شنبه , 8 اردیبهشت 1403
بهترین لپ تاپ

هنگام خرید لپ تاپ باید به چه مشخصاتی توجه کنیم؟ + معرفی بهترین لپ تاپ های تا ۶۰ میلیون در سال ۲۰۲۳

بهترین لپ تاپ های تا ۶۰ میلیون همیشه می‌تونن در ذهن شما برای تجربه یک خرید متفاوت نقش بازی کنن. خرید لپ تاپ جدید یک تصمیم بسیار مهم است. پیدا کردن دقیق مشخصاتی که برای یک لپ تاپ نیاز دارید، ممکن است سخت باشه. چون دستگاهی که می‌خرید قرار است برای چند سال از اون استفاده کنید و انتخاب درست اهمیت زیادی دارد. برای کمک به این موضوع، ما لیستی از بهترین لپ‌تاپ‌هایی که می‌تونید بخرید، رو آماده کردیم. بخشی از بهترین لپ‌تاپ‌های بازار که می‌تونید در رنج قیمتی تا ۶۰ میلیون تومان خریداری کنید، رو گردآوری کرده‌ایم.

در شرایط بازار امروز بهترین لپ‌تاپ‌های پریمیوم می‌تونند بسیار گران قیمت باشند، اما بودجه تا ۶۰ میلیون تومان اصلا بودجه کمی محسوب نمی‌شه. می‌تونید بهترین لپ تاپ ها تا ۶۰ میلیون ۲۰۲۳ رو تهیه کنید و از قضا واقعاً از نظر کیفیت محدود نیستید. بهترین لپ تاپ تا ۶۰ میلیون، ممکن است برخی از ویژگی‌های خیلی خاص رو نداشته باشند، اما کار خودشون رو به خوبی انجام می‌دهند. این بودجه‌ای است که در اون می‌تونید لپ‌تاپ‌های عالی را در انواع دسته‌ها پیدا کنید. با این مقاله همراه باشید تا بهترین لپ تاپ های تا ۶۰ میلیون رو برای شما معرفی کنیم.


فهرست مطالب


هنگام خرید لپ تاپ باید به چه مشخصاتی توجه کنیم؟

برای تهیه بهترین لپ تاپ های تا ۶۰ میلیون هر چند که ممکن است انتخاب‌های خوبی داشته باشید اما باید به این نکته توجه کنید که انتخاب‌های شما به لپ‌تاپ‌های رده بالا نمی‌رسد. اما در این همین بازه قیمتی هم برای عملکردهای مختلف انتخاب‌های زیادی در دسترس شما خواهد بود. ما در ادامه این مقاله نکاتی درباره خرید خرید لپ تاپ و مشخصاتی که باید به اون‌ها توجه کنید رو براتون خواهیم گفت.

قیمت

در حالی که ۶۰ میلیون پول زیادی است، اما در مورد لپ‌تاپ‌ها بخش میان‌رده‌ها رو پوشش می‌ده. با این قیمت، عملکرد خوبی برای اکثر کارهای روزمره دارید که بعد از یک یا دو سال استفاده احساس سستی نمی‌کنید و کیفیت ساخت هم محکم  اساسی خواهد بود.

کارایی

اینکه لپ‌تاپ شما می‌تونه چند کار رو انجام دهد، وظایف فشرده‌ای مانند بازی را انجام دهد و همه فایل‌های شما رو ذخیره کند، توسط CPU، تراشه گرافیکی، RAM و فضای ذخیره‌سازی داخل دستگاه تعیین می‌شود. هرچه مشخصات بهتری داشته باشید، لپ‌تاپ هنگام کار احساس راحتی بیشتری خواهد داشت.

اندازه نمایشگر

اندازه نمایشگر لپ‌تاپ با طول مورب آن اندازه‌گیری می‌شود. شما معمولاً لپ‌تاپ‌هایی رو در یکی از سه اندازه اصلی پیدا خواهید کرد؛ ۱۳ اینچ و کمتر، ۱۵ اینچ یا ۱۷ اینچ. کوچکترین لپ‌تاپ‌ها بسیار قابل حمل هستند و برای کارهای سبک‌تر و وبگردی مناسب‌تر هستند. با لپ‌تاپ‌هایی با صفحه‌نمایش ۱۵ اینچی، تا حدی قابلیت حمل را از دست می‌دهید، اما برای ویرایش عکس و تماشای ویدیو مفیدتر هستند. اگر در حال ویرایش ویدیو یا کارهای فشرده دیگری هستید که نیاز به صفحه نمایش بزرگتر دارد، لپ‌تاپ‌هایی با صفحه نمایش ۱۷ اینچی رو توصیه می‌کنیم.

مطالعه بیشتر
معرفی بهترین لپ تاپ های لمسی در سال 2023 + مشخصات فنی آن ها

معرفی بهترین لپ تاپ های تا قیمت ۶۰ میلیون در بازار ایران

برای دستیابی به سرعت‌های فوق‌العاده، گرافیک شگفت‌انگیز و قابلیت‌های SSD  یک ترابایتی، دیگر نیازی به رایانه شخصی بزرگ ندارید. امروزه لپ‌تاپ‌های زیادی در بازار وجود دارد که می‌تونند به شما برای داشتن تجربه‌ای فوق‌العاده در زمینه‌های مختلفی کمک کنند. چه در اتاق خود بازی کنید یا مشغول تحصیل در دانشگاه هستید و یا یک کسب‌وکار دارید، مشخصاتی که ممکن است از یک لپ‌تاپ بخواهید می‌تونه به شدت متفاوت باشه. بهترین لپ تاپ های تا ۶۰ میلیون می‌تونه ویژگی‌های متفاوتی داشته باشه و ما در این لیست اونها رو به شما معرفی می‌کنیم.

HP Envy x360 15

هنگام صحبت در مورد بهترین لپ‌تاپ‌های HP، سری انوی اغلب با خانواده اسپکتر (Spectre) مقایسه می‌شوند. اما این باعث نمی‌شه که بگیم این لپ‌تاپ‌ها فوق‌العاده نیستند. خانواده HP Envy بیشتر از طراحی‌های ظاهری برخوردار است، اما در داخل، اغلب به خوبی لپ‌تاپ‌های Spectre است. به همین دلیل در لیست بهترین لپ تاپ تا رنج 60 میلیون، لپ‌تاپ اچ‌پی Envy x360 15 یکی از بهترین لپ‌تاپ‌هایی است که می‌تونید در حال حاضر بخرید.

HP Spectre x360 15 با پردازنده‌های نسل دوازدهم Core اینتل، با مدل‌های سری P یا U15 عرضه می‌شه. برای اینکه در رنج قیمتی تا 60 میلیون تومان بمانید، باید از Core i5-1235U یا Core i5-1240P استفاده کنید؛ اولی برای عمر باتری بهتر است و دومی با 12 هسته و 16 رشته کارایی بیشتری ارائه می‌دهد.

بهترین لپ تاپ

این لپ‌تاپ همچنین با ۸ گیگابایت رم شروع می‌شه که در حال حاضر جامد است، اما می‌تونید اون رو به ۱۶ گیگابایت هم ارتقا بدهید. برای فضای ذخیره‌سازی، این دستگاه با ۲۵۶ گیگابایت شروع می‌شه و گزینه‌های ارتقا تا یک ترابایت هم دارد.

HP Envy x360 به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های تا 60 میلیون با یک پنل 15.6 اینچی عرضه شده و در مدل پایه دارای وضوح Full HD (1920 x 1080) است. این نمایشگر به اندازه‌ای واضح است که تقریباً برای هر کسی عالی به نظر می‌رسد.

برخلاف نسل های قبلی Envy x360، آخرین مدل یک وب کم فوق العاده دارد. به‌طور پیش‌فرض، از قبل دارای یک دوربین 5 مگاپیکسلی با پشتیبانی از ویدیوی 1080p است و با ویژگی‌های هوشمندی مانند کادربندی خودکار و تنظیمات نور پس‌زمینه تقویت شده است. این دستگاه یک لپ‌تاپ فلزی است و به رنگ نقره‌ای عرضه شده است. وزن این دستگاه کمتر از 4 پوند است و  بنابراین فوق‌العاده سبک نیست، اما برای یک دستگاه تبدیل‌پذیر 15 اینچی خیلی سنگین نیست.

Asus Zenbook 14 OLED

اگر نیازی ندارید که لپ‌تاپ‌تون تبدیل‌پذیر باشه، لپ‌تاپ ایسوس Zenbook 14 OLED یکی دیگر از بهترین انتخاب‌ها بین بهترین لپ تاپ های تا ۶۰ میلیون است. این مدل با آخرین پردازنده های اینتل و برخی مشخصات عالی همراه با آن عرضه شده است.

مطالعه بیشتر
راهنمای خرید بهترین پردازنده گیمینگ + معرفی بهترین CPU برای گیم (در سال 1402، 2023)

از نظر عملکرد، Zenbook 14 OLED با پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل Core عرضه شده است. این مدل خاص دارای Core i5-1240P است که در حال حاضر یک پردازنده قدرتمند با 12 هسته و 16 رشته است که عملکردی بیش از اندازه کافی برای انواع مختلف به شما می‌دهد. این مدل همچنین دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت SSD است که برای استفاده روزانه می‌تونید از اون مطمئن باشید. ممکن است بتونید پیکربندی‌های قدرتمندتری رو هم بین بهترین لپ تاپ تا سقف 60 میلیون پیدا کنید اما به نظر می‌رسه این مدل مناسب و قوی است.

یکی از بهترین ویژگی‌های این لپ‌تاپ صفحه نمایش آن است. در این بازه قیمتی، Zenbook 14 OLED در حال حاضر دارای یک پنل OLED خارق‌العاده 2.8K (2880 x 1800) است که یکی از بهترین تجربه‌های مشاهده را در حال حاضر به شما ارائه می‌دهد.

با این حال، همه چیز در این لپ‌تاپ عالی نیست، زیرا همچنان یک وب‌کم اچ‌دی 720p وجود دارد که به عنوان یک نقطه ضعف می‌تونید اون رو حساب کنید. از نظر طراحی هم Zenbook 14 OLED یک لپ‌تاپ زیبا است بدون اینکه خیلی زرق و برق داشته باشد. وزن این لپ‌تاپ 3.06 پوند است و بنابراین حمل اون رو آسان می‌کند.

MacBook Air (M1)

صحبت در مورد بهترین لپ تاپ های تا 60 میلیون، بدون اشاره به مک بوک ایر اپل سخت است. در سال 2022، اپل مک‌بوک ایر را با پردازنده‌های M2 و طراحی جدید تازه‌سازی کرد اما این مدل در واقع گران‌تر از اونی بود که در لیست بهترین لپ تاپ تا قیمت 60 میلیون قرار بگیرد. با این حال، مدل M1 هنوز در دسترس است و اگر در رنج قیمتی 60 میلیون خرید می‌کنید، همچنان یک انتخاب فوق‌العاده است.

در قلب مک‌بوک ایر، پردازنده M1 قرار دارد که در زمان معرفی، تحول عظیمی داشت و تعادلی از عملکرد و کارایی ارائه می‌داد که در سایر لپ‌تاپ‌ها مشاهده نمی‌کنید. همه این‌ها به لطف معماری Arm است که جایگزین معماری x86 شده است که اینتل هنوز از آن استفاده می‌کند. Apple M1 هنوز به اندازه‌ای سریع است که بتونید اون رو با پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل، مخصوصاً در بخش گرافیک، مقایسه کنید اما در عین حال عمر باتری بسیار بهتری رو به شما ارائه می‌کند.

بهترین لپ تاپ

یکی از مواردی که مک بوک ایر را به یکی از بهترین لپ تاپ بازار تا 60 میلیون تبدیل می‌کنه، صفحه نمایش اون هست. این پنل 13.3 اینچی با نسبت تصویر 16:10 و 2560 x 1600 ارائه شده و این مشخصاتی استاندارد در هر پیکربندی است. در بازه قیمتی تا 60 میلیون، این صفحه نمایش بسیار خوبی است که در بسیاری از لپ‌تاپ‌های پریمیوم دیگر نمی‌تونید پیدا کنید.

مطالعه بیشتر
بهترین لپ تاپ مدیریتی برای صاحبان کسب و کار

یک نقطه ضعف احتمالی این است که وب‌کم اون وضوح 720p دارد هرچند اپل اغلب از وب‌کم‌های بسیار محکمی در مک‌بوک‌های خود استفاده می‌کند. از نظر طراحی، مک بوک ایر دقیقا همان چیزی است که از اپل انتظار دارید؛ طراحی ساده و آرام در سه رنگ نقره‌ای، خاکستری فضایی و طلایی. این لپ‌تاپ 2.8 پوند وزن دارد؛ ممکن است سبک‌ترین لپ‌تاپ دنیا نباشد اما وقتی اون رو با سایر لپ‌تاپ‌های آلومینیومی مقایسه کنید، قطعاً یکی از قابل حمل‌ترین لپ‌تاپ‌ها است.

Samsung Galaxy Book 2 Pro

برای برخی از ما، داشتن دستگاهی که به راحتی قابل حمل در هر مکانی باشد، اولویت مطلق است. اگر شما هم با این گزینه موافق هستید Galaxy Book 2 Pro، لپ‌تاپ مورد نظر شما بین بهترین لپ تاپ های تا 60 میلیون است.

از نظر عملکرد، مدل پایه Samsung Galaxy Book 2 Pro دارای پردازنده Intel Core i5-1240P است که همچنان یک پردازنده قدرتمند 28 واتی با 12 هسته و 16 رشته است. همچنین دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت (برای نسخه 13 اینچی) یا 512 گیگابایت (برای مدل 15 اینچی) حافظه SSD است.

صفحه نمایش Samsung Galaxy Book 2 Pro یکی دیگر از مواردی است که آن را به یک انتخاب عالی تبدیل می‌کند. با گلکسی بوک 2 پرو، یک پنل AMOLED فول اچ‌دی دریافت می‌کنید. این مدل با دوربین 1080p و میدان دید افزایش‌یافته عرضه می‌شه تا بتونید افراد بیشتری رو در یک قاب قرار بدهید.

ویژگی برجسته Samsung Galaxy Book 2 Pro بین بهترین لپ تاپ ها تا 60 میلیون 2023 طراحی آن است. این یکی از باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ‌های تاشو با این مشخصات است. مدل 13 اینچی گلکسی بوک 2 پرو تنها 1.92 پوند وزن دارد و ضخامت آن فقط 11.18 میلی‌متر است. حتی مدل 15 اینچی هم فقط 2.45 پوند وزن دارد و ضخامت آن 11.68 میلی متر است. این لپ‌تاپ در دو رنگ گرافیت و نقره‌ای عرضه شده است.

Surface Pro 9

Surface Pro 9 یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های تا 60 میلیون است که احتمالا برای موندن در این بازه قیمتی مجبور هستید به مدل پایه اون قانع شوید. مدل پایه دارای پردازنده اینتل Core i5-1235U با 10 هسته، 12 رشته و سرعت تقویت تا 4.4 گیگاهرتز است. همچنین با گرافیک Intel Iris Xe برای کارهای سبک GPU ارائه شده است. همچنین در این مدل 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت SSD دریافت می‌کنید.

صفحه نمایش در سرفیس پرو 9 یکی از بهترین مشخصات به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ تا رنج 60 میلیون است. یک پنل 13 اینچی با وضوح 2880 x 1920 و همچنین دارای نرخ تازه‌سازی 120 هرتز باعث می‌شه هنگام استفاده از این دستگاه همه چیز روی صفحه نمایش نرم‌تر به نظر برسد. این دستگاه از ورودی لمسی و قلم نیز پشتیبانی می‌کند.

مطالعه بیشتر
علت کند شدن لپ تاپ چیست؟ ٥ راه حل عملی برای افزایش سرعت لپ تاپ

لپ تاپ Surface Pro 9 همچنین دارای یکی از بهترین وب‌کم‌های موجود با یک سنسور 5 مگاپیکسلی و توانایی فیلمبرداری Full HD 1080p است. همچنین یک دوربین دوم 10 مگاپیکسلی در پشت دستگاه با توانایی ضبط ویدئوی 4K وجود دارد. سرفیس پرو 9، 1.94 پوند وزن دارد و حمل آن آسان است. Surface Pro 9 همچنان بهترین تبلت ویندوزی بین بهترین لپ تاپ های تا 60 میلیون موجود است.

Lenovo ThinkBook 13s Gen 4

گاهی اوقات در لیست بهترین لپ تاپ های تا 60 میلیون شما لپ‌تاپی می‌خواهید که برای کار ساخته شده باشد. لپ‌تاپ‌های تجاری مانند لنوو ThinkBook 13s دقیقاً همین‌ کار رو انجام می‌دهند و دارای چند مزیت مانند مجوز Windows 10/11 Pro هستند.

بهترین لپ تاپ

این لپ‌تاپ با حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه SSD عرضه می‌شود. هر دو مدل این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 13.3 اینچی با نسبت تصویر 16:10 هستند که برای انجام کار ایده‌آل است. رزولوشن هم 1920 x 1200 است که برای لپ‌تاپ‌هایی با این اندازه بسیار واضح و باز هم برای کار مناسب است. در بالای صفحه نمایش، یک وب‌کم 720p وجود دارد که یکی از نقاط ضعف این لپ ‌تاپ است.

طراحی ThinkBook 13s ضعیف است، اما احتمالاً این همان چیزی است که شما در یک لپ تاپ تجاری به دنبال آن هستید. رنگ آن نقره ای است و در آن کمی دو رنگ است. این لپ‌تاپ هم مانند اغلب دستگاه‌های معرفی شده در بین بهترین لپ تاپ تا رنج 60 میلیون، نسبتا قابل حمل و در پیکربندی پایه 2.71 پوند وزن دارد.

Acer Nitro 5

اگر بیشتر به بازی علاقه دارید، در بین بهترین لپ تاپ های تا 60 میلیون، Acer Nitro 5 یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌تونید پیدا کنید. ایسر نیترو 5 با نسل دوازدهم اینتل Core i5-12500H عرضه شده که در حال حاضر یک پردازنده بسیار سریع با 12 هسته و 16 رشته و برای بازی عالی است. این پردازنده با Nvidia GeForce RTX 3050 Ti ترکیب شده و یک GPU عالی برای بازی‌های سطح پایه با این قیمت ارائه می‌دهد.

این مدل دارای 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت SSD است، بنابراین شما پایه بسیار خوبی برای اجرای بیشتر بازی‌های مدرن خواهید داشت. اما وجود یک صفحه نمایش 15.6 اینچی با وضوح فول اچ‌دی و نسبت تصویر 16:9 برای لپ‌تاپ‌های گیمینگ بسیار معمولی است. این نمایشگر با نرخ تازه‌سازی 144 هرتز کار می‌کنه که اون رو به یک دستگاه عالی برای گیمرهای تازه‌کار بین لیست بهترین لپ تاپ برای بازی تا 60 میلیون تبدیل کرده است.

از نظر طراحی، Acer Nitro 5 طراحی ساده‌تری دارد و با یک وب‌کم 720p عرضه شده است. وزن این دستگاه با ویژگی نور پس‌زمینه RGB کیبورد، 5.51 پوند است و بنابراین لپ‌تاپی نیست که واقعاً بخواهید همیشه اون رو همه جا ببرید.

HP Pavilion x360 15

HP Pavilion x360 15 در بین بهترین لپ تاپ های تا 60 میلیون یک لپ تاپ عالی و مدرن است. این دستگاه از نسل دوازدهم پردازنده‌های Intel Core استفاده می‌کند که با Intel Core i5-1235U شروع می‌شود و با 10 هسته و 12 رشته عملکرد بسیار خوبی در کارهای روزمره به شما می‌دهد. فراتر از آن، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت SSD برای شروع و با گزینه‌هایی برای ارتقا به ترتیب تا 16 گیگابایت و 1 ترابایت دریافت می‌کنید.

بهترین لپ تاپ

این لپ‌تاپ به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ اقتصادی تا 60 میلیون دارای یک صفحه نمایش 15.6 اینچی با پشتیبانی از لمس و قلم است. این صفحه نمایش قابل تبدیل است و شما می‌تونید از این دستگاه به عنوان تبلت هم استفاده کنید. مدل پایه با وضوح ناامیدکننده 1366 x 768 ارائه شده اما ارتقا به Full HD خیلی گران نیست. در بالای صفحه نمایش، یک وب‌کم 720p وجود دارد که در این بازه قیمتی قابل انتظار است.

مطالعه بیشتر
راهنمای کامل تست لپ تاپ استوک و دست دوم هنگام خرید

از نظر طراحی، HP Pavilion x360 نسبتاً استاندارد به نظر می رسد. این یک لپ‌تاپ نقره‌ای است، مانند بسیاری از لپ‌تاپ‌های HP، و علیرغم قیمت نسبتا پایین، حسی عالی به شما خواهد داد. وزن این دستگاه 4.17 پوند است اما برای یک لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر 15.6 اینچی چندان هم بد نیست.

معرفی بهترین لپ تاپ های گیمینگ تا ۶۰ میلیون

همه علاقه‌مندان به بازی توانایی تهیه یک لپ‌تاپ گیمینگ رو ندارند. اما به راحتی می‌تونید لیست بهترین لپ تاپ های گیمینگ تا 60 میلیون رو در ادامه ببینید. بهترین لپ تاپ برای بازی تا 60 میلیون می‌تواند عملکرد CPU و GPU بسیار مناسبی داشته باشد.

ما لیستی از بهترین لپ تاپ برای بازی تا ۶۰ میلیون را برای کمک به شما گردآوری کرده‌ایم. اما توجه کنید که پیدا کردن یک لپ‌تاپ مناسب برای کسانی که می‌خواهند بازی کنند و به دنبال بهترین کیفیت هستند، در محدوده قیمتی تا ۶۰ میلیون تومان، ممکن است چالشی باشد. اما پیدا کردن محصولاتی با بهترین مشخصات با بررسی و تحلیل بازار و دیدن تجربیات کاربران در این زمینه امکان‌پذیر است.

Acer Nitro 5 AN517

ایسر نیترو 5 با فضای ذخیره‌سازی 1 ترابایتی SSD، عملکرد قدرتمند و عمر باتری چشم‌گیر، چیزهای زیادی برای ارائه دارد. به طور معمول، لپ‌تاپ‌های گیمینگ به دلیل وجود سخت‌افزار انرژی‌زا در داخل، عمر باتری ضعیفی دارند اما Nitro 5 این‌طور نیست.

این دستگاه که بین بهترین لپ تاپ های تا ۶۰ میلیون هم قرار می‌گیرد، یک باتری عظیم ۹۶ وات ساعتی دارد که با یک بار شارژ، هشت ساعت براتون دوام می‌آورد. این عدد فوق‌العاده‌ای است، به خصوص برای لپ‌تاپ‌های بازی با صفحه نمایش بزرگ‌تر. میانگین عمر باتری برای اکثر دستگاه‌های بازی بین سه تا شش ساعت است. این لپ‌تاپ مجهز به پردازنده AMD Ryzen 7 6800H، پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3060، 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه PCIe NVMe SSD است.

HP Victus 15

لپ تاپ HP Victus 15 ممکن است به اندازه برخی دیگر از گزینه های موجود در لیست بهترین لپ تاپ های گیمینگ تا 60 میلیون قدرتمند نباشد، اما آنچه در عملکرد کم دارد با قیمت بسیار مقرون به‌صرفه جبران می‌کند. حتی اگر در اکثر بازی‌های مدرن سرعت ۶۰ فریم در ثانیه در این لپ‌تاپ دور از دسترس باشد، همچنان می‌توانید اون‌ها رو در تنظیمات گرافیکی پایین‌تر بازی کنید.

اگر بهترین لپ تاپ برای بازی تا 60 میلیون و نمی‌خواهید بودجه زیادی استفاده کنید، این لپ‌تاپ تفاوت را در انجام بازی برای شما ایجاد می‌کند. اگر هم می‌خواهید که کارت گرافیک مجزا به شما کمک کند، HP Victus 15 ارزش توجه شما رو دارد.

مطالعه بیشتر
قیمت لپ تاپ دانش آموزی ارزان + 20 مدل ارزان، با کیفیت + قیمت روز

Asus Vivobook Pro 15

Asus Vivobook Pro 15 به دلیل قیمت نه چندان بالا اما عملکرد فوق‌العاده‌ای که به شما ارائه می‌دهد، به عنوان یک بپ‌تاپ خوب گیمینگ عمل می‌کند. این لپ‌تاپ با پردازنده Ryzen 7، پردازنده گرافیکی RTX 3050، 16 گیگابایت رم و حافظه ذخیره‌سازی 512 گیگابایتی M.2 NVMe، قدرت و عملکرد جایگزین‌های بالاتر رو با قیمت بسیار ارزان‌تر به شما می‌دهد. اما ویژگی‌ای که Vivobook Pro 15 را از سایر دستگاه‌های لیست بهترین لپ تاپ های گیمینگ تا 60 میلیون متمایز می‌کند، صفحه نمایش 15.6 اینچی OLED اون هست که تصاویری واضح و نسبت کنتراست تقریباً عالی رو ارائه می‌دهد.

طراحی این لپ‌تاپ برجسته نیست، اما طراحی مساله‌ای نیست که درباره این دستگاه باید به اون توجه کنید. ایسوس در این مدل سعی نمی‌کنه لپ‌تاپ‌های ممتاز رو از نظر طراحی یا کیفیت ساخت شکست بدهد. در عوض، اون‌ها می‌خواهند این لپ‌تاپ را با قدرت زیادی بارگیری کنند و موفق هم بودند. Asus Vivobook Pro 15 قدرت و ویژگی‌های یک لپ‌تاپ میان‌رده بسیار گران‌تر رو با قیمت یک گزینه مقرون‌به‌صرفه به شما می‌دهد.

Dell G16

اگر می‌توانید بودجه خود را افزایش دهید، Dell G16 یک لپ‌تاپ فوق‌العاده برای کار یا بازی است. این دستگاه قدرت زیادی برای کارهای روزمره مانند بهره‌وری اداری، چت ویدئویی، بررسی ایمیل و موارد دیگر دارد. از نظر سخت افزاری، این دستگاه دارای پردازنده Intel Core i7-12700H، پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3060، 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه PCIe NVMe SSD است.

G16 جذاب‌ترین لپ‌تاپ‌ای نیست که تا به حال بررسی کرده‌ایم، اما اصول اولیه را به درستی دریافت می‌کند و این چیزی است که واقعاً مهم است. اگر به دنبال لپ‌تاپی بین بهترین لپ تاپ برای بازی تا 60 میلیون هستید که بتوانید با آن کار و بازی کنید، گزینه‌ای بهتر از G16 وجود ندارد.

سخن پایانی

شما در این مقاله با بهترین لپ تاپ های تا ۶۰ میلیون در سال ۲۰۲۳ آشنا شدید. همچنین از نکات مهم هنگام خرید لپ تاپ آگاه شدید. اگر سوال یا نظری دارید آن را در کامنت مطرح کنید تا در اسرع وقت توسط ما جواب داده شود.

پیشنهاد ما به شما

معرفی بازی های پرطرفدار PS2

 پلی استیشن با ایجاد نوآوری و تغییرات بزرگ در صنعت کنسول و بازی‌های ویدیویی، به …

دیدگاهتان را بنویسید