جمعه , 10 فروردین 1403
دوربین

راهنمای جامع خرید دوربین مدار بسته + بررسی دوربین مداربسته سیم کارت خور و انواع آن

دوربین مدار بسته (Closed-Circuit Television که به‌شکل مخفف CCTV نامیده می‌شود) سیستمی است که به شما اجازه می‌دهد از تمام وقایعی که محیط مورد نظر رخ می‌دهد، باخبر شوید. فناوری دوربین مدار بسته ده‌ها سال است که وجود دارد، بااین‌حال پیشرفت‌هایی در آن صورت گرفته است که در دستگیری مجرمان و تحویل شواهد مطمئن مؤثرتر عمل می‌کند.


فهرست مطالب


دوربین مدار بسته چطورعمل می‌کند؟

دوربین‌های مدار بسته با کمک دستگاه ضبط‌کننده یا رکوردر و یک صفحه‌نمایش (مانیتور) به شما کمک می‌کنند هر اتفاقی را که در محیط موردنظر می‌افتد، به‌شکل زنده مشاهده کنید و آنها را برایتان ذخیره می‌کند تا اگر لازم شد بعدا آنها را مجددا بازبینی کنید.البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله مانیتور های خمیده برای گیم رابخوانید.صفحه‌نمایش دوربین مدار بسته را با یک تلویزیون معمولی اشتباه نگیرید.

دوربین مدار بسته

این صفحه‌نمایش نمی‌تواند محتوای پخش‌شده به‌شکل عمومی را دریافت کند. صرفا می‌تواند تصاویر دوربین‌هایی را که در محل نصب کرده‌اید به شما نشان دهد.

بررسی کاربرد و انواع دوربین مدار بسته

در دنیای امروز، متأسفانه جرم و جنایت از جمله دزدی و تجاوز به حریم دیگران از زمان‌های گذشته بسیار بیشتر است. به‌همین‌دلیل همه کسب‌وکارها، شرکت‌ها، سازمان‌های مهم مانند بانک‌ها و موزه‌ها، مجتمع‌های مسکونی، خانه‌هایی که در آنها اشیای قیمتی نگه‌داری می‌کنند، مزارع و باغ‌ها اقدام به خرید دوربین مدار بسته می‌کنند تا بتوانند رویدادهای ناخوشایند را ثبت و ذخیره کنند.

دوربین مدار بسته

سه نوع کلی دوربین‌های مدار بسته عبارت‌اند از:

1- دوربین‌های مدار بسته سیمی

این دوربین‌ها از کابل برای انتقال تصاویر استفاده می‌کنند، اما درصورتی‌که دامنه انتقال از ۳۰۰ متر بیشتر شود سیگنال آن ضعیف می‌شود. استفاده از کابل‌های شبکه، سوییچ‌ها و تقویت‌کننده‌های سیگنال می‌توانند این مشکل را برطرف کنند. چندین دوربین می‌توانند با اتصال داخلی به یک صفحه‌نمایش واحد در اتاق امنیت متصل شوند.

2- دوربین‌های آنالوگ

این دوربین‌ها سال‌هاست که وجود دارند و هنوز هم متداول‌ترین نوع دوربین مدار بسته هستند. عملکرد این دوربین‌ها ابتدایی است و ویدئوها را در محل ذخیره می‌کنند.

مطالعه بیشتر
بررسی تخصصی بهترین هدست های گیمینگ + معرفی بهترین هدست های گیمینگ 2023

3- دوربین‌های آی‌پی یا پروتکل اینترنت (IP)

این دوربین‌ها همان عملکرد مشابه دوربین‌های آنالوگ را دارند با این ‌تفاوت که قابلیت‌های آنها بسیار بیشتر است. برای مثال، تصاویر این دوربین‌ها واضح‌تر است، رزولوشن بالاتری دارند و ویژگی‌هایی از جمله بزرگنمایی و تغییر موقعیت را در آنها می‌توان از راه دور انجام داد.
آنها همچنین به شما امکان می‌دهند ویدئوها را در یک مرورگر وب مشاهده کنید. با هر حرکت عجیب‌وغریبی که دوربین ضبط می‌کند، ازجمله حرکت در محل کار در ساعت ۳:۰۰ صبح که غیرعادی باشد، اعلانی برایتان ارسال می‌شود که می‌توانید آنها را از طریق رایانه یا تلفن هوشمند مشاهده کنید. تنها مشکل این دوربین‌ها قیمت بالای آنهاست.

برای نصب دوربین مدار بسته به چه مواردی نیاز است؟

برای نصب هر دوربین باید موارد زیر را داشته باشید:

سرویس‌های کابل‌کشی ساختاریافته

تمام سیستم‌های مدار بسته به کابل‌کشی نیاز دارند، حتی آنهایی که دوربین آنها وایرلس (بی‌سیم) است. کابل‌ها تجهیزات مختلفی از جمله صفحه‌نمایش، رکوردر یا ضبط‌کننده، مودم‌ها و دوربین‌های سیمی را به هم متصل می‌کنند.البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله را کوادکوپتر چیست بخوانید.

ضبط‌ کننده ویدئو یا ویدئو رکوردر

وقتی دوربین مدار بسته مورد خاصی را مشاهده می‌کند، با کمک دستگاه رکوردر فرایند موردنظر را ضبط می‌کند تا بعدا بتوانید آن را به عقب برگردانید و بررسی کنید. می‌توانید دوربین‌ها را طوری تنظیم کنید که به‌شکل پیوسته همه‌چیز را ضبط کنند، اما این کار فضای ذخیره‌سازی زیادی را اشغال می‌کند.البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله بهترین صندلی های گیمینگ  را بخوایند.

ضبط‌ کننده ویدئو یا ویدئو رکوردر

به‌همین‌دلیل بهتر است آنها را طوری تنظیم کنید که فقط در ساعات خاصی از روز یا شب یا زمانی که حرکتی را تشخیص می‌دهند ضبط کنند. رکوردرها دو نوع هستند: DVR و NVR.

دی‌وی‌آر (DVR) یا ضبط‌کننده دیجیتال ویدئو

این ضبط‌کننده جایگزینی مدرن برای ضبط‌کننده ویدئوی آنالوگ است که از نوارهای ویدئویی برای ذخیره تصاویر استفاده می‌کند. دی‌وی‌آرها تصاویر را از دوربین‌های آنالوگ با فرمت دیجیتال با وضوح و فریم موردنظر در هر ثانیه ضبط می‌کنند. وقتی هارد دیسک پر می‌شود، تصاویر جدید ابتدا روی قدیمی‌ترین ویدئوی ضبط‌شده می‌نشیند. این ضبط‌کننده با کابل کواکسیال از کیفیت اچ‌دی پشتیبانی می‌کند.

ان‌وی‌آر (NVR) یا ضبط‌کننده شبکه‌ای ویدئو

این ضبط‌کننده مانند دی‌وی‌آرها کار می‌کند اما با دوربین‌های IP سازگار است. این دوربین‌ها با استفاده از اترنت یا کابل شبکه به ضبط‌کننده شبکه‌ای ویدئو متصل می‌شوند. می‌توانید به آسانی با مرورگر وب یا اپلیکیشن تلفن‌همراه به تصاویر ان‌وی‌آر دسترسی پیدا کنید.در اصل هر دو رکوردر عملکرد یکسانی دارند. هر دو می‌توانند به‌شکل زنده یا ضبط‌شده تصاویر را نمایش دهند و همچنین می‌توانید آنها را در رایانه، تبلت و تلفن‌همراه هوشمند تماشا کنید. تفاوت مهم آنها در نوع کابلی است که برای اتصال دوربین‌ها به کار می‌رود.

مطالعه بیشتر
ترازو هوشمند چیست و چه ویژگی هایی دارد + معرفی بهترین ترازوهای هوشمند

نکته درباره هارد دیسک‌ها:

هنگام خرید دوربین مدار بسته مطمئن شوید که هارد دیسک با درجه نظارتی را برای ضبط‌کننده ویدئویتان انتخاب کرده‌اید. این هارد دیسک‌ها قطعات و اجزای بادوام‌تری نسبت به هارد دیسک‌های رایانه‌ها دارند بنابراین اگر لازم باشد، می‌توانند ۲۴ ساعته کار کنند.

واحد نمایش

برای تماشای زنده یا ضبط‌شده تصاویر از دوربین‌های امنیتی باید دستگاه ضبط‌کننده دی‌وی‌آر یا ان‌وی‌آر را به تلویزیون یا مانیتور متصل کنید. واحد نمایش برای سیستم مدار بسته شما می‌تواند از یک صفحه‌نمایش تک‌رنگ (مونوکروم) ساده تا یک صفحه‌نمایش رنگی اچ‌دی (HD) باشد. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله  اسپیکر هوشمند آمازون را بخوانید.اگر دوربین آی‌پی دارید، می‌توانید ازراه‌دور تصاویر را در رایانه یا تلفن هوشمندتان ببینید.

وضوح تصاویر دوربین مدار بسته

ویدئو با کیفیت بالا (اچ‌دی یا HD) به‌هیچ‌عنوان با ویدئوهای آنالوگ قدیمی قابل‌مقایسه نیست. ویدئو اچ‌دی رزولوشن بسیار بالاتری دارد و جزئیات را با شفافیت بیشتری نمایش می‌دهد. در حقیقت، دوربین مدار بسته اچ‌دی ۳ تا ۵ برابر واضح‌تر از دوربین‌های آنالوگ استاندارد است، زیرا دوربین‌های اچ‌دی در مقیاس مگاپیکسل کار می‌کنند. هر مگاپیکسل شامل ۱ میلیون پیکسل یا نقطه روی صفحه است. رزولوشن ۱ مگاپیکسل و بالاتر معادل سیگنال پخش دیجیتال 720p است. Full HD یا ۲ مگاپیکسل معادل 1080p است. بالاتر از این کیفیت ۸ مگاپیکسل است که اولترا اچ‌دی (UHD) نامیده می‌شود و معادل 4k است. هرچه تعداد مگاپیکسل‌ها بیشتر باشد تصویر واضح‌تر است.

وضوح تصاویر دوربین مدار بسته

یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌های دوربین‌های اچ‌دی و آنالوگ قدیمی این است که اگر تصویر اچ‌دی را به‌صورت دیجیتالی بزرگنمایی کنید، مانند دوربین‌های مدار بسته قدیمی تار نخواهد بود.

انواع دوربین‌های مدار بسته کدامند؟

دوربین‌های مدار بسته در بازار انواع مختلفی دارند. در ادامه ۱۰ مورد از دوربین‌های مدار بسته را با مزایایی که دارند معرفی خواهیم کرد. هنگام خرید دوربین مدار بسته این نکات می‌توانند کمکتان کنند تا دوربینی را انتخاب کنید که کارآمدی لازم را برایتان داشته باشد تا بدون آگاهی برای آن هزینه نکنید.

  • مدار بسته گنبدی یا دام (Dom)
  • مدار بسته بولت یا گلوله‌ای (bullet)
  • مدار بسته سی- مانت یا باکس (C-mount)
  • مدار بسته PTZ
  • مدار بسته روز / شبدوربین مدار بسته مادون قرمز (اینفرارد) / دید در شب (نایت ویژن)
  • مدار بسته شبکه‌ای / آی‌پی (IP)
  • مدار بسته وایرلس (بی‌سیم)
  • مدار بسته با کیفیت بالا یا اچ‌دی (HD)
  • مدار بسته تشخیص پلاک
مطالعه بیشتر
کوادکوپتر چیست؟ + بررسی مشخصات و ویژگی های کوادکوپتر DJI Air 2S

هنگام خرید دوربین مدار بسته به چه مشخصاتی توجه کنیم؟

برای هر مکانی و با هر هدفی که قصد خرید دوربین مدار بسته را دارید، باید سه عامل مهم زیر را در نظر داشته باشید:

۱. نوع لنز را درست انتخاب کنید

نوع لنز را که درست انتخاب کنید تصویری باکیفیت خواهید داشت. با داشتن جزئیات دقیق و بیشتر می‌توانید دقیقا همان چیزی را ببینید که اتفاق می‌افتد. لنزی که قابلیت بزرگنمایی دارد می‌تواند اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهد.

 نوع لنز را درست انتخاب کنید

زیرا با این قابلیت می‌تواند نور را برای رسیدن به سنسور تنظیم کند و تصاویر واضح‌تری را بعد از بزرگنمایی تحویل دهد.

۲. سنسور را از نوع درست آن انتخاب کنید

برای یافتن سنسور مناسب باید دو مورد مهم را بررسی کنید که اولی نوع سنسور و دومی اندازه آن است. برخی از گزینه‌های موجود عبارت‌اند از:

  • سیماس یا CMOS (مکمل فلزی اکسید نیمه‌هادی)؛
  • CCD (دستگاه بار جفت‌شده).

سنسورهای CCD گران‌تر از سیماس‌ها هستند و تصاویر واضح‌تری ایجاد می‌کنند. این سنسورها برای شناسایی چهره‌ها و ثبت پلاک‌ها مناسب هستند. هنگام خرید دوربین مدار بسته سنسورها را بررسی کنید.

۳. وضوح خروجی

این مورد هم یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که در هنگام انتخاب و خرید دوربین مدار بسته باید در نظر داشته باشید. هرچه تعداد پیکسل‌ها بالاتر باشد، تصویر بهتر است. بالاترین رزولوشنی که می‌توانید داشته باشید، ۷۰۰ TVL است، اما بسیاری از دوربین‌ها در محدوده بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ TVL هستند. درواقع مطابقت با رزولوشنی که دوربین شما می‌تواند تولید کند بسیار مهم است.

دوربین مداربسته سیم کارت خور چیست؟

دوربین مداربسته بیسیم سیم کارت خور، دوربین تحت شبکه سیم کارت خور و دوربین امنیتی سیم کارت خور همگی نسل جدیدی از انواع دوربین های مداربسته مختلف از جمله دوربین مداربسته هایک ویژن ، داهوا ، هایلوک …. سیم کارت خور بودن دوربین‌های مداربسته سبب شده تا امکانات بیشتری در دسترس مصرف کننده قرار بگیرد. آپشن‌های جدید این باعث شده تولید کنندگان در حال تحقیق و پیاده سازی آن بر روی محصولات خود باشند. مداربسته شارژی سیم کارت خور و دوربین سیم کارت خور چرخشی در همین صفحه در دسترس هستند. برای اینکه بدانید دوربین سیم کارت خور چیست؟ باید با اصلی‌ترین امکانات آن آشنا شوید.

نحوه عملکرد دوربین سیم کارت خورچگونه است؟

دوربین تحت شبکه سیم کارت خور یک سیستم امنیتی بی سیم است. این سیستم هیچ نیازی به اتصال به مودم از طریق وای فای یا حتی کابل ندارد. پس امنیتی سیم کارت خور برای تامین اینترنت خود، از سیم‌ کارتهای همراه اول، ایرانسل یا رایتل استفاده می‌کند.البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله آیا می توان لپ تاپ را ارتقا داد را بخوانید.این دوربین‌ها سرعت انتقال بالایی در هنگام ارسال تصاویر دارند؛ پس فرقی ندارد از کدام اپراتور استفاده کنید. همانطور که میدانید این اپراتورها بر اساس تکنولوژی 4G و ۳G کار می کنند.

 دوربین سیم کارت خور

حوه عملکرد دوربین مداربسته سیم کارت خور به گونه‌ای است که اگر آنتن یا اینترنت قطع شود. بعد از متصل شدن اینترنت به دستگاه تمام اتفاقات هنگام قطعی اتصال اینترنت به نرم افزار انتقال تصاویر فرستاده می شود. استفاده کردن از اصطلاح بی سیم برای این دوربین سیم کارت خور در نظر گرفته شده است اما اینگونه نیست. چرا که امنیتی سیم کارت خور برای تامین کردن تغذیه خود باید از طریق آداپتور، به برق وصل شود. پس هنگام خرید و نصب باید به این نکات جزئی و مهم بسیار توجه کنید. البته نسل جدید دوربین مداربسته بیسیم سیم کارت خور برای تغذیه خود از باتری داخلی یا پنل خورشیدی استفاده می کند.

مطالعه بیشتر
هاست فروشگاهی چیست؟ + معرفی هاستینگ‌های برتر ایرانی در سال ۱۴۰۲

استفاده از پنل خورشیدی برای دوربین سیم کارت خور خورشیدی خیلی کارآمد نیست. زیرا در برخی از مکان‌ها امکان نصب پنل خورشیدی آسان نیست و هزینه زیادی به همراه خواهد داشت. از طرفی هنگامی که برق قطع شود، وجود پنل خورشیدی یا باتری داخلی می‌تواند به ضبط تصاویر کمک کند. سرعت انتقال تصاویر در آنها، اندازه ۱۰ الی ۲۰ ثانیه می باشد که در رادیس به نیم ثانیه کاهش یافته است. بدین ترتیب در کوتاه ترین زمان قادر خواهید بود تا تصاویر را منتقل یا دریافت کنید. همچنین انواع دوربین تحت شبکه سیم کارت خور توانایی پشتیبانی از رم داخلی Micro SD Card را دارد. پس با این آپشن دیگر نیازی به دستگاه ذخیره ساز دی وی آر نخواهند بود.

بررسی انواع دوربین مداربسته سیم کارت خور

دوربین‌ مداربسته بیسیم سیم کارت خور دارای انواع مختلفی است. به طوری که هر کدام به صورت جداگانه دارای ویژگی‌های متنوعی هستند. مثلا برخی از آنها برای محیط‌های بیرونی ساخته شده و اغلب در فضاهای بیرونی استفاده می‌شود. در مقابل برخی از آنها برای محیط‌های داخلی ساخته شده و برای محیط خارجی مناسب نیستند. چرا که در برابر آب، گرد و غبار مقاومت آنچنان بالایی ندارند. در واقع تحت شبکه سیم کارت خور قابلیت زوم بالا، به اندازه ۱۰X را دارد. در واقع دوربین سیم کارت خور چرخشی بخاطر تقاضای کم، دارای تنوع کمتری نسبت به سایر دوربین‌ها است. همچنین این محصولات دارای محدودیت هنگام فروش هستند.

مهم ترین انواع دوربین مداربسته بیسیم سیم کارت خور شامل :

  • دوربین سیم کارت خور خورشیدی
  • دوربین سیم کارت خور چرخشی
  • دوربین مداربسته بولت (ثابت) سیم کارت خور
  • دوربین لامپی سیم کارت خور
  • دوربین مداربسته شارژی سیم کارت خور
مطالعه بیشتر
بررسی نکات مهم در خرید کارت گرافیک + معرفی بهترین کارت گرافیک گیمینگ (در سال 1402، 2023)

محل نصب دوربین سیم کارت خور کجاست؟

  • میتوان در بخش‌هایی از منزل که امکان تهیه مودم متصل به اینترنت نیست؛ نصب کرد.
  • برای نظارت کردن وسایل حمل و نقل عمومی مثل اتوبوس، مترو و … مناسب است.
  • نصب در خیابان‌ها، ورودی های شلوغ و سینماها که نسبت به داشتن اینترنت محدود هستند؛ کاربردی است.
  • امکان نصب در جنگل‌ها و مزارع برای نظارت بهتر بر روی حیوانات و شکارچیان.

شرایط نصب دوربین مداربسته سیم کارت خور کوچک چگونه است؟

  • دوربین مداربسته بیسیم سیم کارت خور باید در مکانی نصب شود که از لحاظ آنتن دهی، پایدار باشد. زیرا نباید هنگام ارسال پیام کوتاه یا انتقال تصاویر اختلالی وجود داشته باشد.
  • یکی دیگر از شرایط نصب این دوربین‌ها جایی است که امکان آسیب زدن به تغذیه و قطع دوربین نباشد.
  • طراحی شدن ۲ پورت داخل این دوربین تحت شبکه سیم کارت خور، باعث به وجود آمدن این حساسیت شده است. ۱ پورت مخصوص رم داخلی و پورت ۲ برای سیم کارت است. هنگام قرار دادن رم و سیم کارت دقت کافی داشته باشید زیرا پین‌های موجود در پورت بسیار حساس هستند.
  • انواع دوربین سیم کارت خور از نوع تحت شبکه هستند. پس شما می توانید علاوه بر نرم افزار برای انتقال تصاویر، از مرورگر وب نیز استفاده کنید.

مزایای دوربین مداربسته سیم کارت خور چیست؟

  • امکان ارسال کردن تصاویر از طریق همه اپراتورهای سیم کارت، بدون داشتن اینترنت مودم.
  • امکان ارسال تمامی وقایع همچون عبور از خط محدوده‌ی ممنوعه، اشیای گمشده و … از طریق پیام کوتاه و تماس.
  • عدم نیاز داشتن به دستگاه ذخیره ساز DVR و … . سپس ذخیره سازی تصاویر در رم داخلی.
  • امکان ارسال کردن تصاویر درصورت قطع و وصل شدن اینترنت تا زمان وصل شدن.
  • امکان قطع کردن اینترنت توسط سارقین وجود ندارد مگر اینکه به طور کامل سرقت شود.
  • تغذیه شدن برخی از آنها توسط باتری شارژی یا پنل‌های خورشیدی
  • قابلیت تشخیص چهره در برخی از انواع دوربین سیم کارت خور با برند و نوع مختلف.
  • علاوه بر دارا بودن ویژگی‌های معمولی مداربسته، ویژگی‌های پیشرفته‌تری نیز دارند.
  • این دوربین همانند Baby Camera دارای عملکردهای مشابه است.

معایب نصب دوربین امنیتی سیم کارت خور چیست؟

  • اگر سیستم امنیت تصویری شما به سرقت برود؛ تمام اطلاعات ذخیره شده شما به سرقت رفته است. همانطور که گفتیم این سیستم‌ها محل ذخیره جانبی ندارند و از دستگاه ذخیره‌ ساز استفاده نمیکنند. پس تمام تصاویری ثبت شده در حافظه داخلی یعنیMicro SD Card ذخیره می‌شود.
  • متناسب با میزان حافظه رام داخلی، زمان ذخیره کردن تصویر محدود می‌شود. اما اغلب به خاطر محدودیت موجود در فضا، این زمان در چند روز طول میکشد.
  • به خاطر اینکه از اینترنت سیم کارت استفاده می‌شود امکان پایدار نبودن آنتن اپراتورهای همراه امکان دارد. یعنی ممکن است دیرتر متوجه وقوع اطلاعات شوید. همچنین ممکن است فرایند دریافت و انتقال تصویر روی گوشی همراه با معطلی بشود.البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله گوشی اچ تی سی را بخوانید.
مطالعه بیشتر
فروش ویژه انواع جی پی اس خودرو و ردیاب خوردو پیام جی پی اس

قیمت دوربین مداربسته سیم کارت خور کوچک چقدر است؟

دوربین مداربسته شارژی سیم کارت خور دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر دوربین‌های مداربسته معمولی دارد. این اختلاف قیمت به خاطر قابلیت‌های زیاد و پیشرفته در نوع سیم کارت خور دوربین‌ها است. به طوری که شما با گذاشتن مقداری هزینه بیشتر، میتوانید یک دوربین با امکانات بیشتری خریداری کنید. از جمله این امکانات میتوان به انتقال تصاویر ثبت شده بدون نیاز به دستگاه مودم اشاره کرد. ارسال هشدارهای تلفنی و پیامکی فقط از طریق سیم کارت موجود در دوربین سیم کارت خور چرخشی هنگام حضور سارقان.

قیمت دوربین مداربسته سیم کارت خور

حتی سیم کارت خور کوچک می‌تواند با استفاده از سنسور حرکتی ورود افراد غیر مجاز را تشخیص دهد. این سنسور به تمام صداهای ناشناس اطراف خود حساس است پس از لحاظ امنیت محیط اطراف می‌توانید اطمینان پیدا کنید. از سایر امکانات این سیستم میتوان به انتقال تصاویر با تاخیر اندک و پشتیبانی از سیم کارت 4G اشاره کرد. البته در بعضی از دوربین‌های سیم کارت خور قابلیت‌های ویژه تری وجود دارد که باعث بهای گرانتر آن می‌شود. مثلا میتوان به لنز پرقدرت، وجود پروژکتورهای قوی، ضد آب بودن سیستم و امکانات دیگر اشاره داشت. در واقع تمام امکانات و ویژگی‌های گفته شده می‌تواند بر روی قیمت دوربین مداربسته سیم کارت خور تاثیر بگذارد.

سخن پایانی

شما دراین مقاله با دراهنمای خرید دوربین مدار بسته آشنا شدید.همچنین از دوربین مداربسته سیم کارت خور آگاه شدید.اگر سوال یا نظری دارید آن را در کامنت مطرح کنید تا در اسرع وقت توسط ما جواب داده شود.

سوالات متداول

برای خرید دوربین مداربسته چه چیزهایی رو در نظر بگیریم؟

1- انتخاب بستر (کابل کواکسیال یا کال شبکه) بر اساس نیاز
2- استفاده از دوربین مداربسته بی‌‌سیم در محیط کوچک و داخلی
2- در نظر گرفتن انواع دوربین‌های مداربسته
3-در نظر گرفتن کیفیت تصاویر دوربین‌های مختلف
4- انتخاب بهترین گزینه بر اساس بودجه

کیفیت دوربین مداربسته تحت شکبه بیش‌تره یا آنالوگ؟

دوربین مداربسته تحت شبکه

پیشنهاد ما به شما

گلکسی تب اس

نقد و بررسی تبلت سامسونگ گلکسی Tab S9 Ultra – با غول نازک و با ظرافت سامسونگ آشنا شوید

یکی از ویژگی‌های اصلی گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ، مجهز بودن به نمایشگرهایی بزرگ و با …

دیدگاهتان را بنویسید