دوشنبه , 10 اردیبهشت 1403
معرفی بهترین بازی‌ های چند نفره در سال 2024

معرفی بهترین بازی‌ های چند نفره در سال 2024

معرفی بهترین بازی‌ های چند نفره در سال 2024

بازی های آنلاین چند نفره به شما این امکان را می دهند تا تجربه فوق العاده ای در کنار دوستان خود تجربه کنید. این بازی ها به دلیل طراحی خاص و جذاب خود، در سبک های مختلفی طراحی شده اند. در گیم های چندنفره، شما می توانید با دوستان یا سایر بازیکنان یک تیم تشکیل دهید و در قالب یک کلن هر روز مراحل و ماموریت های روزانه خود را انجام دهید. در ادامه مقاله به معرفی بهترین بازی های چندنفره در سال 2024 خواهیم پرداخت.

معرفی بهترین بازی‌ های چند نفره

بازی Raid: Shadow Legends

بازی Raid از زمان عرضه تاکنون تغییرات زیادی را به خود دیده است. اما با این حال، هنوز به عنوان یکی از بازی های آنلاین چند نفره شناخته می شود. در این بازی می توانید قهرمان خود را انتخاب کنید و با انجام ماموریت ها و مبارزات مختلف، او را قوی تر کنید. همچنین شخصیت ها و کاراکترهایی که در بازی وجود دارند، الهام گرفته از شخصیت های خیالی معروف هستند. به عنوان مثال می توانید انواع الف، دورف، اورک یا موجودات دیگر را در بازی مشاهده کنید. در حالت تیمی، شما می توانید با دوستان خود با باس های مختلف مبارزه کنید و دشمنان خود را برای کسب آیتم های بهتر شکست دهید.

بازی مکانیک آرنا Mech Arena

بازی های اکشن و شوتر، همیشه بخشی از بازی های چندنفره بوده اند. در این بازی باید دشمنان خود را شکست دهید و با همکاری و به صورت آنلاین با دیگر بازیکنان مبارزه کنید. در این بازی شما با انتخاب یک ربات و قهرمان و ارتقا آن، قادر هستید تا شخصیت های بازی را شخصی سازی کنید. هر کاراکتر، قدرت های مخصوص به خود را دارد و باید بسته به نوع تیم خود یک قهرمان انتخاب کنید. در بازی امکان ساخت کلن و مبارزات گروهی و فصلی را نیز خواهید داشت. از نظر گرافیک نیز باید گفت که این بازی بسیار خوب طراحی شده است و می تواند مدت بسیار زیادی شما را سرگرم کند.

مطالعه بیشتر
نقد وبررسی گوشی آیفون 13 پرو اپل | Apple iPhone 13 Pro

بازی ورد آف تانک World of Tanks Blitz

دنیای تانک ها، تاکنون جوایز زیادی را در رویدادهای مختلف دریافت کرده است. در این بازی که به صورت چند نفره قابل بازی است، شما باید یک تانک انتخاب کنید و سپس با دشمنان خود در قالب گروه های بزرگ یا کوچک مبارزه کنید. خوبی این بازی در واقع گرایانه بودن آن است. شما قابلیت ارتقا تانک و شخصی سازی آن را خواهید داشت. بیش از 20 مدل تانک، با شخصی سازی های بسیار زیادی را در اختیار خواهید داشت. World of Tanks Blitz یکی از بازی های محبوب چندنفره در سال های اخیر است که با بروزرسانی های مختلف، توانسته بسیار خوب عمل کند.

معرفی چند بازی سبک چند نفره در سال 2024

بازی ماجراهای حیوانات و سکه ها Animals & Coins Adventures

اگر دوست دارید تا با دوستان خود در قالب یک گروه بازی کنید، می توانید به تجربه Animals & Coins Adventures بپردازید. این بازی بسیار جذاب، همانند سری بازی های کلش آف کلنز، شما در قالب گروه های مختلف می توانید به مبارزه بپردازید. در Animals & Coins Adventures شما با کسب پول و سکه، می توانید نیروها و همچنین ساختمان های شهر خود را ارتقا دهید و به دیگر جزیره ها حمله کنید و با قدرتی که بدست میاورید، در بین بهترین گروه ها قرار بگیرید.

بازی گنشین ایمپکت Genshin Impact

حتما تاکنون نام گنشین ایمپکت را شنیده اید. این بازی به دلیل طراحی خاص و فوق العاده عمیق خود، معروف شده است. در این بازی شما می توانید با دوستان خود به اکتشاف این دنیای بزرگ بپردازید و تلاش کنید با کسب آیتم ها و مواد اولیه، سلاح ها و شخصیت های مختلف را باز کنید. این بازی بسیار عالی طراحی شده است و در آن انواع ریدها، دانجن یا باس فارم نیز قرار گرفته است. این بازی MMO شما را تا مدت ها به خود مشغول می کند. همچنین برای رد کردن مراحل مختلف، می توانید از دوستان خود نیز کمک بگیرید یا با دیگر بازیکنان بازی کنید.

مطالعه بیشتر
معرفی بهترین گوشی برای فیلمبرداری + بررسی برترین محصولات 2022

بازی آیرون اردر Iron Order 1919

اگر دوست دارید تا با 101 پلیر به صورت همزمان بازی کنید، آیرون اردر 1919 را تجربه کنید. این بازی یک اکشن استراتژیک بسیار عالی است که یک جنگ تمام عیار را به نمایش می گذارد. در این بازی باید سعی کنید تا مدیریت درست نیروهای خود، دشمنان را شکست دهید و قلمروی خود را گسترش دهید. این بازی تجربه بسیار متفاوتی از جنگ جهانی دوم را به شما نشان می دهد. همچنین در این بازی سلاح ها و ایتم های بسیار مرگباری وجود دارد که با کسب آنها، می توانید ارتش خود را قوی تر کنید و قلمرو سایر افراد را در اختیار بگیرید.

بزرگترین و مهم‌ترین بازی‌های سال 2024
بزرگترین و مهم‌ترین بازی‌های سال 2024 که منتظرشان هستیم

بازی Magic: The Gathering Arena

اگر از بازی های اکشن خسته شده اید و دوست دارید در کنار کمی تمرکز، با دوستان خود بازی کنید، باید به سراغ Magic: The Gathering Arena بروید. این بازی شما را به دنیایی کاملا متفاوت می برد. داستان بازی با کارت ها شروع می شود. شما با جمع کردن کارت های مناسب در قالب یک بازی رومیزی باید با دشمنان خود مبارزه کنید. در این بازی هر کارت دارای ویژگی های مخصوص به خود، قدرت حمله و قدرت دفاع می باشد که می تواند به شما کمک کند تا با یک استراتژی درست در بازی پیروز شوید. بازی بسیار خوب طراحی شده است و گرافیک آن از هر لحاظ بهبود پیدا کرده است.

بازی لیگ آف لجندز League of Legends: Wild Rift

بازی های MOBA همیشه از طرفداران بسیار زیادی برخوردار هستند. در این بازی ها شما قادر هستید تا با ایجاد گروه های 5 نفره با دشمنان خود به صورت آنلاین مبارزه کنید. در بازی لیگ آف لجندز با انتخاب هر هیرو، قدرت های اختصاصی را بدست خواهید آورد. همچنین در بازی با لول آپ شدن کاراکتر خود، می توانید لول های جدیدی را باز کنید و از طرفی نیز با خرید ایتم، هیروی خود را قوی تر کنید. بازی لیگ آف لجندز تجربه دلنشینی را با دوستان شما به همراه خواهد داشت.

مطالعه بیشتر
نقد و بررسی تخصصی گوشی Poco X5 Pro شیائومی + بررسی طراحی جدید با عملکرد بهتر در مقایسه با نسل قبلی

بازی ماریو Mario Kart Tour

اگر دوست دارید تا درکنار بازی کردن، خاطرات قدیمی خودتان را زنده کنید، به سراغ ماریو کارت بروید. در این بازی شخصیت های محبوب نینتندو در کنار هم جمع شده اند تا یک بازی جذاب را برای شما به ارمغان آوردند. این بازی، از چندین مینی گیم جذاب ساخته شده است و شما می توانید به صورت آنلاین با دوستان یا سایر بازیکنان مسابقه دهید. یکی از محبوب ترین بازی های این گیم، مینی گیم مربوط به ماشین و ماریو کارت می باشد که می تواند ساعت ها شما را به خود مشغول کند.

بازی پوکمون گو Pokémon Go

اگر به دنبال یک بازی واقعیت مجازی هستید، می توانید به سراغ دنیای پوکیمون بروید. در این بازی شما با شخصیت های مختلف روبرو می شوید و می توانید در محیط زندگی خود به دنبال پوکمون ها بگردید و آنها را شکار کنید. از طرفی بازی بر روی نقشه محل زندگی شما جریان دارد و شما در هر بخش می توانید با دشمنان مختلف مبارزه کنید. بازی بسیار هیجان انگیز است و می تواند در طول سفر یا در هنگام مهمانی ها نیز، توجه دوستان شما را به خود جلب کند.

پیشنهاد ما به شما

گوشی ناتینگ فون ۱

بررسی تخصصی گوشی Nothing Phone 1 : با موبایل متفاوت کمپانی «ناتینگ» آشنا شوید

در نقد و بررسی گوشی Nothing Phone 1 قصد داریم نگاهی نزدیک به ویژگی‌ها، امکانات …

دیدگاهتان را بنویسید