شنبه , 8 اردیبهشت 1403

فروش ویژه انواع جی پی اس خودرو و ردیاب خوردو پیام جی پی اس

به احتمال بسیار زیاد افرادی را دیده‌اید که به کمک گوشی تلفن همراه به راحتی موقعیت مکانی و وضعیت خودرو خود را بررسی می‌کنند. آن‌ها از تجهیزاتی به نام جی پی اس بهره می‌برند. بد نیست بدانید که این تنها یکی از کاربردهای وسیله گفته شده است و با نصب آن روی وسیله نقلیه، امکانات دیگری نیز در دسترس خواهد بود.

در این مقاله قصد داریم انواع ردیاب‌، مزایای استفاده و نکات مهمی که در هنگام خرید باید به آن‌ها توجه کرد را بررسی کنیم. اگر به دنبال تهیه GPS هستید، بهتر است در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعاتی کاربردی در این زمینه کسب کنید.

​معرفی جی پی اس

موقعیت‌یاب جهانی که به آن GPS نیز گفته می‌شود، سیستمی است که با کمک ماهواره‌های مختلف، این امکان را فراهم می‌کند تا موقعیت مکانی خودرو خود در هر نقطه از کره زمین را مشخص کنید. برای اینکه بتوانید سیگنال‌ها را دریافت کنید، لازم است تا گیرنده‌ای کوچک روی دستگاه ماشین نصب کرده و از طریق اپلیکیشن روی گوشی هوشمند خود، وضعیت وسیله نقلیه را بررسی کنید. از کاربردهای دیگر این تجهیزات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خاموش کردن خودرو از راه دور
  • امکان تعریف حداکثر سرعت مجاز برای رانندگی و مطلع کردن افراد در صورت تجاوز از میزان مشخص شده
  • امکان مشخص کردن محدوده مجاز برای استفاده از وسیله نقلیه و ارسال هشدار در صورت خروج از آن
  • بررسی تاریخچه مسیرهای طی شده

​انواع جی پی اس خوردو

برخلاف تصور بسیاری از افراد، مدل‌های مختلفی از جی پی اس ماشین وجود دارد که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌ها و مزیت‌های خاصی دارند. در ادامه، چهار نوع را معرفی می‌کنیم تا بتوانید باتوجه به بودجه و نیازهای خود، بهترین محصول را تهیه کنید. در نظر داشته باشید باتوجه به فروش ویژه پیام جی پی اس، شما می‌توانید ردیاب انتخابی مورد نظر را با مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری کرده و روی وسیله نقلیه خود نصب کنید.

  • جی پی اس بی‌سیم
  • جی پی اس آهن ربایی
  • جی پی اس ماشین فندکی
  • ردیاب دیاگی
images_1705839282_65ad0ab293bec.jpg

​جی پی اس ماشین سیمی

یکی از بهترین مدل‌های موجود در بازار ایران است که می‌توان به راحتی آن را به سیستم برق خودرو وصل کرد و از امکاناتش بهره برد. از مهم‌ترین مزیت‌های این تجهیزات می‌توان به دقت بالا و استفاده از باتری وسیله نقلیه اشاره کرد. البته در برخی از مدل‌ها، این ردیاب‌ها به باتری داخلی نیز مجهز هستند تا بتوانند در صورت قطع شدن ارتباط‌ با سیستم برق خودرو همچنان داده‌های مورد نظر را به کاربر ارسال کنند.

مطالعه بیشتر
معرفی گجت‌های کاربردی و شگفت‌انگیز سال 2023 و بررسی مشخصات آنها

در نظر داشته باشید که این قطعه پورت عیب‌یاب ندارد و به همین دلیل بیشتر مناسب ماشین‌های قدیمی‌تر و دیزلی است. برخی ویژگی‌های دستگاه عبارت هستند از:

  • آنلاین بودن همیشگی به دلیل استفاده از برق خودرو و سیم‌کارت جهت ارسال اطلاعات
  • خطای بسیار جزئی در نمایش دادن موقعیت مکانی

جی پی اس آهنربایی خوردو

چی پی اس آهنربایی ماشین از دیگر مدل‌های موجود در بازار است که با استفاده از یک مگنت به بدنه خودرو وصل می‌شود. برای استفاده از این تجهیزات، لازم نیست آن‌ها را به سیم‌کشی وسیله نقلیه متصل کرد؛ زیرا از یک باتری داخلی برای تامین انرژی مورد نیاز خود بهره می‌برند. شاید به این موضوع فکر کنید که ممکن است قطعه در هنگام رانندگی و تکان‌های شدید از بدنه جدا شود؛ اما به دلیل وجود یک آهن ربای بسیار قوی، لازم نیست دغدغه‌ای در این مورد داشته باشید. از ویژگی‌های مهم این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دقت بالای جی پی اس آهنربایی خوردو
  • استفاده از باتری قابل شارژ با ماندگاری بالا در جی پی اس آهنربایی ماشین که برخی مدل‌ها قادر هستند تا 15 روز بدون نیاز به شارژ کار کنند.
  • ساده بودن نصب که به فرد امکان می‌دهد بدون نیاز به هیچگونه تخصصی دستگاه را راه‌اندازی کند.
  • مگنت بسیار قدرتمند

​ردیاب فندکی

جی پی اس خوردو فندکی از دیگر تجهیزاتی است که می‌توان از آن به منظور مشخص کردن موقعیت مکانی و جلوگیری از سرقت استفاده کرد. در ظاهر این وسیله شبیه به فندک ماشین است و همین شباهت بسیار زیاد کار سارقان برای شناسایی را سخت می‌کند. برای آغاز فعالیت این قطعه کافیست آن را به قسمت فندک متصل کرده تا سیستم شروع به ارسال سیگنال کند.

مطالعه بیشتر
راهنمای خرید سه پایه دوربین + معرفی بهترین سه پایه های دوربین موجود در بازار

یکی از ویژگی‌های خاص این محصول، ارسال پیامک به صاحب خودرو در صورت جدا شدن جی پی اس ماشین از جای خود است. در واقع این اخطار به شما کمک می‌کند تا سریعا اقدامات لازم برای جلوگیری از دزدیده شدن وسیله نقلیه را انجام دهید.

امکان شارژ موبایل با استفاده از این وسیله در برخی مدل‌ها از دیگر ویژگی‌های این تجهیزات به حساب می‌آید.

​ردیاب دیاگی

پیشرفته‌ترین جی پی اس خودرو موجود در بازار که امکان بررسی و کنترل کامپیوتر خودرو و مطلع شدن از مشکلات احتمالی آن را به راننده می‌دهد. جالب است بدانید که نصب این وسیله بسیار آسان بوده و نیاز به تخصص خاصی ندارد. کافیست آن را به پورت دیاگ متصل کنید.

از آن جایی که این دستگاه به سیستم کامپیوتر ماشین متصل است، در صورت بروز هرگونه نقص در عملکرد خودرو، سریعا از طریق پیامک و اپلیکیشنی که روی گوشی نصب شده، هشداری برای افراد ارسال می‌کند. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید در اولین فرصت، مشکل را برطرف کرده و از خرابی کامل وسیله نقلیه جلوگیری کنید. بررسی وضعیت سلامت خودرو به کمک اپلیکیشن نصب شده روی گوشی، بدون مراجعه به تعمیرگاه امکان‌پذیر است.

​مزایای استفاده از جی پی اس

مهم نیست از جی پی اس آهنربایی ماشین استفاده می‌کنید یا مدل‌های سیمی را خریداری کرده‌اید. نصب این دستگاه روی خودرو مزایای متعددی دارد که در ادامه به تعدادی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • جی پی اس ماشین می‌تواند به تامین امنیت آن کمک کند؛ به‌عنوان مثال، در صورت سرقت خودرو، مالک می‌تواند با استفاده از این سیستم، مکان دقیق وسیله نقلیه خود را مشخص کند.
  • برخی از سیستم‌های جی پی اس آهنربایی ماشین می‌توانند اطلاعاتی مانند سرعت، مسیر حرکت و زمان توقف را ثبت کنند تا به بهبود رفتار راننده و کاهش حوادث کمک کند.
  • برخی از سیستم‌های ردیاب خودرو امکان کنترل از راه دور برخی اجزاء خودرو را فراهم می‌کنند از جمله قفل و باز کردن درها یا خاموش و روشن کردن موتور.
images_1705839282_65ad0ab29d5f9.jpg

​نحوه نصب و راه‌اندازی جی پی اس خودرو

برای اینکه بتوان این سیستم‌ها را به درستی راه‌اندازی کرد، باید تخصص داشت. به‌طور مثال شما باید با برق خودرو آشنا باشید تا آسیب به سایر قسمت‌ها وارد نکنید. در ادامه، مراحل نصب جی پی اس ماشین را بررسی می‌کنیم:

  1. اولین کار خرید یک مدل مناسب از این تجهیزات است که بتواند نیازهای شما را برطرف کند. برای انجام این کار می‌توانید از خدمات مشاوره‌ای پیام جی پی اس استفاده کنید.
  2. در مرحله بعد شما باید محل نصب این قطعه را مشخص کرده و آن را جایگذاری کنید.
  3. اگر از مدل‌های سیستمی این محصولات استفاده می‌کنید، باید آن را به باتری ماشین متصل کنید.
  4. شرکت سازنده برای تمام ردیاب‌های تولیدشده، اپلیکیشنی طراحی می‌کند تا بتوانید با استفاده از آن، وضعیت خودرو را کنترل کنید. پس از نصب باید پیکربندی و تنظیمات اولیه را انجام دهید.
  5. در مرحله آخر باید عملکرد دستگاه را بررسی کنید و مطمئن شوید سیگنال را به درستی ارسال می‌کند.
مطالعه بیشتر
نقد و بررسی تبلت سامسونگ گلکسی Tab S9 Ultra - با غول نازک و با ظرافت سامسونگ آشنا شوید

​بررسی دلایل خرید از پیام جی پی اس

پس از اینکه مزیت‌های استفاده از جی پی اس خوردو را بررسی کردیم، در این بخش قصد داریم تا فروشگاه معتبر پیام جی پی اس را به شما معرفی کنیم که می‌توانید ردیاب مورد نظر خود را از آن‌ها تهیه کنید. اصلی‌ترین دلیلی که این مجموعه را به شما معرفی می‌کنیم، کیفیت بالای دستگاه‌هایی است که به فروش می‌رسانند. علاوه‌بر این، به دلیل برگزاری جشنواره، در حال حاضر قیمت فروش جی پی اس ماشین بسیار کمتر از سایر رقبایی است که در بازار، این محصولات را به فروش می‌رسانند.

همچنین اگر شما در انتخاب ردیاب مناسب برای وسیله نقلیه خود با چالش مواجه هستید، کافیست با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید تا باتوجه به بودجه و نیاز شما، بهترین مدل موجود در بازار را معرفی کنند. در نظر داشته باشید که تنوع محصولات در مجموعه بسیار زیاد است و شما می‌توانید به واسطه فروش ویژه، کالای مور نظر خود را با بهترین قیمت ممکن تهیه کنید.

images_1705839282_65ad0ab2a2cc6.jpg

​جمع‌بندی

با پیشرفت علم و تکنولوژی، تجهیزات مختلفی توسط متخصصان طراحی شده که می‌توان با کمک آن‌ها امنیت ماشین را به میزان قابل‌توجهی افزایش داد. یکی از این دستگاه‌های تولید شده، جی پی اس است که به شما کمک می‌کند، علاوه‌بر رصد لحظه‌به‌لحظه وضعیت ماشین خود، به راحتی از راه دور آن را خاموش و روشن کنید.

پیام جی پی اس یکی از مجموعه‌های معتبری است که می‌توانید ردیاب با مدل‌های مختلف را از آن‌ها خریداری کنید. کافیست به وب‌سایت‌شان مراجعه کنید یا با کارشناسان شرکت در تماس باشید تا بتوانید بر اساس نیازتان، جی پی اس خوردو مناسب را تهیه کنید. باتوجه به فروش ویژه پیام جی پی اس، به شما توصیه می‌کنیم هرچه سریع‌تر این کار را انجام دهید تا با پرداخت مبلغ کمتر، در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.جهت فروش با شمارهای 09124251676 و 02126760035 تماس بگیرید.

مطالعه بیشتر
بررسی تخصصی بهترین هدست های گیمینگ + معرفی بهترین هدست های گیمینگ 2023

پیشنهاد ما به شما

گلکسی تب اس

نقد و بررسی تبلت سامسونگ گلکسی Tab S9 Ultra – با غول نازک و با ظرافت سامسونگ آشنا شوید

یکی از ویژگی‌های اصلی گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ، مجهز بودن به نمایشگرهایی بزرگ و با …

دیدگاهتان را بنویسید