جمعه , 10 فروردین 1403

چرا کسب و کارها به خدمات سئو نیاز دارند؟

همان طور که می‌دانید طی چند سال اخیر و با گسترش استفاده از اینترنت و دسترسی آسان به آن از طریق گوشی‌های موبایل، تقریباً همه کسب و کارها از حالت سنتی خارج شده و پا به دنیای وب گذاشته‌اند.

شما هیچ برند یا کسب و کار مطرحی را نمی‌توانید پیدا کنید که سایت یا فروشگاه اینترنتی نداشته ‌باشد، به نظرتان چرا؟ چرا حضور در اینترنت این ‌قدر برای کسب و کارها اهمیت دارد؟

پاسخ اصلی این سؤال در خدمتی به‌ نام «سئو» نهفته ‌است. کمک از خدمات سئوی سایت می‌تواند به ‌راحتی سایت شما را به صفحه اول گوگل برساند و کاری با برند شما بکند که هیچ ابزار تبلیغاتی قدرتمندی توان آن را ندارد.

خدمات سئو و حضور در وب بنا به‌ دلایل مختلف برای کسب و کارها اهمیت و ضرورت دارد. اگر هنوز برای محصول یا خدمات خود سایتی ندارید و فکر می‌کنید که لازم نیست این کار را انجام دهید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا نظرتان در این باره تغییر کند و ببینید که در حال از دست دادن چه فرصت طلایی در مقایسه با رقبای خود هستید!

✔ قرار گرفتن در ویترین جهانی گوگل

اولین و مهم‌ترین دلیل اهمیت سئو برای کسب و کارها، قرار گرفتن سایت آنها در صفحه اول گوگل و در مقابل دیدگان بیش از 36 میلیارد کاربر در سرتاسر دنیاست. چه فرصتی از این بهتر؟!

در میان انواع روش‌های تبلیغات و بازاریابی هیچ‌ کدام به ‌اندازه دیجیتال مارکتینگ و به ‌اندازه سئو آن‌ قدر قدرتمند نیست که فقط با استفاده از یک سایت، کسب و کار شما را در معرض دید کاربران مختلف در اقصی ‌نقاط دنیا قرار دهد.

مطالعه بیشتر
گرید بندی لپ تاپ استوک چگونه انجام می‌شود و به چه معنی است؟

قرار گرفتن در این ویترین شلوغ و پربازدید مزایای مختلفی دارد که کمترین آنها، افزایش فروش و بازدید ارگانیک سایت است. البته نباید فراموش کنید که رسیدن به صفحه اول گوگل کار آسانی نیست.

برای قرار گرفتن در رتبه 1 گوگل باید از بهترین آژانس‌های ارائه خدمات سئو مانند دی ام روم کمک بگیرید. چون مسیر دشواری را پیش رو دارید که پر از چالش‌های ریز و درشت است. اما وقتی به این جایگاه برسید، تقریباً دست هیچ ‌یک از رقبای کسب و کارتان به شما نخواهد رسید.

✔ بازاریابی و تبلیغات به گستره کل دنیا

هیچ ابزار تبلیغاتی به ‌اندازه داشتن یک سایت نمی‌تواند در جذب مشتریان جدید و توسعه بازار برند شما قدرتمند عمل کند.

با آموزش سئو سایت خود، بدون صرف هزینه برای انواع تبلیغات تلویزیونی، رادیویی، محیطی و غیره، می‌توانید به ‌راحتی مشتریان جدید جذب کنید، به گروه‌های خاصی از مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کرده و بدون نیاز به نیروی بازاریاب، محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنید.

با توجه به اینکه حضور در شبکه‌های اجتماعی، بک لینک، رپورتاژ آگهی، تبلیغات بنری و… نیز بخشی از پروژه سئوی یک سایت را تشکیل می‌دهند، مسیرهای مختلفی برای بازاریابی و تبلیغات کسب و کار و سایت شما باز می‌شود و می‌توانید تبلیغات خود را به ‌شکل موثرتری انجام دهید.

✔ تجربه فروش و درآمد باورنکردنی

اگر تجربه افرادی که کسب و کار اینترنتی دارند شنیده باشید، اغلب آنها از غیرقابل مقایسه بودن درآمد سایت نسبت به درآمد فروش حضوری خود می‌گویند که کاملاً طبیعی است.

در فروش حضوری شما به محدوده مکانی خاصی از مشتریان دسترسی دارید و از نظر زمانی نیز تا حدودی محدودیت دارید، اما در مورد فروش اینترنتی این طور نیست.

مطالعه بیشتر
آموزش و بررسی روش های بالا بردن سرعت گیم در گوشی + معرفی برنامه های تقویت کننده

با داشتن یک فروشگاه اینترنتی می‌توانید به مشتریان ساکن در دورترین نقاط کشور هم کالا و خدمات ارائه کنید، در حالی که این ارائه خدمات به ‌صورت 24 ساعته است و محدود به ساعات کاری روتین نیستید. وقتی کسب و کار خود را وارد این بازار کنید، پس از مدت کوتاهی متوجه تغییرات قابل توجه در میزان فروش و درآمد خود خواهید شد.

✔ برندسازی با کمترین هزینه مالی و زمانی

اغلب کسب و کارهای بزرگ هزینه‌ای قابل توجهی را صرف تبلیغات و برندینگ کسب و کار خود می‌کنند؛ از تبلیغات تلویزیونی گرفته تبلیغات در بیلبوردهای بزرگ شهر. همه این روش‌ها برای برندسازی و آشنایی مخاطبان با برند کسب و کار شما مؤثر است، اما داشتن یک سایت و قرار گرفتن در رتبه 1 گوگل تأثیرگذاری بیشتر و فراتری دارد.

اگر می‌خواهید برند شما در یک حوزه خاص شناخته شده باشد، روی سئوی سایت خود سرمایه گذاری کنید. برای موفقیت بیشتر در این حوزه می‌توانید با تیم خلاقیت و ایده‌پردازی آژانس ارائه خدمات سئویی که با آن همکاری می‌کنید، مشورت کرده و بهترین راهکار را انتخاب کنید.

✔ ورود به بازار و مشتریان جدید

در حالت عادی اگر شما در شهرهای بزرگ کشور دفاتر فروش یا نمایندگی داشته ‌باشید، مشتریان محدوده جغرافیایی خاصی را پوشش خواهید داد و طبیعتاً تعداد قابل توجهی از آنها به‌ دلیل دوری راه و مشکلات مصادف، به نزدیک‌ترین فروشگاه به محل کار یا منزل خود مراجعه می‌کنند تا کلاً از خرید آن کالا یا خدمت منصرف می‌شوند؛ اما در مورد سایت این طور نیست.

با داشتن یک وبسایت حتی مشتریانی که در دور افتاده‌ترین مناطق کشور زندگی می‌کنند نیز می‌توانند کالا و خدمات شما را سفارش دهند.

مطالعه بیشتر
آموزش غیرفعال کردن اینترنت 5G گوشی های آیفون، سامسونگ و شیائومی

به‌ عنوان مثال دوره آموزش سئو دی ام روم را در نظر بگیرید. این دوره کاملاً غیرحضوری است و حتی افرادی که در جنوبی‌ترین یا شمالی‌ترین شهرهای ایران زندگی می‌کنند هم می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفتر تهران و فقط از طریق سایت این دوره را تهیه و همانند سایر افراد از مزایای این دوره استفاده‌ کنند.

در حالی که اگر امکان تهیه این دوره از طریق سایت وجود نداشت، ارائه خدمات به این گروه از مشتریان نیز عملاً غیرممکن بود.

دوره جامع سئو مناسب چه افرادی است؟

  • قصد افزایش سودآوری از سایت دارند
  • تمایل به یادگیری سئو و بهینه سازی سایت دارند
  • قصد رسیدن به درک و ذهنیت درست از سئو دارند
  • کسانی قصد دارند به صفحات اول گوگل برسند و دیده شوند
  • مدیران کسب و کار و استارتاپ‌ها
  • دانشجویانی که قصد کسب درآمد دارند
  • تمایل به تدوین استراتژی سئو سایت خود را دارند
  • افرادی که تمایل دارند بهترین در حوزه کاری خود باشند

دوره جامع سئو دی ام روم، تنها یک دوره ساده نیست که شما چند صفحه یا اسلاید رو جلوی خود بگذارید و پس از اتمام، برچسب سئو کار روی خود بزنید. دوره سئو پروژه محور دی ام روم به این معناست که شما با تمامی چالش‌هایی که در راه رسیدن به صدر جستجوی نتایج وجود دارد،به صورت کاملا عملی آشنا می‌شوید.

هدف ما این نیست که شما چند تکنیک ساده را یاد بگیرید و روی سایت پیاده کنید و صبر کنید تا نتایج آن حاصل شود. دوره سئو دی ام روم با این هدف ارائه شده است که شما با یک ذهنیت درست نسبت به کاربران حوزه، ابتدا یک استراتژی را طبق مستندات تدوین و سپس با ارائه محتوای درجه یک برای هریک از آنها، بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن به صدر جستجوی نتایج برسید و به مرور فروش سایت را افزایش دهید.

مطالعه بیشتر
دامنه چیست؛ معرفی ۳ نوع پسوند دامنه

از سوی دیگر یک ذهنیت درست، در کنار داشتن مهارت بالا، می‌تواند سبب کسب درآمد فوق‌العاده‌ای برای شما گردد که از هر دو لحاظ، شما پس از شرکت در دوه سئو هیچ کمبودی را حس نخواهید کرد. ناگفته نمامد که به هیچ عنوان نگران کسب درآمد از سئو پس از شرکت در دوه نباشید، چراکه آکادمی دی ام روم، بستر آشنایی دانشجویان دوره سئو منیجر را با صاحبان کسب و کار را فراهم ساخته است و شما می‌توانید پس از اتمام دوره و اخد گواهینامه فنی، با صاحبان مشاغلی که نیاز به سئو و بهینه سازی سایت (اعم از انجام سئو سایت، انجام تدوین استراتژی، مشاوره سئو، آنالیز و …) آشنا شوید و شروع به کسب درآمد کنید .

دی ام روم؛ بهترین آژانس ارائه خدمات سئو به کسب و کارها

اگر می‌خواهید برای سئو سایت خود از یک تیم مشاوره سئو حرفه‌ای کمک بگیرید، توصیه ما آژانس خدمات سئو دی ام روم است. در آکادمی دی ام روم انواع خدمات سئوی سایت، تدوین استراتژی سئو سایت، مشاوره سئو، آنالیز سئوی سایت و طراحی سایت توسط یک تیم قوی و متخصص و با بهترین کیفیت ارائه می‌شود و می‌توانید با خیال آسوده منتظر رشد کسب و کار خود در وب باشید.

همچنین اگر تصمیم دارید خودتان سئوی سایتتان را انجام دهید، بهترین دوره جامع آموزش سئو از سایت دی ام روم گزینه پیشنهاد ماست. در این دوره جامع 100 ساعته هر آنچه باید برای سئوی سایت خودتان یا ارائه خدمات سئو به سایر کسب و کارها بدانید، به شما آموزش داده‌ می‌شود.

مطالعه بیشتر
کاهش صدای بلند فن لپ تاپ | راهکار ها و روش های کم کردن صدای فن لپتاپ

علاوه بر این موارد، تکنیک‌های روز سئو، راهکارهای بهبود بازدید و فروش سایت، راهکارهای بهبود تجربه کاربری و راهکارهای رشد صفحات نیز به شما آموزش داده خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید همین حالا به نشانی dmroom.co مراجعه کنید.

پیشنهاد ما به شما

درباره تأثیر یادگیری زبان جدید بر مغز بیشتر بدانید!

وقتی به یادگیری یک زبان جدید می‌پردازیم، اکثراً به هدف ارتقای مهارت‌های زبانی خود فکر …

دیدگاهتان را بنویسید