شنبه , 29 اردیبهشت 1403
تزیین اتاق با دکوری رومیزی
تزیین اتاق با دکوری رومیزی

تزیین اتاق با دکوری رومیزی

تزیین اتاق با دکوری رو میزی

یکی از جدیدترین محصولات دکوری که می‌توانید از آن برای تزئین منزل خود استفاده کنید، دکوری رومیزی است. این محصولات دکوری با طرح‌های بسیار زیبا و شیک به‌صورت استند یا روکش طراحی و ساخته شده و برای هر میزی قابل استفاده هستند. همچنین این محصولات علاوه بر جنبه تزئینی، جنبه تبلیغاتی برای شرکت یا کسب‌وکار شما نیز می‌توانند داشته باشند. برای همین قصد داریم در ادامه هر آن چه لازم است درباره این محصولات دکوری بدانید را به شما توضیح دهیم، تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

دکوری رومیزی چیست؟

به هر وسیله دکوری که روی میز به‌صورت استند قرار گیرد را دکوری رومیزی گفته می‌شود. این وسیله می‌تواند یک طرح جذاب باشد یا عکس دونفره خودتان و همسرتان. بسته به این که قصد دارید برای چه نوع میزی دکوری رومیزی تهیه کنید، این محصول به شکل‌های مختلف طراحی و ساخته می‌شود. دکوری‌های رومیزی از ارزان‌ترین محصولات طراحی داخلی هستند که می‌توانید برای تزئین میز منازل یا ادارات خود از آن‌ها استفاده کنید. چند مدل از بهترین این محصولات در سایت ستادیزاین برای شما فراهم شده که می‌توانید به قیمتی مناسب و اقتصادی آن‌ها را تهیه کنید.

انواع دکوری رومیزی با طرح های مختلف

دکوری‌های رومیزی با طرح‌ها و شکل‌های مختلفی ساخته می‌شوند که هر کدام برای جای خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه این انواع مختلف را معرفی می‌کنیم تا بهتر بتوانید دکوری رومیزی مورد نظر خود را انتخاب کرده و میز منزل یا اداره خود را تزئین کنید.

دکوری رومیزی چوبی

استفاده از چوب‌های خوش فرم و رنگ برای ساختن وسایل تزئینی گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. هر وسیله تزئینی که با چوب ساخته می‌شود نمایی خاص به منزل شما می‌دهد. دکوری‌های رومیزی چوبی نیز یکی از محبوب‌ترین انواع این محصولات تزئینی محسوب می‌شوند که با طرح‌های مختلف مثل نام خودتان، درخت، مهتاب، ساحل و… ساخته شده و به شکلی هنرمندانه رنگ‌آمیزی می‌شوند تا جلوه‌ای بی‌نظیر به میز کار یا میز مطالعه شما بدهند.

مطالعه بیشتر
راهنمای خرید ماوس گیمینگ + مقایسه و بررسی ماوس سیم دار و بی سیم(وایرلس) + معرفی بهترین ماوس مخصوص بازی

دکوری رومیزی فانتزی

یکی از جذاب‌ترین انواع دکوری رومیزی، دکوری رومیزی فانتزی است. این نوع دکوری یا استندها با طرح‌هایی فانتزی و رنگارنگ ساخته شده و گزینه‌ای ایده‌آل برای میز مطالعه فرزندان شما محسوب می‌شوند. استفاده از کاراکترهای کارتونی محبوب یا مناظر رویایی در ساخت این نوع دکوری‌های رومیزی بسیار متداول بوده و همین باعث می‌شود که در میان کودکان محبوبیت زیادی داشته باشند. این نوع دکوری رومیزی متنوع‌ترین طرح‌ها را دارد.

دکوری رومیزی فلزی

استفاده از فلزهای سیاه برای ساخت طرح‌های هنری بسیار متداول است. این ایده در ساخت دکوری‌های رومیزی نیز استفاده شده و منجربه خلق دکوری‌ها و استندهای رومیزی بسیار زیبا و هنری شده است. در ساخت این نوع رومیزی‌ها از طرح‌های پیچیده و هنری استفاده می‌شود و برای همین نمایی خاص و یونیک برای میز مطالعه یا ناهارخوری شما ایجاد می‌کند.

کاربردهای دکوری رومیزی

احتمالا تا این جا با بررسی انواع رومیزی دکوری متوجه شده باشید که این وسیله زینتی و طراحی در چه محیط‌هایی کاربرد دارد. در کل هر محیطی که میز داشته باشد، می‌توانید از این دکوری‌ها برای تزئین آنجا استفاده کنید. برای مثال به راحتی می‌توانید روی میز آشپزخانه، میز مطالعه و میز کار را با این نوع دکوری، دیزاین کنید

میز آشپزخانه

میز آشپزخانه مکانی است که مداوم مورد استفاده می‌گیرد و در معرض دید اعضای خانواده و به‌ویژه خانم‌هاست، بهتر است کمی مبحث زیبایی‌شناسی را نیز در این محیط کاربردی خانه در نظر بگیرید. مثلا استفاده از استندهای تزئینی برای زیباسازی میز آشپزخانه ایده کاربردی و جالبی است. به جای این که یک کاسه میوه مصنوعی یا گلدانی با گل‌های مصنوعی روی میز آشپزخانه خود قرار دهید، سعی کنید از دکوری رومیزی با طرحی متناسب با دکور آشپزخانه خود بهره ببرید و محیط آشپزخانه را شیک و زیبا کنید. طرح‌های هنری مختلفی برای زیباسازی میز آشپزخانه وجود دارد که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

مطالعه بیشتر
بررسی میکروفون وایرلس + معرفی بهترین میکروفون های وایرلس

میز مطالعه

قرار دادن یک دکوری رومیزی با طراحی منحصربه‌فرد روی میز مطالعه به شما کمک می‌کند که بتوانید با کمترین هزینه ممکن میز مطالعه خود را زینت ببخشید و فضا را برای مطالعه آماده کنید. برای میز مطالعه استندهای زیادی با طرح‌های مختلف وجود دارد که هر کدام معنای خاصی دارند. برای مثال اگر شما مشغول درس خواندن برای کنکور هستید می‌توانید از یک دکوری رومیزی با طرح دانشگاه استفاده کنید تا هر وقت به آن نگاه کنید هدفتان یادآوری ش و انگیزه بگیرید.

میز کار

قرار دادن یک دکوری رومیزی روی میز کار نشان می‌دهد که اولا شما به مشتریان و مراجعین خود اهمیت می‌دهید و درثانی برای کار خود ارزش زیادی قائل هستید. مثلا اگر در بانک کار می‌کنید یا میزی در یک اداره دارید، کافی است یک استند رومیزی روی میز خود قرار دهید که متناسب با نوع کار شما باشد و علاوه بر آن، زیبایی بصری هم داشته باشد. مثلا اگر معمار یک شرکت هستید، طرح دکوری رومیزی شما می‌تواند یک سازه معماری جذاب مثل برج ایفل باشد که مرتبط با کارتان هم هست.

خرید دکوری رومیزی از ستادیزاین با کمترین قیمت

در سایت ستادیزاین تعدادی دکوری رومیزی با طرح‌هایی متنوع فراهم شده است که قیمت خرید بسیار مناسبی هم دارند. این طرح‌ها متناسب با سلیقه‌های مختلف طراحی شده و قیمت آن‌ها به گونه‌ای تنظیم شده است که هر کسی با هر بودجه‌ای قدرت خرید آن‌ها را داشته باشد و میز مطالعه، آشپزخانه یا میز کار خود را تزئین کند. تعدادی از این طرح‌ها در ادامه آورده شده است.

مطالعه بیشتر
همه چیز در مورد خرید ویدئو پروژکتور قابل حمل

دکوری رومیزی جیپ رانگلر

اگر کسب‌وکاری مرتبط با خودرو دارید یا خودتان به انواع خودروهای آفرودی علاقه‌مندید، استند رومیزی جیپ رانگلر یکی از بهترین انواع رومیزی دکوری است که می‌توانید با هزینه‌ای بسیار اندک از سایت ستادیزان تهیه کنید. این دکوری رومیزی با رنگی بسیار جذاب و متریالی مرغوب ساخته شده و برای میزهای اداری و مطالعه می‌توان از آن استفاده کرد. (لینک خرید)

 

تزیین اتاق با دکوری رومیزی
تزیین اتاق با دکوری رومیزی

دکوری رومیزی تویوتا اف جی

استفاده از طرح تویوتا اف جی نیز برای ساخت دکوری رومیزی ایده دیگری است که به کار برده شده و باعث خلق یکی از جذاب‌ترین استندهای رومیزی شده است. شما با قراردادن این رومیزی روی میز مطالعه یا میز کار خود می‌توانید نمایی بسیار جذاب ایجاد کنید که هم خاص باشد هم به نوعی تبلیغ کارتان باشد. البته اگر کاری مرتبط با خودرو داشته باشید. (لینک خرید)

دکوری رومیزی نیسان جی تی آر

نیسان جی تی آر یکی از زیباترین خودروهای شرکت نیسان است که از آن برای ساخت دکوری رومیزی استفاده شده است. این استند رومیزی یکی از محبوب‌ترین استندهای رومیزی است که پسران نوجوان برای میز مطالعه خود آن را تهیه کرده و استفاده می‌کنند. رنگ‌آمیزی با کیفیت و استفاده از متریال مرغوب در ساخت این رومیزی باعث شده که دوام بسیار زیادی داشته باشد.

مواد استفاده شده در ساخت دکوری رومیزی

در ساخت دکوری‌های رومیزی از مواد مختلفی استفاده می‌شود. همان طور که در بخش انواع دکوری رومیزی دیدیم چوب، فلز سیاه، پلاستیک و لاستیک از انواع متریالی است که از آن برای ساخت استندهای رومیزی استفاده می‌شود. با این حال بد نیست با هر کدام از موادی که در ساخت این محصولات دکوری استفاده می‌شود بیشتر آشنا شویم.

مطالعه بیشتر
بررسی اسپیکر هوشمند آمازون: اکو دات (نسل سوم)

چوب

استفاده از چوب‌های افرای بسیار مقاوم و در عین حال خوش رنگ باعث می‌شود دکوری‌های رومیزی بسیار جذاب و خاصی داشته باشید. برای ساخت رومیزی با چوب، از مرغوب‌ترین چوب‌ها استفاده شده و درنهایت نیز یک رنگ روغن روی چوب آورده می‌شود تا رنگ آن جلوه بیشتری داشته باشد و دکوری رومیزی شما بیشترین زیبایی ممکن را برای فضای مورد نظرتان ایجاد کند.

فلز سیاه

اگر به کارگاه‌های نرده سازی سر زده باشید، انواع فلز سیاهی که برای فرفوژه نرده‌ها استفاده می‌شود را خواهید دید. از این فلزات در ساخت استندهای رومیزی با طرح‌های هنری نیز استفاده می‌شود. این نوع دکوری‌های رومیزی به خاطر طرح‌های خاصی که دارند بسیار محبوب بوده و ساخت آن‌ها کمی دشوارتر از باقی استندهای رومیزی است. برای همین قیمت گران‌تری هم دارند.

پلاستیک فشرده

استفاده از پلاستیک فشرده در ساخت دکوری رومیزی نیز متداول است. این متریال بیشتر برای ساخت استندهای رومیزی فانتزی کاربرد دارد؛ زیرا امکان رنگ‌آمیزی آن‌ها وجود داشته و می‌توان آن‌ها را با پولک‌های رنگی تزئین کرد. تنوع رنگ بالایی که این نوع استندها دارند باعث شده در میان کودکان محبوبیت زیادی داشته باشند.

لاستیک نرم

لاستیک نرم نیز یکی دیگر از متریال‌هایی است که در ساخت استندهای رومیزی از آن استفاده زیادی می‌شود. این متریال بیشتر برای ساخت دکوری‌های رومیزی بیزینسی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به خاطر قابلیت شکل دهی بالایی که دارند می‌توان هر طرحی را روی آن‌ها پیاده کرد.

جمع‌بندی

در اینجا متوجه شدیم که برای زینت دادن به میز محل کار، آشپرخانه یا هر محیط دیگری، می‌توانیم از ایده دکوری رومیزی بهره ببریم،  بدون آنکه نیاز باشد هزینه‌های هنگفتی بپردازیم. ستادیزاین، عرضه‌کننده انواع دکوری رومیزی آماده ارائه محصولاتی مدرن با طراحی متفاوت و متناسب با سلیقه‌های مختلف است تا بدون نیاز به خرید کالاهای تزئینی گران‌قیمت به محیط خانه و محل کار خود زیبایی ببخشید.

مطالعه بیشتر
نقد و بررسی گوشی شیائومی 11i، یک ترکیب قدرتمند با قابلیت‌های منحصر به فرد

پیشنهاد ما به شما

مدل مالی چیست؟ شباهت‌ها و تفاوت‌ها با داشبوردهای مدیریتی

مدل مالی چیست؟ شباهت‌ها و تفاوت‌ها با داشبوردهای مدیریتی

در دنیای پیچیده امروز، تصمیم‌گیری‌های مالی نقشی حیاتی در موفقیت افراد و سازمان‌ها ایفا می‌کنند. …

دیدگاهتان را بنویسید