جمعه , 10 فروردین 1403
سرویس قابلمه کرکماز اصل

بررسی قابلمه استیل کرکماز + راههای تشخیص قابلمه استیل کرکماز اصل

اگر به قصد خرید سرویس قابلمه استیل سری به بازار زده باشید و از فروشنده راجع به بهترین مارک سرویس قابلمه استیل توضیحاتی بخواهید قطعا برند کرکماز را به شما معرفی می کنند ، اکثرا کرکماز را بخاطر قابلمه های استیل محبوبی که دارند می شناسند اما در حقیقت باید بیان کنیم که کرکماز جنس قابلمه های دیگری چون آلومینیوم و چدن و گرانیت هم تولید می کنند . از این قضیه که بگذریم باید بیان کنیم که در رابطه با سرویس قابلمه های استیل کرکماز اصل سوالات زیادی از ما پرسیده می شود که از جمله از این سوالات می توان به قابلمه استیل کرکماز خوبه ؟ بهترین مدل قابلمه استیل کرکماز چطوره ؟ قابلمه کرکماز بخرم یا نه؟ و … نیز اشاره کنیم . اگر می خواهید با دیگر برند های قابلمه استیل نیز آشنا شوید می توانید مطلب بهترین مارک قابلمه استیل را بخوانید . اگر شما هم پیگیر این موضوع هستید جای درستی آمده اید چرا که در این مطلب ما می خواهیم تمام شرایط خرید از جمله گارانتی ، کیفیت ، قیمت خرید و … قابلمه های استیل کرکماز را بررسی کنیم.


فهرست مطالب


ویژگی های قابلمه استیل کرکماز چیست؟

برای آن که بهتر بتوانید پاسخ سوال قابلمه استیل کرکماز خوبه یا نه را بدانید توصیه می کنم ابتدا با ویژگی های این برند آشنا شوید .

قابلمه استیل کرکماز اصل
  1. قابلمه های استیل کرکماز از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند .
  2. کرکماز برای تولید قابلمه های استیل خود از بهترین مواد اولیه و متریال ها و همچنین از استیل با کیفیت استفاده می کند .
  3. قیمت قابلمه های کرکماز با توجه به ویژگی هایی که دارند تقریبا مناسب است .
  4. قابلمه های کرکماز در ایران دارای گارانتی 3 ساله هستند .
  5. کرکماز برای سرویس قابلمه های استیل خود و دیگر محصولات خدمات پس از فروش مناسبی را در نظر میگیرد .
مطالعه بیشتر
راهنمای خرید جارو شارژی ایستاده و خانگی + بررسی تکنولوژی جاروهای شارژی بوش

بررسی مشخصات قابلمه استیل کرکماز

ضمانت و گارانتی قابلمه استیل کرکماز

در سال 1380 بود که برند کرکماز با شرکت برلیان چابهار وارد همکاری شد و کرکماز این شرکت را به عنوان نماینده منحصر محصولات خود در ایران معرفی کرد . به کمک شرکت چابهار محصولات کرکماز همراه با گارانتی 3 ساله و خدمات پس از فروش ده ساله روانه بازار می شوند . برند کرکماز در ایران یکی از برند های معتبر و شناخته شده بود و همکاری آن با شرکت چابهار باعث شده تا این برند پیش از پیش شناخته شود . البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنما خرید تصفیه کننده هوا شیائومی را بخوانید.

کیفیت قابلمه استیل کرکماز

برای پاسخ به سوال قابلمه استیل کرکماز خوبه یا نه می خواهیم کیفیت این قابلمه ها را بررسی کنیم . برند ترکیه ای کرکماز در سال 2010 به برترین صادر کننده ترکیه تبدیل شد . برند کرکماز همیشه در تلاش بوده است تا محصولات خود را همراه با کیفیت بالا روانه بازار کند . در رابطه با قابلمه استیل کرکماز باید بیان کنیم کرکماز برای تولید قابلمه های استیل خود از فولاد ضد زنگ و یا استیل مقاوم ۱۸/۱۰ استفاده می کند که این نوع استیل از کیفیت بالایی برخوردار است .

قابلمه استیل کرکماز اصل

البته کرکماز با سابقه ای که دارد توانسته با توجه به تجربه ای که کسب کرده در زمینه تولید محصولات با کیفیت بهتر عمل کند و از بهترین تجهیزات ها و ماشین آلان تیز استفاده می کند .

قیمت قابلمه استیل کرکماز چگونه است؟

در رابطه با قیمت قابلمه استیل کرکماز سوالات بیشماری از ما پرسیده می شود ، متاسفانه این روز ها قیمت محصولات روزانه دست خوش تغییرات متنوع است به همین دلیل نمی توان به صورت دقیق بیان کرد که هر محصول و یا هر کدام از قابلمه های کرکماز چه قیمتی دارند ، البته سرویس قابلمه ها نسبت به خود قابلمه ها از قیمت بالاتری برخوردار هستند . اما به صورت میانگین برای قابلمه های تکی کرکماز می توان گفت قیمت آن ها از 500 هزار تومان نیز شروع می شود .

مطالعه بیشتر
راهنمای خرید پلوپز + معرفی بهترین برندهای پلوپز

قابلمه استیل کرکماز ساخت کجاست؟

برای شناخت بیشتر قابلیمه استیل کرکماز و یافتن پاسخ دقیق تر قابلمه استیل کرکماز خوبه یا نه بهتره کمی راجع به تاریخچه آن هم بدانیم . برند کرکماز در سال 1972 تاسیس شده است و در زمینه تولید محصولات آشپزخانه و لوازم خانگی نیز فعالیت می کند . برند کرکماز سالانه به اندازه 200 مدل محصول متنوع جدید نیز روانه بازار می کند و به همین دلیل می توان بیان کرد یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان محصولات آشپزخانه در جهان خاورمیانه به شمار می رود . کرکماز انواع محصولات خود را به کشور های مختلفی چون آلمان ، آمریکا ، فرانسه ، کانادا ، چین و . صادر می کند .

نحوه تشخیص قابلمه استیل کرکماز اصل از تقلبی چگونه است؟

همانطور که در پاسخ به سوال کرکماز ساخت کجاست برایتان گفتیم برند کرکماز یک برند ترک است و محصولات خود را با بالاترین کیفیت روانه بازار میکند . اما معمولا زمانی که یک برند به سرعت معروف میشود کلاهبرداران به این فکر می افتند که با تولید محصولات تقلبی ان برند هم به فروش بالا دست پیدا کرده و سود کنند و هم این که به راحتی اقتصاد آن برند را بر هم بزنند . برند کرکماز بیشتر به محصولات استیل و لوازم برقی خود معروف است و برای تشخیص استیل اصل از تقلبی هم بهترین راه استفاده از آهن رباست .

بیشتر بخوانید، بیشتر بدانید: در خرید تلویزیون به چه مواردی دقت کنیم

لازم به ذکر است که سرویس قابلمه استیل کرکماز اصل دارای جنسی از نوع استیل کروم – نیکل بوده 18/10 بوده است که کیفیت بسیار بالایی دارد و ضد زنگ و ضد خوردگی می باشند . در این جا اگر آهنربا جذب شد بدین معنی است استیل مورد نظر تقلبی بوده اما اگر خاصیت مغناطیسی ایجاد نشد می توان در نظر گرفت که استیل مورد نظر اصل بوده است . با این کار ممکن است کمتر در نحوه تشخیص دچار اشتباه شوید .

مطالعه بیشتر
راهنمای خرید بهترین جارو برقی رباتیک + آشنایی با نکات تاثیرگذار در قیمت جارو برقی هوشمند

کرکماز چه محصولاتی دارد؟

پس از آن که دانستید کرکماز ساخت کجاست باید بدانید که کرکماز چه محصولاتی تولید میکند . در ابتدا کرکماز فقط محصولات و لوازم مربوط به آشپزخانه تولید میکرد اما پس از گذشت مدت کوتاهی و با رونق گرفتن کسب و کارش به سرعت لاین تولید لوازم برقی خود را راه انداخت و پس از آن نیز کارخانه تولید لوازم برقی خود را راه اندازی کرد . اکنون کرکماز سالانه بیش از 200 مدل محصول جدید وارد بازار لوازم خانگی میکند که با بالاترین کیفیت تولید میشوند . البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله معرفی انواع ماشین ظرفشویی را بخوانید.

قابلمه استیل کرکماز اصل

انواع سماور روگازی و برقی، قابلمه و تابه استیل ضد زنگ و نچسب، کتری و قوری، شیر جوش، قهوه جوش، بخار پز، قاشق و چنگال، زودپز، سینی، کتری، رنده، کارد، همزن، نمک پاش، سرخ کن، توستر، منقل برقی، چای ساز برقی، ساندویچ ساز، چرخ گوشت، ظروف چینی، ظروف بلور و بسیاری محصولات دیگر خانگی از محصولاتی است که برند کرکماز تولید میکند .

سخن پایانی

شما در این مقاله با سرویس قابلمه کرکماز آشنا شدید. همچنین از ویژگی ها و مشخصات آنها آگاه شدید. اگر سوال یا نظری دارید آن را در کامنت مطرح کنید تا در اسرع وقت توسط ما جواب داده شود.

سوالات متداول

قیمت محصولات کرکماز چقدر است؟

با توجه به کیفیت بالای محصولات کرکماز قیمتی که برای محصولات آن در نظر گرفته شده است اصلا بالا نیست . قیمت محصولات کرکماز در بازار نه جزو رده ارزان قیمت ها محسوب می شود و نه جزو گران قیمت ها .

مطالعه بیشتر
راهنما خرید تصفیه کننده هوا شیائومی - Xiaomi Air Purifier
برند کرکماز به جز قابلمه استیل چه محصولاتی تولید میکند؟

از اولین تولیدات برند کرکماز محصولات آشپزخانه استیل بود و پس از آن انواع لوازم برقی ، قاشق و چنگال ، کتری و قوری ، سینی و … نیز تولید کرده است .

پیشنهاد ما به شما

خرید بهترین جارو برقی رباتیک

راهنمای خرید بهترین جارو برقی رباتیک + آشنایی با نکات تاثیرگذار در قیمت جارو برقی هوشمند

جاروبرقی رباتیک وسیله ای است که به طور خودکار و برنامه ریزی شده، عملیات نظافت …

دیدگاهتان را بنویسید