شنبه , 8 اردیبهشت 1403

با خرید دستگاه کش لس، مالیات خود را کنترل کنید و سرمایه خود را افزایش دهید!

د ر دنیای پر سرعت امروزه، داشتن سرمایه آنچنانی که بتوان در پروژه ها و کارهای پر سود شراکت کرد، کاری غیر ممکن به نظر می‌رسد. افرادی که دارای سرمایه محدودی هستند و به دنبال راهی برای سرمایه گذاری و افزایش سرمایه اولیه خود هستند و همچنین تمایلی برای سپرده گذاری سرمایه خود در بانک ها ندارند، بهترین راه حل خرید دستگاه کش لس یا سایر خودپردازها خواهد بود.

 برای اینکه ا ز شرایط خرید خودپردازها و یا دستگاه کش لس و انواع آن آگاهی پیدا کنید، کافیست با کارشناسان شرکت تهران خودپرداز با تلفن  09909044066 واتساپ: 09909044066 در تماس باشید تا ضمن دریافت راهنمایی و مشاوره کاملا رایگان، از هدررفت سرمایه خود جلوگیری نمایید.

دستگاه کش لس چیست؟

دستگاه کش لس(Cashless ATM) که آن را با نام خودپرداز غیر نقدی نیز می‌شناسند، در واقع نوعی دستگاه atm می باشد که تمامی تراکنش ها و نقل و انتقالات مالی را به غیر از دریافت وجه نقد انجام می‌دهد. 

از جمله مواردی که با استفاده از عابر بانک بدون صندوق یا همان دستگاه های کش لس می‌توان انجام داد، شامل پرداخت قبوض، خرید شارژ، انتقال وجه، مانده گیری موجودی، خرید شارژ بلیت مترو و اتوبوس و … می‌باشد. 

در واقع هدف از خرید دستگاه کش لس را می‌توان نقش بسیار مهم این دستگاه در کاهش میزان ترافیک دستگاه‌های خودپرداز نقدی دانست. بسیاری از افراد می‌توانند به کمک این دستگاه تمامی تراکنش‌های غیرنقدی خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهند. 

چرا که همانطور که مستحضر هستید؛ نزدیک به ۶۰ درصد از تراکنش‌های دستگاه‌های خودپرداز مرتبط با تراکنش‌های غیر نقدی می باشد و به خصوص در پرداخت و دریافت مانده حساب، قبوض و انتقال وجه بیشترین تراکنش ها از نظر کاربران وجود دارد. 

مطالعه بیشتر
10 تا از بهترین فروشگاه دکوراسیون داخلی

از آنجایی که بیشترین کارمزد و سود متعلق به تراکنش دریافت وجه نقد از این دستگاه‌ها می‌باشد، بسیاری از سرمایه گذاران تمایل چندانی برای خرید این دستگاه‌ها در اطراف کسب و کار خود نشان نمی دهند.

تفاوت دستگاه کش لس با سایر خودپردازها

خرید دستگاه کش لس برای افزایش سرمایه محدود شما توصیه میگردد، چرا که علاه بر اینکه موحب افزایش بهره وری کاری خود در محل کار شده اید، باعث افزایش میزان سود تعلق گرفته به انجام تراکنش های بانکی توسط کش لس شما نیز میگردد که این سود به صورت ماهیانه به حساب شما واریز می‌گردد.

دستگاه های خودپرداز مختلفی در بازار وجود دارد که با توجه به کارایی و نوع شغل افراد و همچنین میزان سرمایه اولیه آنها متفاوت هستند. کش لس خودپرداز غیر نقدی بانکی به انجام تمامی تراکنش های غیر نقدی بانکی می پردازد و تنها برداشت وجه نقد را شامل نمیگردد. در واقع  یتوان گفت تنها تفاوت بین خودپردازهای نقدی و غیر نقدی در دارا بودن درگاه برداشت وجه نقد می باشد.

همین عدم دارا بودن درگاه برداشت وجه نقد در دستگاه کش لس موجب کم حجم شدن دستگاه و عدم نیاز به قرار دادن آن در باکس های مخصوص و سایت سازی برای آن میگردد که به میزان قابل توجهی از هزینه های جانبی آن می‌کاهد. از طرف دیگر نیاز به تامین امنیت دستگاه به حداقل کاهش می یابد و از طرف دیگر قیمت تمام شده دستگاه کمتر خواهد بود.

اگر برای مدیریت مالیاتی شغل خود و همچنین انجام تراکنش های غیر نقدی در محیط کاری، نیاز به خرید دستگاه کش لس دارید، تنها کافیست با تلفن 09909044066  در تماس باشید.

کاربرد کیوسک غیر نقدی بانکی

  • انجام تمامی تراکنش های غیر نقدی بانکی؛ از جمله کارت به کارت، دریافت موجودی، ده رگدش آخر حساب و…
  • مدیریت مالیاتی مشاغل
  • انتقال وجه آسان و راحت
  • پرداخت جریمه های رانندگی
  • پرداخت قبوض
  • خرید بلیط های اتوبوس و یا مترو
  • خرید کارت شارژ
مطالعه بیشتر
ویزای نامزدی امریکا چقدر طول میکشد

مزایای کیوسک غیر نقدی

از جمله مزایایی که خرید دستگاه کش لس را نسبت به سایر خودپردازها ارجح میکند، شامل موارد ذیل می باشد:

  • ارزان قیمت بودن
  • کم حجم بودن و عدم اشغال فضای زیاد
  • عدم نیاز به تامین امنیت دستگاه با دوربین های مدار بسته
  • عدم نیاز به پول گذاری
  • دریافت دستگاه به صورت غیر حضوری و به کمک پست
  • دارا بودن گارانتی
  • امکان قابلیت تعریف حدود پنج شماره حساب همزمان در دستگاه
  • صرفه جویی د رمیزان مصرف کاغذ رسید
  • صرفه جوی در وقت و هزینه کاربران بانکی
  • قابلیت تعریف شماره تلفن همراه در دستگاه برای دریافت رسید غیر کاغذی( به ویژه در کش لس های جیبی و رومیزی)
  • نصب آسان و راحت
  • عدم نیاز به سایت سازی
  • قابلیت به کا رگیری این دستگاه در مکان هایی که انجام تراکنش های غیر نقدی در آنها بالاست.

خرید این دستگاه دارای مزایای بی شماری است که به تعدادی از آنها اشاره شد. شما می‌توانید با در نظر گرفتن نوع شغل خود و نوع کارایی که از این نوع دستگاه انتظار دارید، با تلفن های شرکت تهران خودپرداز در تماس بوده تا ضمن دریافت راهنمایی کامل در مورد نوع درخواستا ین دستگاه، برترین انتخاب را داشته باشید.

خرید دستگاه کش لس در دو شماره

بر خلاف خرید دستگاه های خودپرداز نقدی که نیاز به انجام روند طولانی تری؛ به خصوص در دریافت سوییچ بانکی و همچنین تعیین مکان مناسب برای نصب آن هستید، خرید دستگاه کش لس به راحتی و درک مترین زمان ممکن صورت می‌پذیرد. برای خرید این دستگاه کافیست:

مطالعه بیشتر
چگونه لپ تاپ خود را ارتقا دهیم ؟ + آموزش ارتقاء سخت افزار و نرم افزار لپتاپ

در مرحله اول مدارک مورد نیاز را تکمیل کرده و با تکمیل فرم درخواست کش لس برای شرکت تهران خودپرداز ارسال نمایید.(فرم درخواست و مدار مورد نیاز را میتوانید با تماس با کارشناسان شرکت با شماره 09909044066   به راحتی دریافت نمایید.)

  1. در مرحله دوم و پس از تایید دارک و درخواست خود، با راهنمایی همه جانبه شرکت تهران خودپرداز نسبت به انجام روال بانکی و اداری آن اقدام نمایید تا زمان نصب دستگاه به شما اعلام گردد.

این پروسه دو مرحله ای در دریافت کش لس تنها حدود یک هفته الی ده روز به طول خواهد انجامید و معمولا بانک ها برای ارائه سوییچ بانکی خودپردازهای غیر نقدی سرعت عمل  و انعطاف بالایی دارند.

درآمد دستگاه خودپرداز غیر نقدی

باید دقت داشته باشید که میزان درآمد ناشی از دستگاه های خودپرداز نقدی به علت دارا بودن درگاه برداشت وجه نقد و در نظر گرفتن کارمزد بالای این تراکنش، دارای درآمد بالاتری نسبت به کش لس می باشد. با این وجود، خرید دستگاه کش لس توسط اشخاص حقیقی و حقوقی و به خصوص مشاغل و اصنافی که دارای جابجایی مبلغ بالایی به صورت غیر نقدی در طول روز بین حساب های مختلف هستند، دارای طرفداران زیادی است.

 به این ترتیب افراد و مشاغل میتوانند با خرید این نوع دستگاه ها و نصب آن در محل کاری، علاوه بر مدیریت مالیاتی واریزی های حساب خود، با کسب مبلغ کامزد ناشی از تراکنش ها بتوانند حساب فعال و درگردشی داشته باشند.

دقت داشته باشید که معمولا افرادی که به خرید کش لس مبادرت می‌ورزند، کارمزد ناشی از تراکنش های غیر نقدی بانکی برای آن ها در درجه اول اهمیت نبوده و بیشتر جهت مدیریت واریزی های غیر نقدی مشاغل خود ازآن بهره میبرند، چرا که بیشترین کارمزد بانکی مربوط به خودپردازهایی است که دارای درگاه برداشت وجه نقد هستند.

مطالعه بیشتر
خرید لباس کودک و راهنمای آن در فروشگاه اینترنتی لباس کودک کیدلو

اگر به دنبال راه حلی هستید که پرداخت مالیاتی شغل خود را مدیریت کنید، همین حالا اقدام کنید!

بسیاری از افراد برای پرداخت مالیات مشاغل و اصناف خود دچار مشکلات زیادی می شوند و از آنجا که معمولا در مشاغلی؛ همچون دندانپزشکی، پزشکان پوست و زیبایی، عمده فروشان، خرده فروشان، بنکداران و … سهم قابل توجهی از واریزی در حساب آنها مربوط به مشتریان و بدهکاران آنهاست. بنابراین به علت واریز وجه در حساب آنها توسط دستگاه ها یpos به پرداخت مالیات مجبور میگردند.

 با استفاده از دستگاه کش لس این مشاغل میتوانند تا حد زیادی مالیات پرداختی خود را مدیریت کرده و حتی با خرید دستگاه های کش لس سیار آن ها را با خود به مکان های دیگر برده و از طریق گزینه کارت به کارت تنها به پرداخت مالیات درآمد خالص خود بپردازند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه مزای خرید کش لس و امکاناتی که در اختیار شما بگذارد و همچنین نحوه ثبت نام و قیمت و هزینه این نوع دستگاه ها با تلفن و واتساپ: 09909044066 در ارتباط باشید.

پیشنهاد ما به شما

خرید لباس کودک از فروشگاه اینترنتی کیدلو

خرید لباس کودک و راهنمای آن در فروشگاه اینترنتی لباس کودک کیدلو

ست لباس بچه گانه و لباس کودک قیمت مناسب را می توانید از فروشگاه اینترنتی کیدلو تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید