دوشنبه , 10 اردیبهشت 1403
معرفی چندین بهترین برند روتختی گارد دار ویژه نوزاد

معرفی چندین بهترین برند روتختی گارددار نوزاد

معرفی چندین بهترین برند روتختی گارددار نوزاد

بهترین برند روتختی گارددار نوزاد

بهترین برند روتختی گارددار نوزاد علاوه براینکه خستگی را از تن می‌برد کمک می‌کند یک خواب باکیفیت داشته باشید. بخصوص برای نوزادان که ساعت‌های زیادی در طول شبانه روز را در خواب به سر می‌برند. هنگامی ‌که نوزاد کیفیت خواب خوبی داشته باشد در طول روز نیز انرژی کافی برای بازی دارد. در خرید سیسمونی انتخاب برند مناسب سرویس روتختی اهمیت زیادی دارد. زیرا این رده سنی دارای حساسیت‌هایی هستند که باید در موقع خرید به آنها توجه نمود.

مسائلی مانند بدون حساسیت بودن، نوع دوخت، پارچه باکیفیت و الیاف نرم و راحت در هنگام انتخاب برند مورد اهمیت است. برندهای مطرحی در کشور اقدام به تولید این محصول می‌کنند؛ مانند برند نی نی بان که انواع محصولات آن از طریق سایت کودک نیاز و سایر نمایندگی‌های فعال در شهرهای مختلف به فروش می‌رسد. برندهای مطرح دیگری نیز در بازار وجود دارند که می‌خواهیم به معرفی چند برند سرویس روتختی بپردازیم.

روتختی گارددار مزرعه

بهترین برند روتختی گارددار نوزاد چه ویژگی‌هایی دارد؟

چه نوع محصولی در بازار به عنوان بهترین برند روتختی گارددار نوزاد شناخته می‌شود؟ چطور یک کالا در میان مردم طرفداران خاص پیدا می‌کند؟ بدیهی است که کیفیت، اصلی‌ترین معیار برای بهتر دیده شدن است. مشتریانی که برای خرید سرویس روتختی اقدام می‌کنند؛ ملاک خرید را کیفیت آن می‌دانند و نه قیمت این محصول، چرا که این کالا باید مدت زمان زیادی مورد استفاده قرار بگیرد و جنس مناسب آن برای عمر مفید آن شرط اصلی است.

یکی از بهترین برند روتختی گارددار نوزاد در کشور با نام تجاری نی نی بان معرفی می‌شود. این تولیدی انواع متنوعی از سرویس خواب را تولید می‌کند. مدل گارددار یکی از بهترین نمونه‌های تولید شده است. گارد موجود در این سرویس دورتا دور تخت را می‌گیرد و امنیت نوزاد را کاملا ایجاد می‌کند. چند ویژگی مهمی که باعث شده به عنوان یکی از برندهای خوب در بین مردم شناخته شده باشد به قرار زیر است.

مطالعه بیشتر
راهنمای جامع خرید ماشین لباسشویی ال جی + مقایسه ی موتور دایرکت درایو LG با موتورهای معمولی

۴ مورد از بهترین برند روتختی گارددار نوزاد ایرانی و خارجی ۱۴۰۳

  1. لاویتا و اترو

لاویتا و اترو محصولاتی از کشور ترکیه و چین هستند که به ایران وارد می‌شوند و کیفیت نسبتا خوبی را دارند. در نمونه‌های نوزادی، سرویس خواب عروس و غیره فعالیت دارند.

  1. ترکسان

این برند ایرانی ترکیه‌ای است که به نسبت سایر محصولات خارجی قیمت مناسب‌تری دارد و نمونه‌هایی از روتختی عروس، دو نفره و کودک و نوزاد را تولید می‌کند. لازم به ذکر است که کیفیت این کالا به پای بهترین برند روتختی گارددار نوزاد ایرانی نی نی بان نمی‌رسد.

  1. پارلاک

این برند در این دهه اخیر بیشترین تولیدات خود را در نمونه‌های روتختی دخترانه و پسرانه داشته است. تنوع و کیفیت نسبتا خوبی دارد و بیشتر برای عروس خانم‌ها مناسب است و بخش کوچکی از تولیدات را به روتختی نوزاد اختصاص می‌دهد.

  1. نی نی بان

یک برند معتبر ایرانی برای تمامی کسانی که دوست دارند از کالای ایرانی حمایت کنند و در عوض بهترین برند روتختی گارددار نوزاد را تهیه کنند. نه تنها در تولید سرویس خواب سه تکه، چهار تکه، پنج تکه و هفت تکه فعالیت دارد بلکه انواع سیسمونی مثل قنداق، پتو، فرش و پرده و غیره را نیز تولید می‌کند. نی نی بان یک بستری فراهم آورده که کسانی که دوست دارند با آنها کسب درآمد کنند به سود خوبی برسند. ارتباط با این برند برای کسانی که می‌خواهند نمایندگی بگیرند چند امتیاز دارد.

  • این یک برند معتبر است و مردم به پاس اعتباری که دارد از شما خرید خوبی می‌کنند.
  • دوم اینکه محصولات زیادی دارند و تنوع در طرح و مدل بسیار زیاد است و با کاهش محصول یا دیرکرد ارسالی از طرف تولیدکننده مواجه نمی‌شوید.
  • سوم اینکه در هر شهری که باشید می‌توانید نمایندگی بگیرید‌. برای اینکار یک فرم در این سایت وجود دارد آن را پر می‌کنید و بعد از اینکه توسط کارشناسان تایید شد با شما تماس می‌گیرند و شرایط اعطای نمایندگی برای شما ارائه می‌شود.
مطالعه بیشتر
راهنمای خرید همزن برقی دستی + معرفی انواع همزن دستی

۹ ویژگی ممتاز بهترین برند روتختی گارددار نوزاد که باید بدانید

مادران عزیز به خوبی می‌دانند که روتختی مناسب چه تاثیر شگرفی در کیفیت خواب نوزاد دارد. برای راهنمایی بهتر ما چندین ویژگی مهم از روتختی نی نی بان که از بهترین محصولات به شمار می‌رود را بیان می‌کنیم.

  1. جنس عالی رویه از جنس مخمل است. مخمل از کیفیت خوبی برخوردار بوده و هر چه از عمر آن بگذرد خراب نمی‌شود. از قدیم الایام تا به حال جنس مخمل برای دوخت بهترین سرویس خواب‌ها استفاده شده و اکنون در تولید محصولات مدرن نیز کارایی دارد.
  2. جنس آستری آن از تترون است. تترون نیز یکی از پارچه‌های باکیفیتی است که هیچ‌گونه لک برروی آن ایجاد نمی‌شود و همواره مورد پسند کاربران است. باید به چنین تولیدکنندگانی با انتخاب این پارچه‌های خوب آفرین گفت.
  3. نکته خوب قضیه اینجا است که نوع دوخت این سرویس به این صورت است که الیاف داخلی به رویه دوخته می‌شود. دلیل آن این است که در موقع شستن به مشکل بر نخوریم و الیاف از آستر و روکش ‌جدا نشود.
  4. برجسته دوزی که برروی بهترین برند روتختی گارددار قرار دارد آن را خاص کرده و زیبایی آن را دوچندان می‌کند. از طرفی برای برخی از آنها از صنعت چاپ برروی پارچه استفاده شده است. این طرح‌ها به دلیل چاپ به هیچ وجه کم رنگ نمی‌شود و با شستن زیاد پاک نخواهند شد.
  5. دوخت گارد و قرار دادن آن در داخل سرویس، ابتکار عمل جالبی است که برای امنیت نوزاد مهم است. حتما شما هم بارها شاهد این موضوع بوده‌اید که سر نوزاد به نرده تخت برخورد می‌کند. با این گارد دیگر شاهد چنین اتفاقی نخواهید بود.
  6. گارد دارای چندین بند در هر گوشه است که برای وصل کردن آن با تخت کاربرد دارد. این بندها به تخت وصل می‌شود و دیگر از تخت باز نخواهد شد.
  7. بدون حساسیت بودن آن یک امتیاز برای افرادی است که می‌دانند نوزادشان به الیاف خاصی حساسیت دارد و نمی‌تواند هر روتختی را استفاده کند.
  8. روتختی دارای ۷ تکه است یک عدد ملحفه، یک لحاف، یک بالش و رویه بالش، یک گارد کوچک و دو گارد بزرگتر برای اطراف تخت دارد.
  9. سبک بودن نیز معیار خوبی برای برتری این محصول است. گاردی که در این روتختی تعبیه شده ایستایی خوبی دارد چون الیاف داخلی آن مناسب هستند.
مطالعه بیشتر
نقد و بررسی ویژگی های روشنایی ( پاشنه آشیل) تلویزیون اولد ال جی + معرفی و مقایسه سه مدل تلویزیون اولد ال جی GX، CX و BX

پیشنهاد میکنم در پایان سری به روتختی های گارددار بزنید خودتان ویژگی ها و کیفیت آن را بررسی کنید.

کلام آخر

بهترین برند روتختی گارددار نوزاد ایرانی و خارجی را در این محتوا به شما معرفی کردیم. گفتیم که نی نی بان از برندهای معتبر ایرانی است که کیفیت محصولات خود را تضمین می‌کند. اگر دوست دارید با محصولات آن آشنا شوید و بیشتر بدانید به سایت کودک نیاز مراجعه کنید.

پیشنهاد ما به شما

خرید بهترین جارو برقی رباتیک

راهنمای خرید بهترین جارو برقی رباتیک + آشنایی با نکات تاثیرگذار در قیمت جارو برقی هوشمند

جاروبرقی رباتیک وسیله ای است که به طور خودکار و برنامه ریزی شده، عملیات نظافت …

دیدگاهتان را بنویسید