پنجشنبه , 9 فروردین 1403
گوشی گلکسی

نقد و بررسی گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ

اگرچه از هر دو گوشی موبایل گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ به‌عنوان گوشی‌های تاشدنی یاد می‌شود؛ اما در عمل، سامسونگ با تولید آن‌ها اهداف کاملا متفاوتی را دنبل می‌کند. فولد تبلتی است که قابلیت بدل‌شدن به گوشی هوشمند را دارد و بهره‌وری کاربر را ارتقا می‌دهد؛ اما فلیپ محصولی استایل‌محور به‌حساب می‌آید و کاربران جوان‌تر را در تیررس خود دارد.گلکسی زد فلیپ ۳ بهبودهای چشم‌گیری درمقایسه‌با نسل گذشته تجربه می‌کند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به مواردی همچون صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی با روشنایی بیشتر، صفحه‌نمایش ثانویه‌ی بزرگ‌تر با قابلیت‌های متنوع‌تر، گواهی IPX8 برای مقاومت در برابر آب و طراحی مدرن‌تر اشاره کرد.


فهرست مطالب


معرفی و بررسی ویدئویی گلکسی زدفلیپ ۳

بررسی طراحی و کیفیت ساخت گلکسی زد فلیپ۳ سامسونگ

اگرچه از هر دو دستگاه زد فولد و زد فلیپ به‌عنوان گوشی تاشدنی یاد می‌شود، سامسونگ از تولید هرکدام از آن‌ها هدف متفاوتی را دنبال می‌کند. خانواده‌ی گلکسی زد فلیپ، گوشی‌های هوشمندی هستند که با تا شدنشان، ابعاد جمع‌وجورتری می‌یابند و در عین‌حال، نگاه‌ها را نیز به خود خیره می‌کنند.البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله گوشی htc جدید را بخوانید. هدف کره‌ای‌ها از سری فلیپ، نه افزایش بهره‌وری؛ بلکه ارتقاء استایل شما است!

1- طراحی گلکسی زد فلیپ ۳ در حالت تانشده:

گلکسی زد فلیپ، نه بهره‌وری، بلکه استایل کاربر را هدف می‌گیرد.باتوجه به ماهیت استایل‌محور سری زد فلیپ، بی‌راه نیست که سامسونگ عضو جدید این خانواده را در هفت رنگ مشکی، سبز، بنفش، کرم، سفید، صورتی و خاکستری به‌فروش می‌رساند.

طراحی گلکسی

البته از بین رنگ‌های یادشده، در بازارهای جهانی، خاکستری، سفید و صورتی، تنها از وب‌سایت خود سامسونگ برای خرید در دسترس قرار می‌گیرند، هنوز مشخص نیست که گلکسی زد فلیپ ۳ در بازار ایران با چه رنگ‌هایی به‌فروش خواهد رسید.

مطالعه بیشتر
نقد وبررسی گوشی آیفون 13 پرو اپل | Apple iPhone 13 Pro

2- حسگر اثر انگشت گلکسی زد فلیپ ۳سامسونگ:

سامسونگ، با انتخاب طراحی دو رنگ برای گلکسی زد فلیپ ۳، مجموعه‌ی دوربین پشتی و صفحه‌نمایش ثانویه را درون صفحه‌‌ای مستطیلی براقی به‌رنگ مشکی جای داده است که در تقابل با رنگ بدنه، تضاد جالبی را به‌وجود می‌آورد. صرف‌نظر از مدل‌های اختصاصی وب‌سایت سامسونگ که همگی از فریم مشکی بهره می‌برند، در باقی مدل‌ها، رنگ مات فریم، به‌نوعی با رنگ براق بدنه هم‌خوانی دارد.فریم و پوشش لولای گلکسی زد فلیپ 3 از آلیاژ جدیدی به‌نام Armor Aluminum ساخته شده‌اند که به‌گفته‌ی سامسونگ، از آلومینیوم سری ۷۰۰۰ به‌کاررفته در عموم گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار، سبک‌تر و مقاوم‌تر است.

3- لولای گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ:

سامسونگ می‌گوید با بهره‌گیری از نوارهای درزگیر متعدد و قطعات ضدخوردگی در مکانیزم لولا، موفق به دریافت گواهی IPX8 برای گلکسی Z Flip 3 شده است.

لولای گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ

بدین‌ترتیب گوشی تاشدنی سامسونگ، روی کاغذ می‌تواند به‌مدت ۳۰ دقیقه، زیر عمق ۱٫۵ متری آب دوام بیاورد؛ البته کماکان دستگاه مقابل ذرات ریز یا گردوغبار آسیب‌پذیر خواهد بود.البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله خالی شدن باتری گوشی را بخوانید.

4- صفحه‌ی نمایش و اسپیکرها

گلکسی زد فلیپ ۳ از یک نمایشگر 6.7 اینچی با نسبت تصویر 22:9 بهره می‌برد. این نسبت تصویر، کشیده‌تر از اکثر گوشی‌های موجود در بازار است، اما سامسونگ موفق شده تناسب ظاهری این گوشی را حفظ کند. سامسونگ برای این گوشی از پنل Dynamic AMOLED 2X استفاده کرده است. نمایشگر Z Flip 3، حدود 84.7 درصد فضای جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله بررسی گوشی s21 ultra را بخوانید.

نرخ نوسازی این نمایشگر 120 هرتز و حداکثر روشنایی آن 1200 نیت است. این یعنی می‌توانید مطمئن باشید زیر نور شدید آفتاب نیز به راحتی قادر به تشخیص نوشته‌ها و تصاویر روی صفحه‌ی نمایش خواهید بود. پشتیبانی از +HDR10 نیز از پیشرفت‌های این مدل نسبت به مدل‌های پیشین است.

کارایی دوربین‌های گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ چگونه است؟

شاید تنها بخشی که گلکسی زد فلیپ ۳ در آن پیشرفت خاصی نسبت به مدل‌های نسل گذشته نداشته، دوربین‌های آن باشد. مانند نسل پیش، این گوشی از دو دوربین 12 مگاپیکسلی با لنزهای واید و اولترا واید در پشت گوشی و یک دوربین 10 مگاپیکسلی در جلوی آن بهره می‌برد. این دوربین‌ها خروجی خارق‌العاده‌ای ندارند و تعداد قابل‌توجهی از گوشی‌های هم‌رده، کیفیت بالاتری در بخش دوربین ارائه می‌دهند. با این حال اگر قصد عکاسی یا فیلم‌برداری حرفه‌ای با گوشی خود ندارید، مطمئن باشید گلکسی زد فلیپ ۳ انتظارات شما از یک دوربین خوب را برآورده خواهد کرد.البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله گوشی اچ تی سی را بخوانید.

مطالعه بیشتر
بررسی 9 مورد از شایع‌ترین مشکلات گوشی های هواوی و روش های رفع آن

1. دوربین اصلی z flip 3

دوربین اصلی گلکسی زد فلیپ ۳، متشکل از یک حسگر 12 مگاپیکسلی با ابعاد 1/2.55 اینچ و پیکسل‌های 1.4 میکرومتری است که در پشت این گوشی قرار گرفته است. فاصله‌ی کانونی لنز واید این دوربین 27 میلی‌متر، و دیافگرام آن f/1.8 است. این دوربین از یک لرزش‌گیر اپتیکال بهره می‌برد که عملکرد بسیار خوبی دارد. هم‌چنین قابلیت Dual Pixel باعث شده فوکوس‌ خودکار این دوربین، نتایج خوبی را از خود به جای بگذارد. رنگ‌ها در این دوربین از شفافیت خوبی برخوردارند و می‌توانید عکس‌های خوش آب‌ و رنگی با آن به ثبت برسانید.

2. دوربین اولترا واید زد فلیپ ۳

میدان دید 123 درجه‌ای لنز اولترا واید در این گوشی، امکان ثبت عکس‌های عریض‌تر را به شما می‌دهد. مانند دوربین اصلی، این دوربین نیز از یک حسگر 12 مگاپیکسلی با ابعاد 1/3.06 اینچ و پیکسل‌های 1.12 میکرومتری استفاده می‌کند. دیافراگم این دوربین f/2.2 است و از قابلیت فوکوس خودکار بهره نمی‌برد. عکس‌های ثبت شده با این لنز نیز از کیفیت خوبی برخوردارند و رنگ‌ها شفاف و قابل تفکیک هستند.

3. دوربین سلفی

دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی گلکسی زد فلیپ ۳، می‌تواند سلفی‌های باکیفیتی از شما به ثبت برساند. این دوربین با دیافراگم f/2.4، جزئیات قابل‌قبولی ارائه می‌دهد.

 دوربین سلفی

البته دوربین‌های سلفی گوشی‌های هم‌رده، مانند آیفون 12 یا سامسونگ گلکسی اس 21 پلاس، به مراتب بهتر از از دوربین این گوشی عمل می‌کنند. قابلیت جالبی که گلکسی زد فلیپ ۳ دارد این است که به شما اجازه می‌دهد حتی در حالت تاشده، با دوربین اصلی این گوشی از خود سلفی بگیرید.

4. عکاسی در شب با دوربین گلکسی زد فلیپ ۳

قابلیت عکاسی در شب، یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های دوربین گوشی به حساب می‌آید. عملکرد دوربین گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ در این زمینه نیز خوب و قابل قبول است. استفاده از این حالت در عکاسی، باعث می‌شود که عکس‌ها روشن‌تر شده و نویز آن‌ها به حداقل برسد. هم‌چنین نور عکس‌ها در شب متعادل‌تر شده و عکس‌های یکپارچه‌تری خواهید داشت.

مطالعه بیشتر
نقد و بررسی گوشی شیائومی 11i، یک ترکیب قدرتمند با قابلیت‌های منحصر به فرد

5. عکاسی پرتره با دوربین گلکسی زد فلیپ ۳

مانند اکثر گوشی‌های موجود در بازار، دوربین‌ گلکسی زد فلیپ ۳ نیز از حالت عکاسی پرتره بهره می‌برد. با استفاده از این حالت، جزئیات پس‌زمینه تار شده و فوکوس بر روی جسم یا شخص موردنظر کمی بیشتر می‌شود. چون این گوشی از لنز تله‌فوتو استفاده نمی‌کند، ثبت عکس‌های پرتره بر دوش لنز واید است. روی‌هم‌رفته با گلکسی زد فلیپ ۳ می‌توانید عکس‌های پرتره‌ی خوب و قابل‌قبولی به ثبت برسانید.

6. فیلم‌برداری

عملکرد گلکسی زد فلیپ ۳ در فیلم‌برداری نیز مانند عکاسی است. اگر انتظارات خیلی بالایی از دوربین این گوشی نداشته باشید، خروجی دوربین، شما را راضی نگه خواهد داشت. دوربین اصلی این گوشی، قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت‌های 4K، 1080p و 720p را دارد که از بخش تنظیمات گوشی می‌توانید کیفیت موردنظر را انتخاب کنید. در حالت 4K می‌توانید ویدیوهایی با نرخ فریم 60fps به ثبت برسانید و در حالت 720p، این نرخ فریم تا 960fps نیز بالا می‌رود.

وب گردی با گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ چگونه است؟

زد فلیپ ۳ مانند قبل از صفحه‌‌نمایش منعطف ۶٫۷ اینچی با نسبت‌تصویر بسیار کشیده‌ی ۲۲:۹ استفاده می‌کند. گوشی در حالت تانشده بالغ‌بر ۱٫۳ میلی‌متر کوتاه‌تر، ۱٫۴ میلی‌متر کم‌عرض‌تر و ۰٫۳ میلی‌متر باریک‌تر (۶٫۹ × ۷۲٫۲ × ۱۶۶ میلی‌متری) از گذشته شده؛ اما باز هم ۴٫۵ میلی‌متر بلندتر از گلکسی اس ۲۱ پلاس با نمایشگر ۶٫۷ اینچی است؛ بنابراین باید به‌طور کامل، فکر استفاده از زد فلیپ ۳ با یک دست یا بدون جابه‌جایی دست را از ذهنتان بیرون کنید.از کردن زد فلیپ ۳ با یک دست، کمی چالش‌برانگیز؛ اما شدنی است.

وب گردی با گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ

با باز کردن گوشی، تاخوردگی پنل، در میانه‌ی صفحه‌نمایش، مقابل چشمانتان قرار خواهد گرفت. همان‌طور که در بررسی گلکسی زد فولد ۳ هم گفتیم، تاخوردگی پنل چندان به‌چشم نمی‌آید؛ اما باتوجه به لزوم انجام اسکرول عمودی در عموم کاربری‌ها، چنانچه دستان نسبتا بزرگی داشته باشید، شاید حین اسکرول، مدام انگشتتان با تاخوردگی پنل برخورد کند. خوشبختانه تا کردن فلیپ ۳ به‌سادگی و با یک دست صورت می‌گیرد.

مطالعه بیشتر
نقد و بررسی تخصصی گوشی Poco X5 Pro شیائومی + بررسی طراحی جدید با عملکرد بهتر در مقایسه با نسل قبلی

کلیدهای گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ:

نسل قبلی گلکسی زد فلیپ از نمایشگر کاور بسیار کوچک ۱٫۱ اینچی بهره می‌برد که مواردی همچون اعلانات، ساعت و وضعیت باتری را نشان می‌داد و می‌توانست نقش منظره‌یاب برای ثبت عکس سلفی با دوربین‌های اصلی را نیز برعهده بگیرد. در نسل جدید قطر نمایشگر کاور با افزایش ۷۳ درصدی به ۱٫۹ اینچ رسیده است، این نمایشگر علاوه‌بر کاربری‌های قبلی، اکنون از ویجت نیز پشتیبانی می‌کند. در بخش نرم‌افزار، بیشتر درباره‌ی قابلیت‌های نمایشگر کاور صحبت می‌کنیم.

صفحه‌نمایش و اسپیکر گلکسی زد فلیپ ۳:

مهم‌ترین تغییر در صفحه‌نمایش گلکسی زد فلیپ ۳ درمقایسه‌با نسل گذشته، به استفاده از پنل Dynamic AMOLED 2X بازمی‌گردد؛ پنلی که اکنون از نرخ نوسازی تطبیق‌پذیر بالغ‌بر ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و سامسونگ مدعی است که روشنایی آن به بیش‌از ۱۲۰۰ نیت نیز می‌رسد.

پخش فیلم با گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ چگونه است؟

در ابعاد نمایشگر زد فلیپ ۳ تغییری به‌وجود نیامده است و دستگاه همانند قبل از پنل ۶٫۷ اینچی با وضوح ۲۶۴۰ × ۱۰۸۰ پیکسل، تراکم بسیار خوب ۴۲۶ پیکسل‌براینچ و نسبت تصویر بسیار کشیده‌ی ۲۲:۹ بهره می‌برد. خوشبختانه در زد فلیپ ۳ از دوربین سلفی زیر نمایشگر خبری نیست و این ماژول درون حفره‌ای کوچک در میانه‌ی لبه‌ی بالایی نمایشگر قرار دارد.

سامسونگ

صفحه‌نمایش زد فلیپ ۳ روشن‌تر از گذشته و ۱۲۰ هرتزی است. پنل کاور با وضوح ۵۱۲ × ۲۶۰ پیکسل و تراکم ۳۰۲ پیکسل‌براینچ خوانایی بسیار مناسبی دارد. درباره‌ی قابلیت‌های نمایشگر کاور در بخش نرم‌افزار صحبت می‌کنیم.

نمایشگر ثانویه گلکسی زد فلیپ ۳:

گلکسی زد فلیپ ۳ در آزمایش‌های زومیت، حداکثر روشنایی دستی ۶۵۸ نیت را ثبت کرد. ما برای سنجش حداکثر روشنایی خودکار، معمولا از یک چراغ‌قوه برای تحریک حسگر نور محیطی استفاده می‌کنیم؛ اما درست مانند زد فولد ۳، در مورد گلکسی زد فلیپ ۳ نیز حتی با چندین چراغ‌قوه نتوانستیم به روشنایی ادعاشده از سوی سامسونگ نزدیک شویم، با وجود آنکه دستگاه به‌صورت خودکار اسلایدر روشنایی را به سطح ۱۰۰ درصد می‌رساند، روشنایی از حدود ۹۰۰ نیت تجاوز نمی‌کرد.

مطالعه بیشتر
معرفی و بررسی هفت مشکل رایج گوشی های اچ تی سی 10 + راه حل بر طرف کردن آنها

پخش موسیقی با گلکسی زد فلیپ ۳سامسونگ چگونه است؟

براساس بررسی‌های زومیت، مادامی‌که صفحه‌نمایش دستگاه را لمس می‌کنید، نرخ نوسازی زد فلیپ ۳ به‌صورت ثابت روی ۱۲۰ هرتز باقی می‌ماند؛ اما به‌محض آنکه چند ثانیه گوشی را به حال خود باقی می‌گذارید، در عموم اپ‌ها، مثل گالری، Google Photos یا مرورگرها، نرخ نوسازی به ۶۰ هرتز کاهش می‌یابد.اسپیکرهای استریوی زد فلیپ ۳ صدای رساتر و شفاف‌تری تولید می‌کنند.

گوشی تاشدنی سامسونگ هنگام پخش ویدئوهای ۲۴ فریم‌برثانیه، نرخ نوسازی را به ۴۸ هرتز می‌رساند؛ درحالی‌که ویدئوهای ۳۰ و ۶۰ فریم‌برثانیه با نرخ ۶۰ هرتز پخش می‌شوند. گلکسی زد فلیپ ۳ ویدئوهای HDR را صرف‌نظر از میزان نرخ فریم با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پخش می‌کند.از تغییرات چشم‌گیر گلکسی زد فلیپ ۳ درمقایسه‌با نسل گذشته، می‌توان به اضافه‌شدن اسپیکرهای استریو به این گوشی اشاره کرد.

بررسی نرم‌افزار و رابط کاربری گلکسی زد فلیپ ۳

گلکسی زد فلیپ ۳ به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۱ و نسخه‌ای ویژه از رابط کاربری اختصاصی سامسونگ با شماره‌گذاری One UI 3.1.1 به‌فروش می‌رسد. این نسخه از رابط کاربری One UI برای دستگاه‌های تاشدنی سامسونگ بهینه‌سازی شده است و برای سایر دستگاه‌های این شرکت کره‌ای در دسترس قرار نخواهد گرفت.

چندوظیفگی با گلکسی زد فلیپ ۳:

  • یکپارچگی با فید خبری گوگل دیسکاور
  • یکپارچگی با اپلیکیشن تماس تصویری Google Duo
  • کنترل دستگاه‌های اکوسیستم Google Home
  • پیاده‌سازی افکت در پس‌زمینه برای تماس‌های تصویری
  • امکان حذف داده‌های موقعیت جغرافیایی از عکس‌ها قبل از اشتراک‌گذاری
  • قابلیت کنترل نور آبی با Eye comfort shield
  • قابلیت‌های جدید دوربین: Director’s view و Vlogger view و Single Take 2.0

از نمایشگر تاشدنی زد فلیپ به‌عنوان پایه‌ دوربین استفاده کنید!

روی صفحه‌نمایش ثانویه‌ی زد فلیپ ۳، می‌‌توان با سوایپ به‌سمت بالا به Samsung Pay و با سوایپ به پایین به تنظیمات روشنایی و اسلایدر سه‌وضعیتی سایلنت/ویبره/زنگ دسترسی داشت. سوایپ به‌سمت چپ، بخش اعلانات را با قابلیت اسکرول‌کردن به‌نمایش می‌گذارد؛ درحالی‌که سوایپ به سمت راست، ویجت‌ها را به‌نمایش می‌گذارد.

بررسی سخت افزار، تجربه بازی و باتری گوشی گلکسی زد فلیپ ۳

خوشبختانه کره‌ای‌ها برخلاف محصولات خانواده‌ی Galaxy S و Galaxy Note، تاکنون استراتژی سرراست‌تری را درباره‌ی گوشی‌های هوشمند تاشدنی‌شان در پیش گرفته‌اند.

بررسی سخت افزار

محصولات سری فولد و فلیپ از ابتدا صرفا با تراشه‌های کوالکام به‌فروش می‌رسید و این موضوع درباره‌ی گلکسی زد فلیپ ۳ نیز صادق است: پرچم‌دار تاشدنی سامسونگ از اسنپدراگون ۸۸۸ قدرت می‌گیرد.

مطالعه بیشتر
نقد و بررسی تخصصی شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو

تجربه بازی با گوشی گلکسی زد فلیپ ۳:

اسنپدراگون 888، قدرتمندترین تراشه‌ی حال‌حاضر دنیای اندروید به‌شمار می‌آید و با لیتوگرافی ۵ نانومتری 5LPE سامسونگ تولید می‌شود. براساس ادعای کوالکام، اسنپدراگون 888 بالغ‌بر ۲۵ درصد بهبود عملکرد CPU و ۳۵ درصد بهبود عملکرد GPU‌ را درمقایسه‌با اسنپدراگون 865، تراشه‌ی به‌کاررفته در گلکسی زد فولد ۲ به‌ارمغان می‌آورد.

کوالکام می‌گوید پردازنده‌ی سیگنال دیجیتال (DSP) جدید Hexagon 780، تغییراتی همچون تجمیع شتاب‌دهنده‌های اسکالر، برداری و تانسور را به خود می‌بیند و اکنون در کنار CPU و GPU می‌تواند ۲۶ تریلیون عملیات محاسباتی مربوط به هوش مصنوعی را در هر ثانیه انجام دهد؛ بدین‌ترتیب توان محاسباتی اسنپدراگون ۸۸۸ بالغ‌بر ۷۳ بیشتر از اسنپدراگون ۸۶۵ است.

پایداری عملکرد گوشی گلکسی زد فولد ۳ / گلکسی زد فلیپ ۳چگونه است؟

گلکسی زد فلیپ ۳ در زمینه‌ی مدیریت حرارت تولیدی عملکرد به‌مراتب ضعیف‌تری از برادرش، گلکسی زد فولد ۳ به‌نمایش گذاشته است.

  • عملکرد گلکسی زد فلیپ ۳ در اجرای بازی موبایل
  • عنوان بازی موبایل تنظیمات گرافیکی بازی نرخ فریم
  • PUBG Mobile Ultra HD
  • وضوح رندر: ۶۳۲ × ۱۴۰۰ پیکسل ۴۱ تا ۳۸ فریم‌برثانیه
  • PUBG Mobile HD
  • وضوح رندر: ۶۳۲ × ۱۴۰۰ پیکسل ۶۰ تا ۵۶ فریم‌برثانیه
  • Call of Duty Mobile Very High
  • وضوح رندر: ۶۸۰ × ۱۵۶۴ پیکسل ۶۰ تا ۵۸ فریم‌برثانیه

سخن پایانی

شما در این مقاله با گگوشی گلکسی زذ فلیپ 3 سامسونگ آشنا شدید.همچنین از مشخصات و کارایی آن آگاه سدید. اگر سوال یا نظری دارید آن را در کامنت مطرح کنید تا در اسرع وقت توسط ما جواب داده شود.

سوالات متداول

پردازنده سامسونگ Z Flip 3 چیست؟

گلکسی زد فلیپ ۳ از پردازنده اسنپدراگون 888 استفاده می‌کند.

آیا Galaxy Z Flip2 در دسترس خواهد بود؟

Galaxy Z Flip 5G که سال گذشته معرفی شد، نسخه دوم مجموعه Galaxy Z Flip محسوب می‌شود. از‌آنجا‌که تا کنون دو نسخه از Galaxy Z Flip معرفی شده است، ما هم Galaxy Z Fold3 5G و هم Galaxy Z Flip3 5G را به‌عنوان دستگاه سوم مجموعه مرتبط Galaxy Z وارد بازار کرده‌ایم. بدین‌ترتیب می‌توانید بفهمید که هر دوی اینها تازه‌ترین نسل دستگاه‌های تاشو سامسونگ و برخوردار از نوآوری‌های شگفت‌انگیز هستند.

پیشنهاد ما به شما

گوشی Samsung

چگونه گوشی Samsung را به تلویزیون وصل کنیم؟

آیا می‌دانستید که می‌توانید با اتصال گوشی Samsung به تلویزیون خود از تماشای عکس‌ها و …

دیدگاهتان را بنویسید