یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

خرید مستقیم از چین با وانیکس

شاید اگر 50 سال پیش کسی می‌گفت می‌توان بدون اینکه به کشور دیگری مسافرت کرد از آنجا کالا خریداری کرد، همه با تعجب به وی تماشا می‌کردند و احتمالا او را مسخره می‌کردند. اما خب یک شخص هم نبود که شرایط انجام این کار را فراهم کرد. دولت آمریکا بصورت مخفیانه توانست یک شبکه ارتباط داخلی میان سیستم‌هایش ایجاد کند و بعدها با تکامل سیستم‌های ماهواره‌ای آن را به جهانیان معرفی کند: اینترنت. 

برای خرید مستقیم از چین با وانیکس در کمترین زمان کلیک کنید 

با وجود اینترنت اکنون می‌توان بصورت مستقیم از هر جای دنیا کالا خریداری کرد بدون اینکه نیاز باشد به آنجا سفر کنید. اما خرید اینترنتی درون‌مرزی با برون‌مرزی قاعدتا تفاوت‌هایی دارد. تفاوت‌هایی که با توضیح خرید مستقیم از چین با وانیکس آنها را کامل بررسی می‌کنیم.

خرید مستقیم و غیر مستقیم

امروزه با وجود اینترنت دو نوع خرید از فروشگاه‌ها فراهم شده است: خرید مستقیم و خرید غیر مستقیم. اگر فرضا فروشگاهی در ساری قرار داشته باشد و شما شهروندی ساکن بندرعباس باشید، می‌توانید به صورت مستقیم با استفاده از فروشگاه اینترنتی آن فروشگاه کالاهای موردنیاز خود را خریداری کرده و بدون اینکه لازم باشد کسی واسطه خرید گردد یا خودتان به آنجا سفر کنید، کالاها به دستتان می‌رسد.

اینترنت و دهکده جهانی

اما اینترنت چگونه توانست چنین فراگیر شده و این امکانات بی‌نظیر را برای مردم جهان فراهم آورد؟ روزگاری که اینترنت دیال آپ بود را به‌خاطر می‌آورید؟ آن زمان با اولین نسل اینترنت جهانی روبرو بودیم که آپلود عکس و فیلم در آن ساعت‌ها زمان می‌برد. 

اینترنت اکسپلورر یادگار آن زمان است. با وجود وب 1 شرایط راه‌اندازی فروشگاه‌های اینترنتی فراهم نشده بود و هرکسی نمی‌توانست فروشگاه شخصی خودش را داشته باشد. با ایجاد وب 2 در سال 2055 بود که دیگر تقریبا همه کاربران می‌توانستند مطالب مورد نظر خود را در اینترنت منتشر کنند. این دوران، آغاز فرمانروایی فروشگاه‌ها و سایت‌های مشهور مثل آمازون و علی بابا است. 

مطالعه بیشتر
نحوه استفاده مایکروسافت 365 از هوش یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی (AI)

فروشگاه‌هایی که اولین بار ایده خرید مستقیم از کشورهای دیگر را فراهم کردند و عملا نشان دادند که دهکده جهانی شدنی است. خرید مستقیم از چین با وانیکس به واسطه وجود همین فروشگاه‌ها بخصوص سایت عظیم علی بابا شدنی است. یعنی وانیکس با دانستن شرایط خرید کالا از فروشگاه‌های موجود در علی بابا امکان خرید مستقیم را برای شما فراهم کرده است. 

خرید اینترنتی از چین

حتما تجربه خرید اینترنتی از فروشگاه‌های داخل کشور را داشته‌اید. روش خرید اینگونه است که شما ابتدا یا به صورت مستقیم وارد سایت فروشگاه می‌شوید یا اینکه از طریق لینک‌های گوناگون به این فروشگاه دسترسی پیدا می‌کنید. 

با ورود به سایت فروشگاهی می‌توانید از میان کالاهایی که درون فروشگاه قرار داده شده است، آنچه نیاز دارید را انتخاب کرده و سپس با پرداخت هزینه خرید آن، چند روز بعد کالا را در درب منزل تحویل بگیرید. این امکان باعث شده که بسیاری از افراد دیگر خرید فیزیکی محصولات را فراموش کنند و هر آنچه نیاز دارند را بصورت اینترنتی خریداری کنند. اما خرید اینترنتی از چین جهت واردات کالا چگونه است؟

وانیکس و خرید از چین

خرید مستقیم از چین با وانیکس همان خرید اینترنتی کالاهای موردنیاز از فروشگاه‌های موجود در چین با استفاده از سایت علی بابا است. شما می‌توانید با استفاده از سایت علی بابا، درست مانند خرید کالا از فروشگاه‌های داخل کشور، دست به خرید کالا از فروشگاه‌های موجود در چین بزنید. 

برای واردات از چین با وانیکس در کمترین زمان کلیک کنید 

تنها کافی است که بدانید روش خرید کالا از این فروشگاه‌ها چگونه است. این اطلاعات نزد شرکت وانیکس بوده و می‌توانید با مراجعه به این شرکت، کار واردات کالای خود را بسیار ساده انجام داده و دیگر برای خرید کالا به چین مراجعه نکنید.

مطالعه بیشتر
برای ترید ارز دیجیتال از چه مدل گوشی‌هایی استفاده کنیم؟

روش خرید اینگونه است که ابتدا درون سایت علی بابا نام کالاهایی که قصد خریدشان را دارید وارد کرده و سپس مستقیما به فروشگاهی که ان کالاها را دارد متصل می‌شوید. بعد که متصل شدید یک فرم خرید عمده تهیه و برای آنها ارسال می‌کنید.

درنهایت اگر خرید شما مورد تایید واقع شود باید با سیستم پرداخت پول اینترنتی یعنی پی پال یا علی پی اقدام به پرداخت هزینه خرید کالاها کنید. اما هر کدام از این مراحل نیازمند دانستن مواردی است که اگر از آنها بی‌اطلاع باشید امکان دارد خرید شما با مشکل مواجه شود. به‌همین‌دلیل وانیکس به‌شما کمک خواهد کرد. 

پیشنهاد ما به شما

خرید لباس کودک از فروشگاه اینترنتی کیدلو

خرید لباس کودک و راهنمای آن در فروشگاه اینترنتی لباس کودک کیدلو

ست لباس بچه گانه و لباس کودک قیمت مناسب را می توانید از فروشگاه اینترنتی کیدلو تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید