سه شنبه , 28 فروردین 1403
لپ تاپ تریدر

چه لپتاپ هایی برای ترید مناسب است (+10 نکته هنگام خرید)

امروزه بازارهای سرمایه بازدهی بسیار خوبی دارند. افراد زیادی را می‌بینیم که در بورس و بازارهای سرمایه جهانی معاملات خود را انجام می‌دهندکه تریدر نام دارند. این معاملات آنلاین و با لپ تاپ صورت می‌گیرد. این موضوع موجب شده است که قسمت زیادی از سود و ضرر یک سرمایه دار بستگی به اینترنت و ابزارش یعنی لپ تاپ داشته باشد. یعنی تنها یک ثانیه کافی است که سود یک سرمایه دار به علت پردازش تاخیری لپ تاپ به مخاطره بیفتد. این موضوع باعث شده است که برخی از لپ تاپ ها که قابلیت پردازشی قوی‌تری دارند با عنوان لپ تاپ مناسب برای ترید به فروش برسند. در این مقاله به این موضوع می‌پردازیم جهت خرید لپ تاپ چه مدلی برای ترید مناسب است و به معرفی بهترین لپ تاپ برای ترید و بورس خواهیم پرداخت. در ادامه ویژگی‌های لپ تاپ مناسب برای ترید کردن را خواهید شناخت.

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ برای بورس تریدرها

برای این که بتوانید در بازار بورس بدون ریسک معاملات خود را انجام دهید باید لپ تاپ مناسبی برای خود تهیه کنید. این لپ تاپ قابلیت‌ پردازشی بسیار قوی دارد و معمولا با نام لپ تاپ مناسب برای ترید به فروش می‌رسد. این لپ تاپ تریدر در واقع لپ تاپی قدرتمند است که کارت گرافیک، پردازنده و فن قوی دارد.البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله بهترین لپ تاپ برای دانشجویان پزشکی را بخوانید. این موارد بسیار مهم هستند زیرا باید پاسخ‌گوی ساعت‌های زیادی در معاملات آنلاین باشند. اگر از ما بپرسید که چه لپ تاپی برای ترید مناسب است؟ ما به معرفی و بررسی بهترین انواع لپ تاپ برای بورس و ترید می‌پردازیم و به شما کمک می‌کنیم تا با انتخاب لپ تاپ مناسب به راحتی معامله کنید.

مطالعه بیشتر
چگونه از لپتاپ خود محافظت کنیم؟ بررسی روش هایی برای مراقبت از لپ تاپ و افزایش طول عمر آن

معرفی و بررسی بهترین لپ تاپ برای ترید و بورس

می‌خواهیم چند لپ تاپ مناسب برای ترید و خصوصیات آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

اچ پی مدل DA2211-A:

اچ پی مدل DA2211-A

یکی از این لپ تاپ های مناسب لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل DA2211-A است. این لپ تاپ مناسب برای ترید حافظه‌ی داخلی بالایی دارد. ظرفیت حافظه‌ی رم در این لپ تاپ 8 گیگابایت است. کیبورد این لپ تاپ جزیره‌ای می‌باشد. این لپ تاپ دارای پردازنده Core i7 Intel می‌باشد. این لپ تاپ دارای پردازنده‌ی گرافیکی GeForceⓇ MX130 GDDR5 با حافظه 4 گیگابایت است.این مقاله لپ تاپ استوک بخریم یا نه را بخوانید. یکی از مشخصات این لپ تاپ مناسب برای ترید تکنولوژی شارژ سریع باتری است. وزن و ابعاد آن ایده آل به نظر می‌رسد. اگر بخواهیم مهم‌ترین مزیت این لپ تاپ را بگوییم می‌توانیم به پردازنده اینتل، پردازنده گرافیکی nVidia و رم DDR4 با ظرفیت 8 گیگابایت اشاره کرد. هارد این لپ تاپ نیز 1 ترابایت است. لپ تاپ مناسب برای ترید بعدی لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل C – 255 G7 می‌باشد. حافظه داخلی این لپ تاپ 1 ترابایت است و دارای رم 8 گیگابایتی می‌باشد. پردازنده گرافیکی این لپ تاپ Radeon Vega Graphics با حافظه 1 گیگابایت است. این لپ تاپ از پردازنده‌‌ جدید AMD Ryzen™ 5 2500U در کنار پردازشگر گرافیکی مجزای AMD Radeon™ Vega Graphics بهرمند است.

اچ پی مدل G7-Z255:

لپ تاپ بعدی که به شما معرفی می‌کنیم لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل G7-Z255 می‌باشد. این لپ تاپ نیز سبک است و قیمت مناسبی دارد. این لپ تاپ دارای پردازنده Core i7 AMD، ظرفیت حافظه رم 12 گیگابایت، پردازنده گرافیک AMD Radeon™ Vega Graphics با حافظه 512 مگابایت و حافظه داخلی 1 ترابایت که مناسب تریدر می‌باشد. یکی دیگر از لپ تاپ های مناسب برای ترید لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل VivoBook S533JQ – A می‌باشد. این لپ تاپ هم از نظر طراحی بدنه و هم از لحاظ سخت افزاری برای تریدرها مناسب است. مشخصات این لپ تاپ شامل پردازنده Core i7 Intel، ظرفیت حافظه رم 16 گیگابایت، پردازنده گرافیکی GeForce® MX350 با حافظه 2 گیگابایت و حافظه داخلی 512 گیگابایت می‌باشد.

مطالعه بیشتر
بررسی و معرفی 11 قابلیت جالب و مخفی، امکانات کاربردی و ترفندهای ویندوز 10

اینچی ایسوس مدلVivoBook S431FL – AM255:

لپ تاپ تریدر

لپ تاپ دیگری که به شما معرفی خواهیم کرد، لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدلVivoBook S431FL – AM255 مناسب تریدراست. این لپ تاپ وزن سبکی دارد. پردازنده این لپ تاپ Core i7 Intel است. ظرفیت حافظه رم این لپ تاپ 16 گیگابایت می‌باشد. این لپ تاپ دارای پردازنده گرافیکی MX250 با حافظه 2 گیگابایت می‌باشد. حافظه داخلی این لپ تاپ 1 ترابایت است. این لپ تاپ فقط 1.8 کیلوگرم وزن دارد؛ این یعنی حمل آن بسیار آسان است و شما می‌توانید به راحتی معاملات خود را در هر جایی انجام دهید.البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله  بهترین لپتاپ های برنامه نویسی 2022 را بخوانید.

لپ تاپ تریدرلنوو مدل Ideapad 330 – SB:

لپ تاپ دیگر مناسب برای ترید لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad 330 – SB است. از نقاط قوت این لپ تاپ می‌توان به قیمت مناسب این لپ تاپ اشاره کرد. این لپ تاپ برای انجام معاملات یک تریدر مبتدی تا یک تریدر حرفه‌ای مناسب است. پردازنده این لپ تاپ Pentium مدل 4415U می‌باشد. این لپ تاپ دارای ظرفیت حافظه رم 4 گیگابایت می‌باشد. این لپ تاپ پردازنده گرافیکی مدل Intel HD (بدون حافظه گرافیکی مجزا) را دارد و حافظه داخلی این لپ تاپ 1 ترابایت است.

لپ تاپ بعدی که بروز کالا به شما عزیزان معرفی می‌کند لپ تاپ 13 اینچی مایکروسافت مدل Surface Laptop – C است. این لپ تاپ امکانات سخت افزاری بسیار خوبی برای یک تریدر حرفه‌ای دارد. مشخصات این لپ تاپ شامل پردازنده , Core i7 Intelظرفیت حافظه رم 8 گیگابایت، پردازنده گرافیکی Intel® Iris™ Plus Graphics 640 و حافظه داخلی 256 گیگابایت می‌باشد. یکی از مهم‌ترین خصوصیات این لپ تاپ قابلیت نگه‌داری شارژ آن تا حدود 14 ساعت است.

مطالعه بیشتر
علت کند شدن لپ تاپ چیست؟ ٥ راه حل عملی برای افزایش سرعت لپ تاپ

لپ تاپ؛ دست راست هر معامله گر و تریدر

لپ تاپ؛ دست راست هر معامله گر و تریدر

برای تریدری که هر روز در طی ساعاتی با بازار بورس سر و کار دارد و یا معاملاتی در آن انجام می‌دهد ضروری‌ترین ابزار یک سیستم عالی است که به صورت مداوم به روزرسانی نیز شود. باید بدانید که مشکلاتی مانند قطعی سیستم و کندی آن سرمایه گذاران را تهدید می‌کند. اما یک تریدر می‌تواند با انتخاب یک لپ تاپ مناسب برای ترید کار خود را راحت کند. قطعا این لپ تاپ مناسب برای ترید باید صفحه نمایش مناسبی داشته باشد. پردازنده‌اش کافی باشد، خنک کننده آن قدرتمند باشد و عمر باتری آن خوب باشد.

ویژگی های لپ تاپ مناسب برای ترید کردن

هیچ لپ تاپی با این عنوان که مناسب تریدر است تولید نمی‌شود. در واقع پردازنده لپ تاپ است که تعیین کننده این است که آن لپ تاپ برای معاملات بورسی مناسب است یا خیر. در واقع سیستم این لپ تاپ نباید با حجم بالای فعالیت‌های آنلاین آسیب ببیند. باید در نظر داشته باشید که در انتخاب یک لپ تاپ برای ترید حافظه هارد دیسک و حافظه گرافیکی دستگاه یا کارت گرافیک بسیار مهم است. در ادامه به آن ها بیشتر خواهیم پرداخت. فروشگاه اینترنتی بروز کالا با ارائه با کیفیت ترین و بهترین لپ تاپ های مناسب برای ترید در خدمت شما مشتریان گرامی می‌باشد.

پردازنده و رم؛ دو رکن اصلی هر لپ تاپ مناسب تریدر

پردازنده‌های قوی اینتل از نوعی هستند که اگر بتوانید هزینه مناسبی کنید برای ترید کردن بسیار مناسب هستند. این پردازنده‌ها در لپ تاپ های مخصوص بازی نیز به کار می‌روند. از آن جایی که ممکن است بودجه کافی برای خرید این پردازنده را نداشته باشید می‌توانید به پردازنده‌های AMD اعتماد کنید. در حالت کلی باید به رم و کارت حافظه سیستم لپ تاپ توجه داشته باشید. یک لپ تاپ مناسب برای ترید باید حداقل 8 گیگابایت رم داشته باشد تا بتواند نرم افزارهای مربوط به معاملات را روی سیستم به خوبی اجرا کند. حتی شما می‌توانید این رم را به 16 گیگابایت ارتقا دهید.

مطالعه بیشتر
لپ تاپ اداری چیست؟ + راهنمای خرید لپ تاپ اداری با بودجه های مختلف در 1402

کارت گرافیک در انواع لپ تاپ های مناسب بورس و تریدر

Nvidi و AMD بهترین کارت‌های گرافیک بازار را تولید می‌کنند. سرعت حافظه کارت گرافیک یکی از فاکتورهای مهمی است که باید در خرید لپ تاپ مناسب برای ترید به آن دقت کنید. وقتی با نرم افزارهای معاملاتی سر و کار دارید این فاکتور نقش مهمی را ایفا می‌کند زیرا نقش مهمی در بارگیری اطلاعات شما دارد.

کارت گرافیک در انواع لپ تاپ

حافظه هارد دیسک مناسب لپ تاپ برای تریدر

حافظه‌های هارد دیسک به دو صورت SSD و HDD مورد استفاده قرار می‌گیرند. امروزه اکثر لپ تاپ ها با هاردی با ظرفیت بیشتر از 500 گیگابایت تولید می‌شوند که برای استفاده معمولی مناسب هستند. ولی لپ تاپ مناسب برای ترید باید بارگذاری سریعی داشته باشد. بروز کالا به شما پیشنهاد می‌کند که از حافظه SSD استفاده کنید.

کارت شبکه لپ تاپ های بورس و تریدر

کارت شبکه یکی از قطعات لپ تاپ تریدر است. اگر کارت شبکه آسیب ببیند و خراب شود باعث می‌شود که ارتباط میان لپ تاپ و تجهیزات ارائه دهنده خدمات شبکه مانند مودم قطع شود. اتصال به اینترنت بدون داشتن کارت شبکه لپ تاپ امکان پذیر نیست. یعنی کارت شبکه مهم‌ترین عضو برای اتصال به اینترنت است. پس یک لپ تاپ مناسب برای ترید حتما باید کارت شبکه قدرتمندی داشته باشد.

فاکتورهایی که در انتخاب لپ تاپ تریدر اهمیت ندارند!

از آن جا که برای خرید لپ تاپ مناسب برای ترید به رم و پردازنده‌ی مناسبی احتیاج دارید، می‌توانید از امکانات دیگر بگذرید. مثلا امکانات لمسی در مانیتورلپتاپ را فاکتور بگیرید و یا می‌توانید به حافظه داخلی لپ تاپ توجهی نداشته باشید. فروشگاه اینترنتی بروز کالا بهترین و با کیفیت ترین انواع لپ تاپ مناسب برای ترید را به شما مشتریان گرامی ارائه خواهد کرد.

مطالعه بیشتر
چگونه لپ تاپ خود را ارتقا دهیم ؟ + آموزش ارتقاء سخت افزار و نرم افزار لپتاپ

پر مخاطب ترین نرم افزارهای بورس و تریدر

نرم افزارهای بورس برای تریدرها بسیار اهمیت دارد. این نرم افزارها برای بازار بورس طراحی شدند که استفاده از آن ها کار را برای تریدر راحت تر و مطمئن‌تر می‌کند. متا تریدر یکی از رایج‌ ترین نرم افزارهای بورس است. این نرم افزار در نسخه‌های مختلفی به بازار عرضه شده است. و تحلیل های مناسب و قوی را به بازار بورس ارائه می‌دهد. نرم افزار بعدی eSignal است. می‌توانیم از داینامیک تریدر نیزبه عنوان یک نرم افزار بورس نام ببریم که تحلیل های تکنیکال به کاربران ارائه می‌دهد. اگر تازه وارد هستید و به دنبال محیط کاربری راحتی هستید نینجا تریدر گزینه مناسبی برای شما است. آمی بروکر ویژگی های زیادی دارد و اولین نوع از نرم افزارهای مدرن تجزیه و تحلیل فنی بازار بورس است. متا استاک از محبوب ترین نرم افزارهای بورس است. ادونسد گت می‌تواند برای افراد مبتدی محیط ساده و قابل فهمی داشته باشد.

پر مخاطب ترین نرم افزارهای بورس و تریدر

بهترین لپ تاپ تریدراپل

لپ تاپ اپل مدل MacBook Air MGND3 2020 بهترین لپ تاپ اپل برای ترید است. پردازنده‌ی این لپ تاپ بسیار قدرتمند است M1. این لپ تاپ اپل 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد. رم آن 8 گیگابایتی است. وزن این لپ تاپ 1.29 کیلوگرم است. این مدل لپ تاپ اپل یکی از سریع‌ ترین لپ تاپ های تریدر است. باتری لپ تاپ این دستگاه نیز 49.9 وات ساعت می‌باشد.

نتیجه‌گیری

با خواندن این مقاله متوجه شدید که چرا لپ تاپ دست راست هر معامله‌گر و تریدر است. نام بهترین لپ تاپ ها برای بورس تریدر ها را می‌دانید. حالا می‌دانید که چه لپ تاپی برای ترید مناسب است و آگاهی دارید که یک لپ تاپ مناسب برای تریدر باید از پردازنده و رم مناسب برخوردار باشد. با هم خواندیم که لپ تاپ مناسب برای ترید باید رم بالای 8 گیگابایت و پردازنده قدرتمندی داشته باشد

مطالعه بیشتر
راهنمای خرید لپ تاپ مناسب مهندسی معماری + معرفی بهترین لپ تاپ های مناسب مهندسی معماری

سخن پایانی

شما در این مقاله با لپتاپ هایی که برای ترید مناسب است آشنا شدید.همچنین از نکات و مشخصات آن ها آگاه شدید.اگر سوال یا نظری دارید آن را در کامنت مطرح کنید تا در اسرع وقت توسط ما جواب داده شود.

پیشنهاد ما به شما

معرفی بازی های پرطرفدار PS2

 پلی استیشن با ایجاد نوآوری و تغییرات بزرگ در صنعت کنسول و بازی‌های ویدیویی، به …

دیدگاهتان را بنویسید