یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

راهنمای جامع قیمت جرثقیل سقفی: هر آنچه باید بدانید

قیمت جرثقیل سقفی چقدر است؟ برای خرید جرثقیل سقفی چقدر باید هزینه کنیم؟ قیمت جرثقیل به چه عواملی بستگی دارد؟ این‌ها سؤالاتی هستند که اکثرا صاحبان کسب و کار‌های مختلف از کارشناسان جرثقیل بناگستر می‌پرسند. در واقع قیمت و هزینه یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر پروژه صنعتی هستند.

در واقع کارفرما‌ها باید در مورد هزینه‌های پروژه خود بدانند تا بتوانند بر اساس آن برای بودجه خود برنامه‌ریزی کنند. برنامه‌ریزی برای بودجه و هزینه‌ها تنها از طریق دانستن قیمت دقیق انواع جرثقیل سقفی امکان‌پذیر است. قیمت جرثقیل سقفی را در انواع مدل‌ها می‌توانید از طریق جرثقیل بناگستر دریافت کنید.

قیمت جرثقیل سقفی به چه عواملی بستگی دارد؟

قبل از هر چیزی لازم است بدانید که قیمت جرثقیل سقفی اصلاً قیمت ثابتی نیست. بنابراین شما نمی‌توانید در وهله اول قیمت یکسانی برای همه انواع جرثقیل‌های سقفی تعین کنید. زیرا این قیمت با توجه به نوع جرثقیل سقفی، برند آن، میزان تناژ حمل بار، کیفیت متریال، نوع متریال، ارتفاع و… فرق می‌کند.

جرثقیل بناگستر یکی از معتبرترین و باسابقه‌ترین مجموعه‌ها در واردات، طراحی، ساخت و تعمیر انواع جرثقیل سقفی است. تمامی محصولات این مجموعه از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. بنابراین اصلاً نیازی نیست بودجه گزافی را به تهیه جرثقیل سقفی اختصاص دهید.

در ادامه هر یک از عوامل مؤثر در قیمت جرثقیل سقفی را با هم بررسی خواهیم کرد.

برند جرثقیل سقفی: قیمت انواع برند‌ها چقدر است؟

یکی از عوامل تأثیرگذار در قیمت جرثقیل سقفی، برند آن است. امروزه جرثقیل‌های سقفی توسط برند‌های اروپایی نظیر آلمانی و بلغاری و برند‌های آسیایی نظیر ژاپنی و چینی تولید می‌شوند. مسلماً هر یک از این برند‌ها دارای ویژگی‌های مختص به خود هستند.

مطالعه بیشتر
ورق گالوانیزه چیست؟ تفاوت ورق گالوانیزه و ورق سیاه در چیست؟

به صورت کلی برند‌های اروپایی همانند برند آلمانی و بلغاری در صدر لیست قرار دارند. زیرا قیمت خرید آن‌ها بیشتر است. در عوض برند‌های ژاپنی و چینی به ترتیب دارای قیمت‌های بسیار مناسب‌تر و ارزانتری هستند. بنابراین بهتر است حتماً به برند جرثقیل دقت کنید.

قیمت جرثقیل سقفی با توجه به تناژ بار قابل حمل

قیمت جرثقیل سقفی با تناژ بار قابل حمل آن رابطه مستقیم دارد. مسلماً هر چه تناژ بار قابل حمل یک جرثقیل بیشتر باشد، به معنی قدرتمندتر بودن جرثقیل است. درنتیجه قیمت آن نیز به مراتب بالا می‌رود. جرثقیل‌های سقفی در تناژ‌های مختلفی تولید می‌شوند.

جرثقیل‌هایی که تا ۵ تن تناژ بار قابل حمل دارند، دارای قیمت مناسبی هستند. در عوض تناژ‌های بالاتر همانند ۱۰ تن، ۲۰ تن و… دارای قیمت بیشتری می‌باشند. جرثقیل بناگستر انواع جرثقیل‌های سقفی را در تناژ‌های مختلف بار قابل تحمل به متقاضیان عزیز ارائه می‌دهد.

تأثیر نوع متریال و کیفیت آن برای ساخت جرثقیل سقفی

مسلماً نوع متریال استفاده شده برای ساخت جرثقیل و کیفیت آن تأثیر بسیار مهمی در قیمت جرثقیل سقفی دارد. یک جرثقیل سقفی زمانی دارای طول عمر و دوام بالایی است که از بهترین متریال برای ساخت آن استفاده شده باشد. زیرا این جرثقیل‌ها باید بتوانند در شرایط سخت کاری دوام آورده و در برابر عوامل محیطی مقاوم عمل کنند.

هر چه متریال جرثقیل باکیفیت‌تر، مقاوم‌تر و محکم‌تر باشد، قیمت آن نیز گرانتر خواهد بود. شرکت جرثقیل بناگستر همواره از بهترین متریال‌ها جهت ساخت ماشین آلات صنعتی خود بهره می‌برد.

قیمت جرثقیل سقفی با توجه به ارتفاع آن

شاید برایتان جالب باشد اما میزان ارتفاعی که جرثقیل می‌تواند بار را بلند کند، در قیمت آن مؤثر است. هر چه ارتفاع لیفتیگ بیشتر باشد، قیمت جرثقیل سقفی نیز بالاتر می‌رود. این ارتفاع از قیمت زیر قلاب تا کف زمین محاسبه می‌شود. این ارتفاع برای برخی جرثقیل‌ها ۲ متر و برای برخی دیگر ممکن است ۶ متر باشد. مسلماً هر چه بار تا ارتفاع بیشتری بالا رود، شرایط کاری بسیار آسان‌تر خواهد بود.

مطالعه بیشتر
آموزش کسب درآمد از اینترنت به صورت گام به گام و جامع

طول دهانه جرثقیل سقفی

منظور از دهانه جرثقیل سقفی، فاصله بین تیر‌های باند جرثقیل است. هرچه طول دهانه جرثقیل سقفی بیشتر باشد، قیمت آن گرانتر خواهد بود. زیرا برای ساخت آن متریال، وقت و انرژی بیشتری صرف خواهد شد. بنابراین هر چه طول دهانه سالن شما بیشتر باشد، قیمت جرثقیل سقفی نیز بالاتر می‌رود.

قیمت انواع جرثقیل سقفی در جرثقیل بناگستر

علاوه بر مواردی که در بخش‌های قبل اشاره کردیم، نوع جرثقیل نیز تأثیر مهمی در قیمت تمام شده آن دارد. برخی از جرثقیل‌ها به جای تک سرعته بودن، دوسرعته می‌باشند. یعنی قادراند بار را با سرعت‌های متفاوتی در طول سالن جابه جا کنند. مسلماً قیمت این جرثقیل‌ها بسیار بیشتر است. در اکثر اوقات برای ساخت جرثقیل سقفی از سیم بکسل استفاده می‌کنند. سیم بکسل قیمت بیشتری نسبت به زنجیر دارد. درنتیجه قیمت این جرثقیل‌ها نیز بیشتر خواهد بود.

قیمت جرثقیل سقفی یک پل

شرکت جرثقیل بناگستر جرثقیل سقفی را در انواع یک پل و دوپل به متقاضیان عزیز ارائه می‌کند. قیمت جرثقیل سقفی یک پل ارزان‌تر از انواع دوپل است. زیرا جرثقیل‌های یک پل دارای تناژ بار قابل حمل کمتری هستند. همچنین برای ساخت آن‌ها به متریال زیادی نیاز نیست. درنتیجه خرید این جرثقیل‌ها بسیار به صرفه خواهد بود.

قیمت جرثقیل سقفی دوپل

قیمت جرثقیل سقفی دوپل از انواع تک پل بیشتر است. زیرا این جرثقیل‌ها دارای دو پل بوده و مسلماً پیچیدگی بسیار بیشتری در طراحی و ساخت آن‌ها وجود دارد. همچنین ظرفیت حمل بار آن‌ها نیز بیشتر است. این جرثقیل‌ها اکثرا برای سالن‌هایی که طول دهانه آن‌ها از ۲۵ متر بیشتر باشد، به کار ‌می‌روند. می‌توانید انواع جرثقیل سقفی یک پل و دوپل را از شرکت جرثقیل بناگستر در برند‌ها و ظرفیت‌های مختلف خریداری نمایید.

مطالعه بیشتر
آموزش غیرفعال کردن اینترنت 5G گوشی های آیفون، سامسونگ و شیائومی

جمع‌بندی

در این مطلب اطلاعات بسیار مفیدی را در مورد قیمت جرثقیل سقفی و فاکتور‌های مؤثر بر این قیمت پرداختیم. توصیه ما این است که برای خرید ماشین آلات صنعتی صرفاً قیمت را در نظر نگیرید. زیرا جرثقیل سقفی‌های باکیفیت و پیشرفته معمولاً قیمت ارزانی ندارند. بنابراین سعی کنید. همواره کیفیت را ملاک خرید جرثقیل سقفی قرار دهید.

پیشنهاد ما به شما

خرید لباس کودک از فروشگاه اینترنتی کیدلو

خرید لباس کودک و راهنمای آن در فروشگاه اینترنتی لباس کودک کیدلو

ست لباس بچه گانه و لباس کودک قیمت مناسب را می توانید از فروشگاه اینترنتی کیدلو تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید