جمعه , 7 اردیبهشت 1403

سودمندترین راه های واردات از چین

این روزها همه به فکر واردات هستند. البته همه نه اما اکثر کسانی که قصد دارند کسب‌و‌کار خود را گسترش دهند، در نهایت راه‌حل خود را در واردات از چین می‌یابند. واردات کالاهایی مثل گوشی هوشمند، لوازم آرایشی و بهداشتی، تجهیزات گوشی و لپ‌تاپ برای بسیاری از بازرگانان و تجار ایرانی سود زیادی به همراه دارد.

اگر شما هم جزو این دسته از کاسبان هستید و مدتیست به واردات از چین فکر می‌کنید، نگران نباشید. تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید تا به شما بگوییم که چطور می‌توانید ارزان‌ترین راه واردات از کشور چین را بیابید.

برای واردات از چین در سریع ترین زمان و با کمترین هزنه با شرکت بازرگانی وانیکس کلیک کنید.

واردات کالاهای چینی چه سودی دارد؟

به نظرتان چرا واردات از چین آن‌قدر مورد توجه بازرگانان و تجار ایرانی قرار گرفته است؟ آیا هیچ جای دیگری در دنیا تولید کالا انجام نمی‌دهد؟ به طور کلی دو دلیل عمده وجود دارد که باعث شده واردات کالای چینی بیشترین سود را برای فروشندگان و تجار به همراه داشته باشد.

اولین دلیل این است که تنوع اجناس چینی بسیار زیاد بوده و تقریباً می‌توان هر چیزی را از این کشور تهیه کرد. اگر فکر می‌کنید تولیدکنندگان چینی بیکار نشسته‌اند تا دیگر کشورها کالا تولید کنند سخت در اشتباهید. شرکت‌های چینی تا همین چند سال پیش حتی در تولید سوغات شهرهای مختلف ایران نیز وارد شدند. پس تنوع بالای تولید کالای چینی اولین دلیل جذب بازرگانان دنیا به این محصولات است.

دومین دلیل که البته مهم‌ترین نیز محسوب می‌شود، ارزان بودن قیمت فروش این اجناس است. با تلاش‌هایی که شرکت‌های چینی در چند دهه متحمل شده‌اند امروزه مواد خام خود را به ارزان‌ترین قیمت ممکن تهیه کرده و از طرفی با در اختیار داشتن نیروی کار با دستمزد پایین نهایتاً توانسته‌اند اجناس خود را با قیمتی بسیار پایین‌تر از دیگر نقاط جهان عرضه کنند. همین است که امروزه واردات از چین برای بازرگانان ایرانی بسیار پرسود محسوب می‌شود.

مطالعه بیشتر
نحوه استفاده مایکروسافت 365 از هوش یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی (AI)

چگونه از چین کالا وارد کنیم؟

حال که دریافتیم واردات از چین به خودی خود پر از سود است، بهتر است ارزان‌ترین راه برای انجام آن را نیز پیدا کنیم. قبل از اینکه این ارزان‌ترین راه را توضیح دهیم لازم است که مراحل کلی واردات کالا از چین را توضیح دهیم تا یک دید کلی نسبت به این قضیه داشته باشید. اولین مرحله برای واردات کالا از چین عبارت است از خرید اجناس چینی. در این مرحله شخص واردکننده به‌وسیله ارتباط‌گیری با طرف چینی وارد معامله شده و با ارسال یک پیش‌فاکتور اقدام به خرید اجناس مورد نیاز خود می‌کند.

در پیش‌فاکتور قیمت اجناس، تعداد آن‌ها و نحوه پرداخت هزینه خرید آن‌ها قید شده است. بعد از تایید آن توسط شرکت تامین‌کننده نوبت به ارسال این اجناس به گمرکی شهر چینی می‌رسد. ارسال اجناس به گمرکی به منظور تأیید سلامت آن‌ها و در نهایت اجازه واردات این کالاها به ایران انجام می‌شود.

بعد از اینکه گمرک چینی اجازه ارسال اجناس به کشور ایران را داد باید آن‌ها را از طریق خشکی، یا دریا یا هوا به ایران ارسال کرد. اکثر بازرگانان ایرانی ارسال از طریق هواپیمای باری را انتخاب می‌کنند چرا که هم سریع‌تر انجام می‌شود و هم امنیت بیشتری دارد.

در نهایت بعد از ارسال اجناس به گمرک ایران، نوبت به ترخیص آن‌ها می‌رسد. در این مرحله واردکننده کالاها با ارائه مدارک مهمی مثل بارنامه و پیش‌فاکتور به گمرک رفته و اجازه ترخیص آن‌ها را می‌گیرد. اما چگونه می‌توان تمام این مراحل را به ارزان‌ترین راه ممکن انجام داد؟ پاسخ شما در دستان شرکت وارداتی وانیکس است.

مطالعه بیشتر
جستجوی پیشرفته گوگل با 20 ترفند ساده و کاربردی

خرید از چین با وانیکس

شما با سپردن کارهای خرید اجناس خود به شرکت وانیکس می‌توانید با خیالی آسوده در ایران مانده و مراحل خرید و گرفتن مجوز صادرات آن‌ها از چین به ایران را به رابط شرکت وانیکس که اصطلاحا به آن‌ها فورواردر می‌گویند بسپارید.

برای خرید از چین و تحویل در ایران با وانیکس در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه کلیک کنید.

فورواردر تمام مراحل تهیه پیش‌فاکتور، پرداخت هزینه، ارسال اجناس به گمرک و در نهایت ترخیص آن‌ها را با داشتن وکالت تام از شما انجام می‌دهد. شما با سپردن کارهای خرید اجناس خود به فورواردر می‌توانید در وقت و هزینه خود کلی صرفه‌جویی کرده و در واقع ارزان‌ترین راه انجام این کار را پیش گیرید.

حمل کالا از چین با وانیکس

همچنین مرحله بعدی واردات از چین که حمل کالاها از چین به ایران است نیز قابلیت انجام توسط شرکت وانیکس را دارد. این شرکت بازرگانی به‌خاطر قراردادهای بلندمدتی که با شرکت‌های حمل‌و‌نقل هوایی بین‌المللی بسته است، می‌تواند به‌راحتی و با کم‌ترین هزینه ممکن اجناس خریداری شده توسط شما را به ایران انتقال دهد.

برای حمل کالا از چین با امن‌ترین کارگو وانیکس کلیک کنید.

روش انتقال نیز از طریق هواپیمای باری یا همان کارگو است. روش کارگو کم‌هزینه‌ترین روش ارسال از کشوری به کشور دیگر بوده و البته امن‌ترین این روش‌ها نیز محسوب می‌شود. شرکت وانیکس به‌خاطر تجربه بالایی که در امر واردات از کشور چین دارد می‌تواند به‌سادگی حمل‌و‌نقل کالاهای خریداری شده شما از کشور چین به کشور ایران را نیز انجام دهد. 

مطالعه بیشتر
آیا امکان ارتقا دادن حافظه داخلی گوشی اندروید وجود دارد؟ بررسی روش های افزایش حافظه داخلی گوشی اندرویدی + معرفی 9 برنامه برای افزایش سرعت و حافظه داخلی گوشی اندورید

پیشنهاد ما به شما

خرید لباس کودک از فروشگاه اینترنتی کیدلو

خرید لباس کودک و راهنمای آن در فروشگاه اینترنتی لباس کودک کیدلو

ست لباس بچه گانه و لباس کودک قیمت مناسب را می توانید از فروشگاه اینترنتی کیدلو تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید