جمعه , 10 فروردین 1403
محصولات شیائومی

٤ لوازم خانگی هوشمندی که زندگی را برای شما آسانتر می سازد (آپدیت 2023 + عکس)

برای بانوان عزیزی که زمان زیادی برای نظافت منزل در اختیار ندارند، استفاده از ابزارهای هوشمند می تواند کمک حال بسیار خوبی باشد. در ادامه قصد داریم به بررسی بهترین لوازم خانگی هوشمند شیائومی در سال 2023 بپردازیم. ابزارها و لوازمی که زندگی را برای شما آرامبخش تر خواهند کرد.



تصفیه کننده هوا شیائومی

شاید تا چند روز بدون آب و غذا دوام بیاورید، ولی مغز شما بدون اکسیژن کمتر از چند دقیقه دوام می‌آورد! اگر این نیاز اساسی که هیچوقت تمامی ندارد، از یک منبع آلوده تامین شود، در طولانی مدت سد دفاعی بدن را شکست داده و به سلامت شما آسیب خواهد زد. حتی به نقل از برخی منابع تحقیقاتی، هوا در فضاهای بسته به مراتب آلوده‌تر از فضای آزاد هستند چرا که سرشار از باکتری‌ها، ویروس‌ها، گاز های شیمیایی منتشر شده از محصولات چوبی و پلاستیکی هستند.

تصفیه کننده هوا شیائومی

جانشین قدرتمند دستگاه تصفیه Xiaomi Smart Air Purifier Pro، دستگاه تصفیه هوای شیائومی Air Purifier 4 Pro نام دارد که با آپدیت‌های منحصر بفردش، در حذف آلدئیدها، انتشار رایحه خوش، از بین بردن باکتری و خاصیت ضد ویروسی عملکرد بهتری را به نماش می‌گذارد. طبق ادعای شیائومی، بازده این محصول 183 درصد بالاتر از نسل های گذشته است. اگر برای یک فضای 60 متری به دنبال دستگاه تصفیه کننده هوا هستید، حذف فرمالدئید و ذرات معلق را بع دستگاه تصفیه هوای شیائومی Air Purifier 4 Pro بسپارید.

فیلتر دستگاه تصفیه هوای Purifier 4 Pro از یک ساختار لمینت پنج لایه‌ ساخته شده که اگر کاغذ آن را باز کنید، 2400 سانتی‌متر مربع بوده و بزرگتر از نمونه‌های مشابه است. هر ذره‌ای شامل ذرات معلق، گردوغبار، مو و شوره حیوانات خانگی از فیلتراسیون سخت گیرانه آن‌ها عبور نمی‌کنند. حتی انتشار بوها و ماندگار شدنشان در فضا جلوگیری می‌کند.

خبر خوب اینجاست که دستگاه تصفیه هوای شیائومی Air Purifier 4 Pro فیلتراسیون ذرات را تا 500 مترمکعب در ساعت و فیلتراسیون فرمالدئیدها را تا 70 مترمکعب در ساعت انجام می‌دهد. نرخ فیلتر آلدئیدها در این دستگاه، 185 درصد افزایش یافته و می‌توان ادعا کرد این دستگاه یکی از بهترین ها در این زمینه محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد ب اتوجه به مشخصات، در هر ساعت حذف فرمالدئید 95 درصد و حذف تولوئن بالاتر از 96 درصد است. این یعنی اغلب گازهای سمی مجالی برای انتشار و آسیب به سلامت شما پیدا نمی‌کنند.

مطالعه بیشتر
لباسشویی الجی بهتر است یا سامسونگ؟ + مقایسه ماشین لباسشویی ال جی با سامسونگ

خیلی از افراد بر این باورند که هوای داخل خانه شان امن تر از بیرون می‌باشد اما با توجه به گردش هوای محدود، بیشتر اکسیژنی که در خانه تنفس می‌کنیم با ذرات معلق به ظاهر بی خطر ترکیب شده است. صدمات این قضیه یقیناً در طولانی مدت خود را نشان می‌دهند. به لطف فیلترهای HEPA تعبیه شده در انواع مدل های Air Purifier شیائومی، گوگرد، نیتروژن، کربن دی اکسید و دیگر ذرات آلاینده موجود در هوا جذب دستگاه شده تا هوایی تازه در طول روز و شب در اختیارتان باشد. سایزهای کوچک و بزرگ این محصولات، آن ها را به نوعی همه کاره کرده تا نه تنها در صنایع تجاری بلکه علاوه بر منازل شخصی، در دفاتر اداری و مدارس نیز به صورت گسترده مورد استفاده قرار بگیرد.

Xiaomi Air Purifier 2

این محصول نسل دوم دستگاه های تصفیه هوای شیائومی به حساب می‌آید که می‌توان آن را از طریق وای-فای داخلی به گوشی و تبلت هوشمندتان وصل کرده و از طریق اپلیکیشن آن را کنترل کنید. اپلیکیشن Mijia به شما این اجازه را داده تا هوای داخل خانه را در آن واحد نظارت کرده و از راه دور دستگاه را به یکی از سه حالت تصفیه سازی خودکار، دستی و شبانه درآورید. علاوه بر مزایای بالا، این اپلیکیشن امکان ارسال نوتیفیکیشن درباره بازه زمانی تعویض قطعات و تنظیمات را نیز دارد.

Xiaomi Air Purifier 2

Air Purifier 2 از فیلتر سه لایه HEPA کمک گرفته تا 99.99% ذرات PM2.5 را جذب می‌کند. در حالت استاندارد با نرخ 330 متر مکعب در ساعت و در حالت فعال با نرخ 338 متر مکعب در ساعت، تا 10000 لیتر هوای آلوده را پاکسازی می‌کند. سیستم فشرده سازی این محصول مجهز به فن محوری، موتور براشلس و مجرای مخروطی بوده تا به گردش هوای 360 درجه در محیط کمک کند.

مطالعه بیشتر
راهنمای خرید بهترین تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ 2023

Xiaomi Air Purifier 2S

می‌توان گفت که این مدل ارتقایی کوچکی در برابر Air Purifier 2 به حساب می‌آید. همچنین نسبت به مدل Pro ارجحیت نداشته اما تعدادی از ویژگی های آن را به قرض گرفته که این دستگاه را کمی متمایز ساخته است. نرخ CADR (تصفیه سازی هوای پاک) این محصول 310 متر مکعب بر ساعت برآورد شده و با استفاده از قابلیت PLPS و یک نمایشگر OLED توانایی نمایش لحظه ای نحوه کار دستگاه و بعضی از آمارهای مربوطه را دارد.

نمایشگر Air Purifier 2S به سنسور تشخیص نور مجهز شده که بسته نور محیطی، روشنایی صفحه کم و زیاد شده تا خوانایی آن را به حداکثر برساند. همچنین این محصول با یک فیلتر HEPA بهبود یافته نسبت به نسخه قبلی کار کرده که هر نوع آلاینده ای در هوا اعم از دود، گرد و خاک و گاز بی رنگ فرمالدئید را به آسانی جذب می‌کند.

Xiaomi Air Purifier 2S

Xiaomi Air Purifier 2H

Mi Air Purifier 2H به نوعی نسخه محتاظانه نر مدل 2S می‌باشد. از آن جا ویژگی های نسخه قبل به صورت محدودتر در این مدل ظاهر شده اند، قیمت آن نیز کاهش چشمگیری دارد. این دستگاه توانایی پاکسازی 260 متر مکعب هوا را در طی یک ساعت داشته، اما از نمایشگر برخوردار نمی‌باشد. به همین دلیل اطلاعاتی همچون دما، میزان رطوبت و آلودگی را نمی‌توان مستقیم از روی دستگاه خواند و باید به استفاده از اپلیکیشن Mi Home متوسل شد.

Xiaomi Air Purifier 3H

این دستگاه از نظر ظاهری هیچ فرقی با مدل 2S نداشته و به راحتی با هم اشتباه گرفته می‌شوند. اما امکاناتی که در این نسخه بهبود یافته است، آن را به جانشینی لایق و ارزشمند تبدیل می‌کند. ثابت نگه داشتن ابعاد و وزن محصول در کنار ارتقای ویژگی ها برگ برنده این محصول است. با وجود فیلتر HEPA سه لایه و موتوری قدرتمند، این محصول توانایی تصفیه سازی 400 متر مکعب هوا را بر ساعت داشته که با در نظر گرفتن ابعاد فشرده محصول در مقایسه با برندهای دیگر، در نوع خود مثال زدنی است.


جارو شارژی شیائومی

جارو شارژی در واقع به جارو هایی گفته می شود که به دلیل وزن سبکی که دارند به راحتی قابل حمل و نقل هستند. این نوع از جارو ها از باتری تغذیه می کنند و برای استفاده از آنها ابتدا باید باتری را شارژ نمایید. عمدتا باتری این نوع جارو های 12 ولت می باشد و ظرف مدت کوتاهی طی 15 تا 20 دقیق شارژ می گردد. از مهم ترین ویژگی هایی که در زمان خرید به آن توجه می شود متوسط مدت زمان شارژ و توان مصرفی دستگاه می باشد. این جارو همچنین قدرت مکندگی آب و خاک را دارند. معمولا جارو هایی که قدرت مکندگی آب و خاک را به طور همزمان داشته باشند جارو شارژی دو منظوره به حساب می آیند که عمدتا برای مصرف های خانگی بسیار مناسب تر هستند. این جارو قیمت های بالاتری نسبت به نوع معمولی دارند.

مطالعه بیشتر
راهنمای خرید بهترین جارو برقی رباتیک + آشنایی با نکات تاثیرگذار در قیمت جارو برقی هوشمند

جارو شارژی شیائومی G11

این جارو در رنگ سفید با ابعاد 26.6×10×34.1 سانتی متر و وزنی معادل 1.6 کیلوگرم طراحی شده است. برس اصلی از تکنولوژی برس ضد پیچش مو و بدون گره خوردن مو (مجهز به نوار غلتکی) بهره می برد. این تکنولوژی به شما امکان می‌دهد با موهای درهم خداحافظی کنید. برس غلتکی مجهز به تیغه های سه قسمتی است که به طور خودکار موهایی را که بر روی برس غلتکی گره می خورد، قطع می کند.

جارو شارژی شیائومی G11

روی دسته اصلی جارو Xiaomi Vacuum Cleaner G11 یک نمایشگر LCD است که به شما کمک می کند تا از وضعیت کار در زمان واقعی مطلع شوید. صفحه نمایش LCD تعاملی می تواند اطلاعاتی مانند 3 حالت مکش، سطح باتری و هشدارهای خطا را ارائه دهد. این به شما کمک می کند وضعیت جاروبرقی را همیشه پیگیری کنید و استفاده از جاروبرقی را آسان تر می کند.

جارو شارژی شیائومی Dreame V11

دریم با طراحی مدل V11 نظافت بدون سیم را به سطح جدیدی رسانده است. این جارو طراحی فوق العاده ارگونومیک و بسیار سبک با وزن 1.3 کیلوگرم دارد و به شما امکان می دهد به راحتی هرجایی که لازم باشد را تمیز کنید. «قدرتمند»، «عملی»، «سهولت استفاده»، «آرامش ذهن»، «براق و شیک» تنها چند مورد از مواردی هستند که هنگام جمع‌بندی جارو شارژی Dreame V11، جدیدترین مدل دریم، به ذهن می‌رسند.

جاروبرقی بی سیم Dreame V11 با طراحی شیک و ارگونومیک، قدرت و ویژگی های بی شماری که ارائه می دهد و تمیز کردن خانه را بسیار آسان می کند. این جارو رنگ خاکستری متالیک و زیبا روی خود جاروبرقی و لوازم جانبی داشته و قرمز متالیک در دستگیره و ماشه روشن/خاموش را به نمایش می‌گذارد که یک طرح رنگی دلپذیر را ایجاد می‌کند. طراحی فیزیکی جمع و جور و مقرون به صرفه است، بنابراین نباید نگران اشغال فضای زیادی باشید.

مطالعه بیشتر
راهنمای جامع خرید ماشین لباسشویی ال جی + مقایسه ی موتور دایرکت درایو LG با موتورهای معمولی

جارو رباتی شیائومی

Dreame D9: بهترین جارو رباتی

اگر می خواهید یک جارو شارژی رباتی برای همه کارهای خود از جمله جارو کردن، طی کشیدن و پاک کردن داشته باشید، جاروی رباتی دیریم D9 قطعا بهترین انتخاب است. طراحی ساده ای با بدنه سفید دارد. هنگام جارو کردن، می توانید از یکی از چهار خالت مکش استفاده کنید. وقتی فرش خود را تمیز می کنید، برای تمیز کردن کارآمد به حالت مکش حداکثری می رود. شما می توانید از بین سه سطح جریان آب برای طی کشیدن استفاده کنید. ین جارو سر و صدای زیادی ایجاد نمی کند و تجربه خوبی را به کاربران ارائه می دهد و برای حیوانات خانگی مناسب است. جاروی Dreame D9 از سیستم لیزری 3.0 LDS و الگوریتم هوشمند SLAM برای حرکت موثر استفاده می کند.

Dreame D9: بهترین جارو رباتی

دارای برنامه ای است که به شما امکان می دهد زمانی ر که برایتان مناسب است تنظیم کنید تا اتاق ها را تمیز کند. همچنین می توانید از برنامه Dreame D9 را برای نظافت هر روزه حتی بدون حضور خود استفاده نمایید. این جارو همچنین به شما این امکان را می دهد دیوارهای کاذب و مناطق سخت را نیز جارو کنید.

این می تواند حداقل سه سطح از نقشه را در حافظه نگه دارد. اگر روش ساده تری می خواهید، می توانید از الکسا استفاده کنید. زیرا با استفاده از سنسورش در زمان حرکت می تواند به رذاحتی موانع را تشخیص دهد و به دیوارها برخورد نکند. این در واقع الگوی مشخصی را دارد تا منطقه ممنوعه را تمیز نکند. همه ی این ویژگی های شگفت انگیز، Dreame D9 به یکی از بهترین جارو شارژی های Dreame تبدیل کرده است.

مطالعه بیشتر
راهنمای خرید کتری برقی + بررسی مزایا و عوارض استفاده از آن

نقاط قوت:

  • دارای برنامه ای برای کنترل جارو
  • حرکت دقیق
  • سر و صدای زیادی ایجاد نمی کن
  • به موانع برخورد نمی کند
  • فرش را تقویت می کند

نقاط ضعف:

  • مشکلات مربوط به برنامه (نرم فزار)

Dreame F9: جارو رباتی قابل حمل

با طراحی ظریف 8 سانتی متری، Dreame F9 می تواند به راحتی از میان مبلمان عبور کند و آنها را تمیز کند. دارای طراحی مینیمالیستی با بدنه سفید است. وزن جارو شارژی Dreame F9 نسبتاً کم است و این باعث شده تا قابل حمل باشد. هر چند اندازه مخزن آب آن کم شده اما ظرفیت انباشت زباله آن کمی بیشتر شده است. سه حالت توزیع آب برای سناریوهای مختلف وجود دارد. عمر باتری در حین پاک کردن می تواند 90 دقیقه دوام بیاورد.

در این جارو 14 سنسور از جمله سنسور ضد ضربه و ضد افت وجود دارد. از حالت بصری برای حرکت دقیق استفاده می کند. با نقشه برداری هوشمند و پویا ، می تواند مسیر خود را در کمتر از یک دقیقه محاسبه کند. این برنامه به شما اجازه می دهد که کنترل کاملی نسبت به تمیز کردن منطقه و جای خاص داشته باشید. حتی می توانید اتاق ها را شماره گذاری کنید و اجازه دهید جاروبرقی مطابق آن تمیز کند. امکان تعیین مرزهای مجازی وجود دارد. بنابراین، Dreame F9 یک گزینه علی با ویژگی های بی نظیر برای یک تجربه تمیز کردن است.

Dreame F9: جارو رباتی قابل حمل

هیتر برقی هوشمند شیائومی

شیائومی به تازگی از هیتر برقی جدید خود با پنل گرافینی رونمایی کرد. این محصول با نام Graphene Smart Electric Heater و توسط برند میجیا به بازار عرضه می‌شود. کاربران چینی می‌توانند این هیتر برقی را با قیمت 549 یوآن معادل تقریبا 74 یورو خریداری کنند.

مطالعه بیشتر
راهنمای خرید انواع تخم مرغ پز خانگی + مهمترین نکات قبل از خرید دستگاه تخم مرغ پز

هیتر جدید شیائومی از سیستم گرمایشی مادون قرمز بهره می‌برد و هنگام کار کردن نور و صدای بسیار کمی تولید می‌کند. بدنه دستگاه ضد آب است و از گواهینامه IPX4 بهره می‌برد. شیائومی در ساخت پنل گرمایشی در این هیتر از پوشش گرافین استفاده کرده است. رسانایی گرمایی این ماده بسیار بالاست و از این حیث مشابه مس و آلومینیوم است.

هیتر برقی شیائومی

ساختار این پنل به گونه‌ای طراحی شده تا خیلی سریع گرمای لازم را تولید کند و دما را به صورت یکنواخت حفظ کند. به لطف رسانایی بالا، گرما به صورت ملایم و یکنواخت در تمام فضای خانه یا اتاق جریان می‌یابد. امواج مادون قرمزی که توسط پنل ساطع می‌شود طول موجی مشابه طول موج ساطع شده از بدن انسان دارد و به همین دلیل خیلی سریع باعث گرم شدن بدن می‌شود.

این اثر مشابه قرار گرفتن در نور خورشید است که احساس آرامش بخش و دلپذیری را ایجاد می‌کند. برخلاف فن کوئل‌ها، سیستم‌های تهویه مطبوع یا سایر راهکارهای رایج، هیتر برقی هوشمند شیائومی هیچ باد گرمی تولید نمی‌کند و باعث خشک شدن هوا نمی‌شود.

پیشنهاد ما به شما

خرید بهترین جارو برقی رباتیک

راهنمای خرید بهترین جارو برقی رباتیک + آشنایی با نکات تاثیرگذار در قیمت جارو برقی هوشمند

جاروبرقی رباتیک وسیله ای است که به طور خودکار و برنامه ریزی شده، عملیات نظافت …

دیدگاهتان را بنویسید