود.

مطالعه بیشتر
راهنمای خرید گوشت کوب برقی + نکات قابل توجه در حین خرید گوشت کوب برقی چیست؟

بهترین مدل قابلمه لایف اسمایل کدام است؟

همه مدل های سرویس قابلمه لایف اسمایل از کیفیت بالای برخوردارند. تفاوت اصلی دو مدل گرانیتی آن در جنس دسته قابلمه است. مدل های flcm دارای دسته هایی از جنس خود بدنه قابلمه هستند که استحکام بالایی دارد.

اما مدل های p5 وp7 دارای دسته های باکالیت یا طرح چوب هستند که دیرتر داغ می شود و تا حد زیادی طراحی قابلمه را متمایز کرده است. انتخاب و خرید هر مدل قابلمه به سلیقه خود شما بستگی دارد اما همه مدل های قابلمه لایف اسمایل ارزش خرید بالایی دارند.

قیمت قابلمه لایف اسمایل چقدر است؟

قیمت خرید سرویس قابلمه لایف اسمایل در مقایسه با سایر برندهای تقریبا مشابه خارجی بسیار مناسب است. سرویس قابلمه های ایرانی به هیچ وجه نمی توانند با مارک لایف اسمایل رقابت کنند از این رو نیازی به مقایسه قیمت آنها نیست. اما مارک های خارجی دیگری که در بازار مشخصات مشابه لایف اسمایل دارند، اکثرا در قیمتی بالاتر از لایف اسمایل به فروش می رسند. قیمت مدل های مختلف قابلمه لایف اسمایل در طول زمان با توجه به نوسانات ارزی ثابت نیست. بنابراین برای دریافت قیمت روزانه محصولات این شرکت می توانید با مشاورین ژینال تماس بگیرید و قیمت روزانه را دریافت کنید.

سخن پایانی

شما در این مقاله با پارامتر های مهم در خرید قابلمه آشنا شدید. همچنین از مشخصات و انواع مدل های قابلمه لایف اسمایل آگاه شدید. اگر سوال یا نظری دارید آن را در کامنت مطرح کنید تا در اسرع وقت توسط ما جواب داده شود.

مطالعه بیشتر
نقد و بررسی تلویزیون های شیائومی سال 2023

سوالات متداول

قابلمه لایف اسمایل ساخت کجاست؟

مارک لایف اسمایل در اصل آلمانی است و در حال حاضر سرویس قابلمه های این شرکت تحت لیسانیس آلمان و در چین تولید می شوند.

کدام مدل قابلمه لایف اسمایل بهتر است؟

همه مدل های لایف اسمایل کیفیت خوبی دارند و تفاوت اصلی آنها در طراحی و تنوع رنگ و سایز قابلمه هاست. انتخاب بهترین مدل کاملا به سلیقه شما بستگی دارد.

پیشنهاد ما به شما

نقد و بررسی تلویزیون های شیائومی سال 2023

نقد و بررسی تلویزیون های شیائومی سال 2023

تلویزیون شیائومی 4X اندروید 65 اینچ مدل Mi TV 4X 65 تلویزیون شیائومی MI 4X …

دیدگاهتان را بنویسید