شنبه , 1 اردیبهشت 1403
گرید بندی لپ تاپ استوک

گرید بندی لپ تاپ استوک چیست؟ + گرید بندی لپ تاپ استوک چگونه انجام می شود و به چه معنی است؟

گرید بندی لپ تاپ استوک چگونه انجام می شود و به چه معنی است؟ بسیاری از مردم هستند که لپ تاپ استوک را یک کالای دست دوّم تلقّی می کنند. حال آن که میان این دو موارد نام برده شده تفاوت شایانی به چشم می خورد. لپ تا‌پ استوک به معنی ذخیره شده و یا انبار گردیده است و از آن سمت و سوی می آید که در کشورهای پیشرفته جهت جذب مشتریان بیشتری پس از فروش لپ تاپ تا به سی روز قابلیت آن را ارائه می دارد که؛ اگر نخواستند به هر علّتی لپ تاپ را مرجوع نمایند‌! این دست از لپ تاپ ها پس از بازگشت به کمپانی تولید کننده دیگر آکبند و پلمپ نخواهند بود.

کمپانی نیز بنا بر این علّت این دست از لپ تاپ ها را تحت عنوان لپ تاپ استوک وارد بازار خاورمیانه و جهان سوّم می نماید. حال آن چه که ما مایل هستیم در این مطلب از خود بیشتر مورد بررسی قرار بدهیم، گرید بندی لپ تاپ استوک است. اگر که شما مایل هستید در این زمینه به اطلاعات بیشتری دست پیدا کنید، بهتر است در امتداد این مطلب از ما همراه‌مان باشید.


فهرست مطالب


گرید بندی لپ تاپ استوک چیست؟

گرید بندی لپ تاپ استوک چگونه انجام می شود و به چه معنی است؟، لپ تاپ های استوک بنابر شکل ظاهری و مقدار بهره گیری که از آن ها گردیده است به چند طبقه قسم بندی می گردند. گرید لپ تاپ یکی از حائز اهمیت ترین فاکتورها در راستای خرید لپ تاپ به شمار می رود و بسیار مهم خواهد بود که به هنگام خرید بدان توجه نمایید.

گرید بندی لپ تاپ استوک

گرید های گوناگون لپ تاپ استوک به شرح ذیل خواهد بود؛

  • گرید open box
مطالعه بیشتر
بهترین لپ تاپ مدیریتی برای صاحبان کسب و کار

لپ تاپ استوکی که در حد نو و یا در برخی موارد پشت ویترین بوده و تنها خاک خورده است. نهایتاً این دست از لپ تاپ ها تنها از جعبه خود خارج گردیده و بهتر است بگوییم که بسیار ارزشمند است.

  • گرید ++A

گرید بندی لپ تاپ استوک چگونه انجام می شود و به چه معنی است؟، این گرید بندی لپ تاپ استوک بسیار و بسیار تمیز است. به عبارتی در مواردی با لپ تاپ استوک گرید بندی open box تفاوت چندانی را ندارد. این قبیل از لپ تاپ ها طی بسیاری از موارد بدون خط و خش بوده و یا حاوی چند مورد بسیار اندک است.البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله اشتباهات خرید لپ‌‌تاپ را بخوانید.

  • گرید +A

گرید بندی لپ تاپ استوک در این دسته، تمیز می باشند و خط و خش بسیار کمی را شامل می شود. بنابراین جای نگرانی از سوی شما نخواهد بود.

  • گرید A

لپ تاپ های گرید اِی اغلب چند ماه کار نموده اند و تنها مقدار اندکی خط و خش دارد که به آسانی قابل مشاهده خواهد بود.

  • گرید B

گرید بندی لپ تاپ استوک چگونه انجام می شود و به چه معنی است؟، خط و خشی قابل توجه همراه با هاله هایی که برروی لپ تاپ ها به چشم می خورد منجر می گردد که لپ تاپ ها در این درجه بندی واقع شوند.

  • گرید C

در این گرید بندی از لپ تاپ استوک مازاد بر خط و خش بسیار و هاله ها، پیکسل های سوخته نیز در صفحه نمایشگر لپ تاپ قابل مشاهده خواهد بود.

مطالعه بیشتر
ارزان ترین لپ تاپ با دی وی دی رایتر

طبقه بندی لپ تاپ های استوک به لحاظ کارایی چگونه است؟

گرید بندی لپ تاپ استوک چگونه انجام می شود و به چه معنی است؟، لپ تاپ استوک را می توانیم با توجه به آیتم های متنوعی دسته بندی بنماییم. می توان آن ها را بنا بر برند طبقه بندی نمود. ولی دسته بندی کاربردی تر برای آن ها بنا بر عملکرد لپ تاپ است.

همانند لپ تاپ استوک رندرگیری، لپ تاپ های استوک لمسی گاهاً گیمینگ و صنعتی و… . البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله دلیل اصلی روشن نشدن لپ تاپ را بخوانید.

  • لپ تاپ استوک رندرگیری

ما تا به این جای مطلب خود شما را با گرید بندی لپ تاپ استوک آشنا ساختیم. حال بهتر است در ارتباط با لپ تاپ استوک رندرگیری به شما بگوییم که این لپ تاپ ها دارای سی پی یو قدرتمند و کارت گرافیک مجزا می باشند. این قبیل از لپ تاپ ها غالباً هارد اِس‌اِس‌دی دارند. ولی با هارد اِچ‌دی‌دی هم می توان آن ها را جویا شد.

  • لپ تاپ استوک گیمینگ

این سری از لپ تاپ ها چون سری پیشین سخت افزار توانمندی را شامل می شود. البته که این سری غالباً با نور پردازی های زیبا به سمت و سوی بازار روانه می شود. بهتر است خاطر نشان کرد که لپ تاپ گیمینگ اغلب نسبت به دیگر لپ تاپ ها قیمت بیشتری را دارد.

  • لپ تاپ استوک مهندسی

به گونه ای جامع و کلّی این قبیل از لپ تاپ های استوک مهندسی سی پی یو توانمندی را شامل می شود. امکان دارد گرافیک مجزا هم در بر گیرد و یا اصلاً نداشته باشد.

  • لپ تاپ استوک دانشجویی
مطالعه بیشتر
راهنمای خرید لپ تاپ + معرفی بهترین لپ تاپ برای کارهای روزمره

گرید بندی لپ تاپ استوک چگونه انجام می شود و به چه معنی است؟، این دست از لپ تاپ ها اغلب از سخت افزاری توانمند برخوردار نمی باشند و لااقل امکانات را در خود جای داده اند. این گونه است که دانشجویان و یا دانش آموزان می توانند با پرداخت هزینه حداقلی از امکانات خوبی برخوردار شوند.

تفاوت موجود میان لپ تاپ آکبند و لپ تاپ استوک چیست؟

گرید بندی لپ تاپ استوک چگونه انجام می شود و به چه معنی است؟، به حالتی جامع و کلّی شاید که مردم تفاوت اصلی موجود میان این دو را در قیمت آن ها خلاصه کنند. ولی در برخی از موارد ممکن است قیمت یک لپ تاپ استوک حتی از نوع پلمپ آن نیز بیشتر باشد. البته که در راستای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه شما می توانید با ما در مجموعه ویرا کامپیوتر تماس حاصل فرمایید.

گرید بندی لپ تاپ استوک

ولی در یک بررسی جامع بهتر است بگوییم که تفاوت موجود میان این دو در کیفیت آن ها خلاصه می شود. چرا که لپ تاپ های استوک در اکثریت مواقع سفارش کشورهای اروپایی و آمریکایی هستند. آیا می دانستید، لپ تاپ هایی که در بازار ایران وجود دارند به مراتب کیفیت پایین تری از لپ تاپ های استوک شامل می شوند؟ لپ تاپ های استوک اغلب لپ تاپ های کمپانی های عظیمی چون: دل، اچ پی، ایسوس، ایسر، و… است.

بررسی نکات بسیار مهم در خرید لپ تاپ استوک

گرید بندی لپ تاپ استوک چگونه انجام می شود و به چه معنی است؟، پیش از توجه به گرید بندی لپ تاپ استوک لازم است در راستای خرید، شما عزیزان به برخی از نکات توجه بنمایید. همانند؛ ظاهر لپ تاپ، باتری، قسمت سخت افزاری و… .البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله لپ تاپ های مناسب معماری و رندرینگ را بخوانید.

مطالعه بیشتر
قیمت لپ تاپ دانش آموزی ارزان + 20 مدل ارزان، با کیفیت + قیمت روز

نگاهی به ظاهر لپ تاپ

به طور حتم پیش از ارسال فروشنده تقاضا نمایید تا برای شما از شرایط ظاهری محصول، عکس و یا فیلم ارسال نماید. با دقّت تمام، فیلم و یا عکس ارسالی را بررسی نمایید و از هماهنگی عکس ها با گرید بندی لپ تاپ استوک بیان شده، اطمینان خاطر کسب بنمایید.

تست باتری لپ تاپ استوک

گرید بندی لپ تاپ استوک چگونه انجام می شود و به چه معنی است؟، از جمله حائز اهمیت ترین بخش ها همین قسمت خواهد بود‌. شما قطعاً می توانید با برنامه هایی که در سطح اینترنت وجود دارند، از صحت و سلامت باتری محصول اطمینان خاطر کسب کنید.

تست قسمت سخت افزاری محصول

گرید بندی لپ تاپ استوک چگونه انجام می شود و به چه معنی است؟، به طور حتم لازم است که شما این قسمت را تست نموده و اگر که ایراد و اشکالی وجود داشت، محصول را به فروشنده ارجاع نمایید.

تست صفحه نمایشگر لپ تاپ

گرید بندی لپ تاپ استوک چگونه انجام می شود و به چه معنی است؟، طی برخی از موارد امکان دارد صفحه نمایش لپ تاپ حاوی پیکسل هایی سوخته باشد. البته که شما با اکتفاء به برنامه هایی که در سطح اینترنت وجود دارد می توانید از نبود پیکسل های سوخته اطمینان خاطر کسب کنید.

تست رزولوشن لپ تاپ

به گونه ای کلّی و جامع رزولوشن ۱۰۸۰p بهترین تعادل را میان کیفیت و عمر باتری یک لپ تاپ رقم خواهد زد. ممکن است که شما در زمان خرید لپ تاپ دسته دوّم برند ایسوس و یا سایر برندهای موجود به لپ تاپ هایی با نمایشگر چهار کا هم برخورد کرده باشید، ولی این قبیل از صفحه نمایشگر قیمت لپ تاپ را بالا خواهند برد. از این جهت برای افرادی که مایل هستند خرید لپ تاپ ارزان قیمت را تجربه کنند، مناسب نخواهد بود. جالب است بدانید، که برخورداری از این قبیل صفحه نمایشگر می تواند عمر باتری لپ تاپ را کاهش دهد.

مطالعه بیشتر
چرا نباید لپ تاپ ارزان بخریم؟ معایب لپتاپ ارزان چیست؟

مزیت های لپ تاپ استوک چیست؟

گرید بندی لپ تاپ استوک چگونه انجام می شود و به چه معنی است؟، بهتر است پیش از معرفی گرید بندی لپ تاپ استوک در ارتباط با مزایای لپ تاپ استوک با یک دیگر سخن بگوییم. اغلب لپ تاپ های استوک حاوی مقدار کیفیت بهتری است. و این نیز به علّت آن است که کلّیه ی این لپ تاپ ها برای کشورهای اروپایی و همچنین آمریکایی طراحی گردیده اند. و امّا مزایای دوّم که! قطعاً شما تا به اکنون متوجه تفاوت قیمت لپ تاپ استوک و آکبند گردیده اید. می دانید که آیا لپ تاپ استوک به طور حتم مقرون به صرفه تر می باشد و شما عزیزان می توانید با مبلغی کمتر لپ تاپ بهتر و با کیفیت تری را برای خود تهیه بنمایید‌‌.البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله لپ تاپ های مناسب حسابداری را بخوانید.

معایب لپ تاپ استوک چیست؟

لپ تاپ های استوک عمدتاً لپ تاپ هایی می باشند که در بازار کشورهای خارجی فروش آن ها به اتمام رسیده است و شما دوستان نمی توانید لپ تاپی که تازه به سمت و سوی بازار ارائه گردیده است را به حالت استوک برای خود تدارک ببینید. البته بهتر است در نظر داشته باشید که لپ تاپ های استوک به قدری مقرون به صرفه می باشند که شما می توانید چشمانتان را برروی تمامی این ها ببندید.

سخن پایانی

شما در این مقاله با گریدبندی لپ تاپ استوک آشنا شدید. همچنین از مزایا و معایب لپ تاپ استوک آگاه شدید. اگر سوال یا نظری دارید آن را در کامنت مطرح کنید تا در اسرع وقت توسط ما جواب داده شود.

مطالعه بیشتر
معرفی و بررسی بهترین لپ تاپ ها برای دانشجویان رشته پزشکی

سوالات متداول

کدام یک از لپ تاپ های استوک گریدC وB برای خرید گزینه مناسب تری می باشند؟

انتخاب هر یک از این دو گروه بسته به شخص شما دارد. لپ تاپ های گریدB بین 10 ماه تا 2 سال عمر خواهند کرد و لپ تاپ های گرید C 2 تا 5 سال برای شما کار خواهند کرد.

درجه بندی و دسته بندی لپ تاپ های استوک به چه علتی می باشد؟

درجه و گرید بندی محصولات استوک روشی استاندارد در صنعت it برای توصیف وضعیت سخت افزاری و ظاهری کالا به خریدار میباشد.

پیشنهاد ما به شما

لپ تاپ مناسب تدوین

راهنما خرید بهترین لپ تاپ های تدوین ویدئو در سال 2023 + معرفی لپ تاپ های مناسب تدوین و ادیت فیلم

ویرایش فیلم یا همان ادیت و تدوین فیلم با لپ تاپ یکی سوالاتی است که …

دیدگاهتان را بنویسید