پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403
سامسونگ A54

معرفی و بررسی مشخصات گوشی آ 54 سامسونگ – Samsung A54

سامسونگ امسال مجموعه‌ای از گوشی‌های هوشمند سری گلکسی A، از جمله گلکسی A13، گلکسی A23، گلکسی A33 5G، گلکسی A53 5G و گلکسی A73 5G را در بخش‌های قیمتی مختلف عرضه کرده است. اکنون، اولین نگاه خود را به یکی از اعضای آتی سری گلکسی A، گلکسی A54 5G، انداخته ایم. عکس گوشی سامسونگ A54 و رندرهای مفهومی Samsung Galaxy A54 5G از نشریه هلندی LetsGoDigital با همکاری Technizo Concept ارائه شده است. شما قادر خواهید بود این گوشی سبک وزن، براق و شیک را در رنگ‌های مختلف خریداری کنید. در ادامه با بررسی و معرفی گوشی ای 54 با ما همراه باشید.


فهرست مطالب


بررسی مشخصات سخت افزاری گوشی سامسونگ A54

اولین مورد که در نقد و بررسی گوشی آ۵۴ توجه شما را به خود جلب می‌کند این است که گوشی گلکسی آ 54 برخی از نشانه‌های طراحی اصلی را از طراحی سری گلکسی A گرفته است، اما در بررسی گوشی A54، حاشیه‌های اطراف نمایشگر متقارن شده‌اند. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله مقایسه گوشی a13 با a23 را بخوانید. اگر نمی‌دانید، گلکسی A53 5G دارای یک قاب ضخیم‌تر در پایین صفحه‌نمایش است که ممکن است در مورد جانشین آن صادق نباشد. LetsGoDigital گزارش می‌دهد که گوشی‌های هوشمند میان رده گلکسی در آینده ظاهری شبیه به مدل‌های برتر پرچمدار خواهند داشت. جنس بدنه A54 سامسونگ هنوز مشخص نیست.

نمایشگر گوشی سامسونگ Galaxy A54

انتظار نمی‌رود چیز زیادی در بخش صفحه نمایش تغییر کند. سامسونگ گلکسی A54 5G ممکن است با همان صفحه نمایش 6.5 اینچی FHD+ Super AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز مانند گلکسی A53 5G عرضه شود. با این حال، این احتمال وجود دارد که گوشی هوشمند با وجود نمایشگر همان اندازه، کوچکتر از گلکسی A53 5G باشد. یعنی ابعاد سامسونگ A54 از A53 کوچکتر باشد.

مانند گلکسی A53 5G، گلکسی A54 5G دارای یک صفه نمایش سوراخ دار خواهد بود که در مرکز بالای صفحه نمایش قرار می‌گیرد. با این حال، هیچ صحبتی در مورد اینکه سامسونگ از چه سنسوری برای دوربین جلو در گوشی هوشمند آینده استفاده خواهد کرد، وجود ندارد. همچنین حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش قرار خواهد گرفت.شایعه شده است که این گوشی با صفحه نمایش 6.5 اینچی (16.55 سانتی متری) با وضوح 1080 در 2400 پیکسل عرضه می‌شود که محتوا را زنده می‌کند.

مطالعه بیشتر
معرفی 5 مدل از لپ تاپ های پرفروش در بازار ایران

دوربین گوشی سامسونگ A54

در معرفی گوشی ای 54، سامسونگ گلکسی A54 5G با پردازش بهتر در نور کم عرضه می‌شود. با گلکسی A54 5G، سامسونگ ممکن است از شر این نکته منفی دوربین که در گوشی‌های هوشمند نسل فعلی سری گلکسی A دیده می‌شود، خلاص شود. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله سامسونگ گلکسی A52s را بخوانید. رندرها یک برجستگی دوربین باریک‌تر را با رنگ‌بندی مشابه بقیه گوشی‌های هوشمند نشان می‌دهند که آرایش دوربین مشابه گلکسی A53 5G را دارد. هیچ صحبتی در مورد سنسورها وجود ندارد، اما می‌تواند مشابه یا چیز جدیدی با عملکرد بهتر از مدل امسال باشد.

گوشی گلکسی آ 54

می‌توانید مهارت‌های عکاسی خود را یک درجه بالاتر ببرید، زیرا حدس زده می‌شود که 48 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل وجود خواهد داشت تا بتوانید عکس‌های شگفت انگیزی بگیرید. ویژگی‌های تنظیم دوربین عقب ممکن است شامل زوم دیجیتال، فلاش خودکار، تشخیص چهره، لمس برای فوکوس باشد. همچنین، می‌توانید روی چند سلفی شگفت‌انگیز کلیک کنید و تماس ویدیویی برقرار کنید زیرا انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی A54 با دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی عرضه شود.

بررسی مشخصات نرم افزاری گوشی سامسونگ A54

پردازنده A54 سامسونگ

با توجه به مشخصات گوشی‌های سری گلکسی A فعلی، گلکسی A54 5G می‌تواند با چیپست میان‌رده اسنپدراگون یا اگزینوس عرضه شود، یا شاید بتوانیم یک چیپست مدیاتک را نیز در مشخصات گوشی A54 ببینیم، زیرا سامسونگ در حال بررسی قرار دادن یک چیپست عالی در مشخصات گوشی موبایل گلکسی A54 است. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله Galaxy S21 Ultra 5G را بخوانید. علاوه بر این، این گوشی هوشمند ممکن است با اندروید 13 همراه با 4 سال به روز رسانی اندروید و 5 سال به روز رسانی امنیتی عرضه شود.

مطالعه بیشتر
مقایسه گوشی s22 با آیفون 13 + کدام یک عملکرد بهتری دارند؟ بررسی پرچمداران 2023

عملکرد Galaxy A54

این موبایل عملکرد سریع‌تر و بدون تاخیر را هنگام تماشای فیلم، انجام بازی‌های گرافیکی شدید یا مرور وب تضمین می‌کند، زیرا گفته می‌شود مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای 4×2.3 گیگاهرتز Cortex-A73 و 4×1.7 گیگاهرتز Cortex-A53 است. علاوه بر این، تلفن همراه آینده با 6 گیگابایت رم عرضه می‌شود تا بتوانید بدون وقفه بین چندین برنامه جابجا شوید و ممکن است با 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود تا بتوانید تمام آهنگ‌ها، ویدیوها، بازی‌ها و موارد دیگر را بدون نگرانی در مورد محدودیت‌های فضا در تلفن ذخیره کنید.

معرفی گوشی ای 54

این موبایل آینده سامسونگ برای اجرای سیستم عامل اندروید v11 تبلیغ می‌شود. و ممکن است دارای یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی باشد که به شما امکان میدهد ساعت‌های طولانی از دستگاه برای انجام بازی، گوش دادن به آهنگ، تماشای فیلم و موارد دیگر بدون نگرانی در مورد تخلیه باتری استفاده کنید.سامسونگ می‌تواند علاوه بر رنگ‌های مشکی، آبی و هلویی که در حال حاضر در دسترس است، رنگ‌های بیشتری نیز به گوشی سامسونگ گلکسی A 54 اضافه کند. قیمت گوشی A54 سامسونگ هم احتمالا در حدود 300 دلار خواهد بود. با این حساب گوشی a54 قیمت میان رده ای خواهد داشت.

مشخصات فنی گوشی A54 Samsung

مشخصاتگوشی گلکسی آ 54
تاریخ عرضه31 می 2022
سیستم عاملاندروید v11
اندازه صفحه نمایش6.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش1080 در 2400 پیکسل
نوع صفحه نمایشSuper AMOLED
رم6 گیگابایت
حافظه داخلی128 گیگابایت
پردازندهاگزینوس 9611
دوربینچهارگانه 48 + 12 + 5 + 5 مگاپیکسل
دوربین سلفی32 مگاپیکسل
باتری4500 میلی آمپر ساعت
قیمتاحتمالا حدود 300 دلار

نتیجه گیری

شایعه شده است که بررسی امکانات آ54 و گزینه‌های مختلف اتصال در Samsung Galaxy A54 شامل Wi-Fi 802.11، b/g/n، هات اسپات موبایل، بلوتوث نسخه 5.0 و 5G توسط دستگاه پشتیبانی می‌شود. علاوه بر این، سنسورهای موجود در تلفن هوشمند ممکن است شامل شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، مجاورت، فشارسنج، قطب‌نما باشد.

به طور خلاصه می‌توان گفت که در معرفی گوشی ای 54، سامسونگ گلکسی A54 5G ممکن است مانند گلکسی A53 5G دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی FHD+ 120 هرتز Super AMOLED باشد. همچنین می‌تواند حاشیه‌های متقارن باریکی در اطراف نمایشگر سوراخ‌دار داشته باشد. گوشی Galaxy A54 ممکن است دارای تنظیمات دوربین پشتی چهارگانه باشد.

مطالعه بیشتر
محبوب ترین لپ تاپ های بازار ایران کدام اند؟

سخن پایانی

شما در این مقاله با گوشی A54 Samsung آشنا شدید. همچنین از مشخصات فنی و ظاهری آن آگاه شدید. اگر سوال یا نظری دارید آن را در کامنت مطرح کنید تا در اسرع وقت توسط ما جواب داده شود.

سوالات متداول

نحوه رفع مشکلات دوربین گوشی سامسونگ چگونه است؟

دوربین گوشی‌ها از جمله قابلیت‌های کاربردی در آنها محسوب می‌شود که اکثر برندها بر سر ارائه دوربین‌های قوی و با کیفیت‌تر در تولیدات خود، با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. اما یکی از مشکلات دوربین گوشی‌های سامسونگ که می‌توانید با آن مواجه شوید، این است که: گوشی از برنامه دوربین، به طور خود به خود خارج می‌شوید، در زمان فعال کردن دوربین، پیام خطایwarning: camera failed را دریافت می‌کنید، امکان عکس برداری و فیلم برداری را ندارید، اجرای دوربین با کندی بسیاری همراه است.

علت کم ماندن روشنایی صفحه چیست؟

در برخی از مدل‌های گوشی‌ سامسونگ مانند گوشی‌های +Galaxy S9/S9، هنگامی که صفحه گوشی قفل می‌شود، سطح روشنایی صفحه در شب یا مناطق تاریک، روی حالت بسیار کم تنظیم می‌شود. این اتفاق زمانی اتفاق می‌افتد که حالت‌های «Auto Brightness» روشنایی خودکار و Blue Night Mode (فیلتر نور آبی) غیرفعال هستند.تنها راه حل این مسئله، بازنشانی داده کارخانه (Factory reset) برای دستگاه است.

پیشنهاد ما به شما

گلکسی تب اس

نقد و بررسی تبلت سامسونگ گلکسی Tab S9 Ultra – با غول نازک و با ظرافت سامسونگ آشنا شوید

یکی از ویژگی‌های اصلی گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ، مجهز بودن به نمایشگرهایی بزرگ و با …

دیدگاهتان را بنویسید