جمعه , 10 فروردین 1403
لپ تاپ لمسی

معرفی بهترین لپ تاپ های لمسی در سال 2023 + مشخصات فنی آن ها

تلاش برای یافتن یک لپ تاپ که مطابق با ایده‌ آل‌ های ذهنی ما باشد، نسبتا کار دشواری است. چرا که شاهد وجود مدل های متنوعی از لپ تاپ در برندهای مختلف هستیم و همین موضوع سبب می شود تا آنالیز و بررسی لپ تاپ های گوناگون به یک کار زمان ‌بر تبدیل شود. از این رو داشتن لیستی از بهترین لپ تاپ های لمسی به شما کمک می کند تا انتخاب آگاهانه تری داشته باشید. امروزه بهترین لپ تاپ های تاچ در سال 2023 معرفی شده اند و ما در این مقاله قصد داریم تا شما با این محصولات آشنا کنیم.


فهرست مطالب


معرفی بهترین لپ تاپ های لمسی بازار

به طور کلی با پیشرفت علم و تکنولوژی شاهد ورود لپ تاپ های قدرتمند تر با مشخصات فیزیکی بهتر به بازار هستیم. در بین تمامی لپ تاپ هایی که به بازار عرضه شده اند، لپ تاپ های معرفی شده در سال 2023 نسبت به لپ تاپ های قبلی از مشخصات بهتری برخوردار هستند و همین موضوع سبب شگفت انگیز شدن این لپ تاپ ها شده است.البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله بهترین لپتاپ های برنامه نویسی را بخوایند. لپ تاپ های جدید از نظر وزن، پردازنده، حافظه داخلی، دوربین و غیره نسبت به مدل های قبلی بسیار پیشرفت کرده اند و شاهد ورود لپ تاپ های بسیار سبک با خصوصیات بسیار عالی به بازار هستیم.

معرفی بهترین لپ تاپ های لمسی بازار

با افزایش قدرت لپ تاپ، قیمت لپ تاپ نیز افزایش پیدا کرده و قطعات فیزیکی پرقدرت تر و با کیفیت تری در آن ها استفاده شده است. این عامل تاثیر بسیار زیادی بر روی خرید لپ تاپ می گذارد و در بسیاری از موارد کار را برای شما سخت می کند. در ادامه شما را با بهترین لپ تاپ های لمسی آشنا می کنیم.

مطالعه بیشتر
بدون شارژر لپ تاپتان را شارژ کنید! - استفاده از شارژر لپ تاپ دیگر

لپ تاپ تاچ اسکرین Microsoft surface laptop 4

این لپ ‌تاپ جدید یک محصول بسیار با کیفیت است که طراحی بسیار خاص و ویژه ای دارد. لپ تاپ فوق از وزن بسیار سبکی برخوردار بوده و نسبت به مدل های قبلی مایکروسافت، نازک تر است. قدرت فوق ‌العاده این دستگاه سبب شده است تا بتوان از آن برای انجام کارهای مختلف روزانه بهره گرفت.البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله بهترین سیستم کامپیوتر خانگی را بخوانید. باتری این محصول از طول عمر بالایی برخوردار است و می تواند ۱۳ ساعت شارژ خود را نگه دارد. صفحه نمایش تعبیه شده بر روی این محصول، وضوح بسیار بالایی دارد و همین موضوع سبب تمایز لپ ‌تاپ فوق از سایر لپ ‌تاپ‌های موجود در بازار شده است.

از آنجایی که صفحه کلید تعبیه شده بر روی این محصول از نوع Surface درجه ۱ است، تایپ کردن با آن بسیار راحت خواهد بود و این موضوع برای افرادی که با تایپ کردن سر و کار بیشتری دارند بسیار حائز اهمیت است. قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول ۹۹۹ دلار است که نسبتا مقدار زیادی است اما باید در نظر بگیرید که لپ تاپ Microsoft surface laptop 4، یکی از بهترین لپ تاپ های لمسی در بازار است.

مشخصات فنی:

  • رم : 16GB LPDDR4x
  • نمایشگر: 13.5 اینچی
  • گرافیک: Intel Iris Xe
  • حافظه داخلی: Intel Core i7-1185G7
  • پردازنده: 512GB SSD
  • ابعاد: 12.1 در 8.8 در 0.57
  • دوربین: 720p IR Webcam

لپ تاپ لمسی Google’s Pixelbook Go

این کروم بوک را می توان به جرأت بهترین کروم بوک موجود در دنیا معرفی کرد. چرا که با بررسی مشخصات و ویژگی ‌های این کروم بوک به این نتیجه می رسیم که محصول فوق نه تنها به یک دلیل، بلکه به دلایل مختلف نسبت به سایر کروم ‌بوک های موجود در سطح دنیا از عملکرد بهتری برخوردار است و به جرأت می ‌توان آن را جزو قدرتمندترین و بهترین لپ تاپ های تاچ حال حاضر معرفی کرد. لپ تاپ Google’s Pixelbook Go، وزن بسیار سبکی دارد و حدوداً یک کیلوگرم است گه آن را یه یک لپ تاپ سبک وزن تبدیل می کند.

لپ تاپ لمسی Google’s Pixelbook Go

علاوه بر این، این محصول از طراحی فوق العاده خاصی برخوردار است که سبب شده تا کروم ‌بوک فوق نسبت به مدل های قبلی باریک تر باشد و بتوان آن را برای کارکردهای مختلف مورد استفاده قرار داد. به این نتیجه می ‌رسیم که این نسخه بهترین و شگفت انگیز ترین کروم ‌بوکی ست که به بازار معرفی شده است.البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله تست لپ تاپ استوک  را بخوانید.

مطالعه بیشتر
علت کند شدن لپ تاپ چیست؟ ٥ راه حل عملی برای افزایش سرعت لپ تاپ

طول عمر باتری این محصول بالا بوده و توانایی نگهداری ۱۱ ساعت شارژ را دارد. از این رو به راحتی می توانید بدون نیاز به شارژ، برای مدت یک روز این محصول را در محل کار یا محل تحصیل خود مورد استفاده قرار دهید. صفحه کلید این محصول از طراحی ارگونومیکی برخوردار بوده و همین موضوع سبب شده است تا تایپ کردن با این لپ ‌تاپ بسیار لذت بخش باشد. این لپ تاپ برای افرادی که در طول روز، زمان زیادی را مشغول تایپ کردن هستند، بسیار مناسب است.

مشخصات فنی:

  • رم: 8 گیگابایت LPDDR3
  • نمایشگر: 13.3 اینچ
  • گرافیک: Intel UHD Graphics 615
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • پردازنده: 1.3GHz Intel Core i5-8220Y
  • ابعاد: 12.2 در 8.1 در 0.5
  • دوربین: دوگانه 2 مگاپیکسلی 1080p

لپ تاپ تاچ اسکرین HP Envy x360 (2023) convertible

این لپ تاپ از برند خوشنام hp یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های لمسی در سال 2023 است که توانسته در لیست بهترین ها قرار بگیرد. لپ تاپ HP Envy x360 (2020) convertible جز پرفروش ترین لپ تاپ های موجود در بازار بوده و دلیل این امر هم قیمت بسیار خوب و مناسب آن است. لپ تاپ HP Envy x360 با پردازنده Ryzen 4000 AMD توانسته عملکرد قدرتمند خود را به رخ رقیبان بکشد. صفحه نمایش لمسی و قلم نوری MPP2.0 HP از ویژگی های جذاب این مدل به شمار می آید.

لپ تاپ تاچ اسکرین HP Envy x360 (2020) convertible

بر روی این محصول پورت USB Type-A و ویژگی های امنیتی بارزی مانند اسکنر اثر انگشت در نظر گرفته شده است. از سوی دیگر، وزن مناسب لپ تاپ HP Envy x360 (2020) convertible باعث شده تا بتوانید آن را به راحتی حمل کنید و در مکان های مختلف مورد استفاده قرار دهید.

مطالعه بیشتر
هاست فروشگاهی چیست؟ + معرفی هاستینگ‌های برتر ایرانی در سال ۱۴۰۲

مشخصات فنی:

  • رم : 8GB – 16GB
  • نمایشگر: 15.6 اینچی
  • گرافیک: AMD Integrated Radeon
  • حافظه داخلی: 256GB NVMe PCIe M.2 SSD
  • پردازنده: AMD Ryzen 5 4500U

لپ تاپ لمسی Lenovo Chromebook Duet

لپ تاپ Lenovo Chromebook Duet جزو لپ تاپ های دو در یک است، به این معنی که هم می تواند نقش لپ تاپ و هم تبلت را داشته باشد. از این رو توانسته گوی سبقت را از سایر رقبای خود برباید و به پرفروش ترین لپ تاپ دو در یک موجود در بازار تبدیل شود. قیمت خوب این لپ تاپ باعث شده است تا اغلب مردم این لپ‌ تاپ را برای کودکان یا دانش آموزان تهیه کنند زیرت قیمت این محصول بسیار ارزان تر از محصولات مشابه نظیر Ipad است.

 Lenovo Chromebook Duet

صفحه نمایش این محصول فول اچ دی بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. این محصول دارای یک باتری بسیار قوی بر روی خود است که سبب شده تا بتوانید محصول فوق را برای مدت زمان طولانی بدون شارژر، مورد استفاده قرار دهید. وزن این محصول بسیار سبک بوده و جزو سبک ترین لپ تاپ های سال 2023 محسوب می شود. مجموع این عوامل سبب شده تا این محصول جزو بهترین لپ تاپ های سال 2023 قرار بگیرد.

مشخصات فنی:

  • رم: 4 گیگابایت
  • نمایشگر: 10.1 اینچی
  • حافظه داخلی: 64 تا 128 گیگابایت
  • پردازنده: 2.0GHz octa-core MediaTek Helio P60T

لپ تاپ تاچ اسکرین HP Elite Dragonfly G3

لپ تاپ لمسی HP Elite Dragonfly G3 دارای پردازنده نسل 12 اینتل است و این موضوع باعث شده تا سرعت و کارایی بسیار بالایی داشته باشد. نمایشگر OLED این محصول قابلیت لمسی دارد و منحصر به فرد ترین ویژگی این لپ‌ تاپ وجود سیستم صوتی Dynamic Voice Leveling بر روی آن است که سبب کاهش صدای محیط می شود.

HP Elite Dragonfly G3

این امر منجر به افزایش شفافیت صدای افراد به هنگام برقراری تماس ‌های تصویری می شود. علاوه بر این از آنجایی که این محصول از فناوری هوشمند Auto Frame face نیز بهره می برد، در نتیجه قالب بندی تصویر شما در حین برقراری تماس های تصویری بهتر خواهد بود.

مطالعه بیشتر
راهنمای خرید لپ تاپ + معرفی بهترین لپ تاپ برای کارهای روزمره

مشخصات فنی:

  • نمایشگر: 13.5 اینچی
  • وب‌کم: ۵ مگاپیکسل
  • پردازنده: نسل 12 اینتل

لپ تاپ لمسی Asus ROG Flow Z13

این لپ تاپ زیبا و قدرتمند از برند خوشنام ایسوس، دارای cpu نسل ۱۲ اینتل و پردازنده گرافیکی RTX 3050 Ti است. وزن این محصول حدود 1 کیلوگرم است که برای یک لپ تاپ، وزن بسیار مناسبی به شمار می آید. با توجه به مشخصات فنی لپ تاپ Asus ROG Flow Z13T، می توانید بازی های مختلف را بر روی آن نصب و اجرا کنید. از سوی دیگر، بدنه این محصول ۱۲ میلی متری بوده و بسیار مستحکم و ضخیم است که آن را در برابر ضربه محافظت می کند.

لپ تاپ لمسی Asus ROG Flow Z13

از نظر ظاهری این محصول به لپ تاپ های گیمینگ شباهت بسیار زیادی دارد. نمایشگر این محصول ۱۳ اینچی بوده و از کیفیت بسیار عالی برخوردار است که هنگام مشاهده فیلم و ویدیو از کیفیت بسیار بالای صفحه نمایش این لپ تاپ، لذت خواهید برد. به دلیل اینکه دکمه های کیبورد این محصول کوتاه و صاف هستند، به هنگام تایپ کردن احساس خوبی به شما دست می ‌دهد و تجربه یک تایپ ایده آل را با استفاده از این محصول خواهید داشت.

مشخصات فنی:

  • نمایشگر: 13 اینچی
  • وزن: ۱ کیلو
  • ضخامت بدنه: 12 میلی متر

جمع بندی

در دنیای امروزی کامپیوترهای شخصی جای خود را به لپ‌ تاپ ‌ها داده اند و اغلب افراد تمایل به خرید و استفاده از بهترین لپ تاپ های لمسی دارند. چرا که کار با آن ها تجربه کاربری بهتری ارائه می دهد و از طرفی راحتی عمل بیشتری نیز در اختیار شما می گذارند. به دلیل وجود مدل های متنوع لپ تاپ های موجود در بازار که دارای رنج قیمتی و مشخصات فیزیکی مختلفی هستند، افراد این امکان را دارند تا متناسب با بودجه و عملکرد مورد انتظار خود یک لپ تاپ خوب و مناسب را انتخاب کنند.

مطالعه بیشتر
اقتصادی‌ترین و بهترین لپ تاپ هایی که می‌توانید داشته باشید! – شهر فافا

سخن پایانی

شما دراین مقاله با بهترین لپ تاپ های لمسی در سال 2023 آشنا شدید.همچنین از مشخصات فنی آنها آگاه شدید.اگر سوال یا نظری دارید آن را در کامنت مطرح کنید تا در اسرع وقت توسط ما جواب داده شود.

سوالات متداول

آیا لپ تاپ های لمسی HP خوب هستند؟

بله، لپ تاپ های لمسی HP از کیفیت بالایی برخوردارند و هیچ مشکلی تاکنون برای آن ها عنوان نشده است. از جمله مزایای این لپ تاپ ها می توان به استفاده آسان و راحت و پردازنده نسبتا بهتر در مقایسه با اینتل اشاره کرد.

یا ویندوز 11 برای لپ تاپ صفحه لمسی خوب است؟

سیستم عامل جدید مایکروسافت، ویندوز 11، تجربه جدیدی دارد که برای قابلیت لمسی بهینه شده است که وقتی صفحه کلید را جدا می کنید، سیستم عامل سازگار می شود.

پیشنهاد ما به شما

معرفی بازی های پرطرفدار PS2

 پلی استیشن با ایجاد نوآوری و تغییرات بزرگ در صنعت کنسول و بازی‌های ویدیویی، به …

دیدگاهتان را بنویسید