پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403
لپ تاپ حسابداری

خرید لپ تاپ های مناسب حسابداری به همراه قیمت

خرید لپ تاپ مناسب حسابداری یکی از بزرگترین چالش هایی است که افرادی که در این حیطه مشغول به فعالیت اند، با آن رو به رو هستند. افرادی که در زمینه‌ی حسابداری فعالیت می کنند یا در این رشته مشغول به تحصیل هستند، معمولا زمان زیادی در طول روز صرف تماشای صفحه نمایش لپ تاپ هستند و همه ی آن ها نیز به دنبال دستگاهی هستند که بتوانند کارهای مربوطه را در اسرع وقت انجام دهند و البته از آن جایی که اجرای نرم افزارهای حسابداری به سخت افزار خاصی نیاز ندارد فاکتور قیمت نیز یکی از موارد تاثیر گذار در انتخاب نهایی آن ها است.

خرید لپ تاپ ایسوس

باید بگوییم که پیدا کردن یک لپ تاپ متناسب با ویژگی هایی که ذکر شد، کار سختی نیست اما انتخاب باید هوشمندانه باشد. چرا که این روزها لپ تاپ جز کالاهای گران قیمت محسوب می شود و در صورتی که برای شما مناسب نباشد، تعویض آن کار آسانی نیست. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله  بهترین لپ تاپ های لمسی 2022 را بخوانید.پس اگر شما نیز جزء افرادی هستید که قصد خرید لپ تاپ مناسب برای رشته حسابداری یا انجام امور حسابداری را دارند و در جستجو برای خرید مناسب ترین لپ تاپ برای حسابداری به این مقاله بر خوردید، باید بگوییم که به راهنمای کاملی رسیده اید. پس تا انتهای مطلب با آی تی هوم همراه باشید.

خرید لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ مخصوص حسابداری باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

عموما فعالیت حسابداران و حساب رسان به این صورت است که در طول روز با حجم زیادی از داده های عددی سروکار دارند و معمولا در زمان کار دائما به مانیتور لپ تاپ خود نگاه می کنند. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله بهترین لپ تاپ برای دانشجویان پزشکی را بخوانید.فعالیت برخی از حسابداران به گونه ای است که ممکن است در طول روز در حال جابجایی از مکانی به مکان دیگر باشند، بنابراین نیاز است تا لپ تاپ آن ها از نظر وزنی سبک باشد تا در زمان جابجایی با مشکلی رو به رو نشوند و این جابجایی برای آن ها خسته کننده نباشد.

مطالعه بیشتر
راهنمای خرید لپ تاپ های مناسب معماری و رندرینگ + معرفی بهترین لپتاپ های مناسب رندرینگ 2023

در مورد سخت افزاری که حسابدارن به آن نیاز دارند نیز باید گفت همانطور که در ابتدا بیان کردیم سخت افزار عجیب و بسیار قدرتمندی نیاز ندارند و حتی با یک لپ تاپ ساده می توانند فعالیت خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. در ادامه قصد داریم به بررسی مهم ترین ویژگی هایی که در لپ تاپ مناسب حسابداری باید وجود داشته باشد اشاره کنیم و چندین لپ تاپ برتر در این زمینه را نیز به شما معرفی کنیم.

فاکتورهای مهم در انتخاب لپ تاپ مناسب حسابداری

انتخاب پردازنده یا CPU در خرید لپ تاپ مناسب حسابداری

انتخاب پردازنده یا CPU در خرید لپ تاپ مناسب حسابداری
  • لپ تاپ Celeron
  • لپ تاپ pentium
  • لپ تاپ Core i3

انتخاب مناسب ترین کارت گرافیک برای لپ تاپ مناسب حسابداری

معمولا اشخاصی که کار حسابداری انجام می دهند به لپ تاپ هایی که حافظه گرافیکی داشته باشند، نیازی ندارند و اگر هم به سراغ انتخاب لپ تاپ با حافظه گرافیکی بالا بروند کار بی فایده است و تنها صرف هزینه اضافه است. پس بهتر است تمرکز و هزینه ی خود را بر روی قسمت های مهم دیگر مانند حافظه رم بگذارند.البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله بهترین لپ تاپ مدیریتی را بخوانید.

انتخاب حافظه رم در لپ تاپ مناسب حسابداری

شاید بتوان گفت یکی از مهمترین قطعات سخت افزاری که در انتخاب لپ تاپ مناسب حسابداری باید در نظر گرفت حافظه رم است. حافظه رم یک حافظه موقتی است که داده ها را در خود نگه می دارد و از آن جایی که حسابداران در طول روز با داده های زیادی سر و کار دارند و ممکن است بخواهند چندین نرم افزار با هم اجرا کنند، پس داشتن حافظه رم بالا می تواند بهترین انتخاب برای حسابداران باشد و بهتر است حسابداران به سراغ انتخاب لپ تاپ هایی بروند که 4 تا 8 گیگابایت حافظه رم دارند.

مطالعه بیشتر
علت کند شدن لپ تاپ چیست؟ ٥ راه حل عملی برای افزایش سرعت لپ تاپ

صفحه نمایش مناسب برای حسابدارها

جدا از فاکتور ابعاد و اندازه صفحه نمایش، که یک مورد کاملا اختیاری در انتخاب لپ تاپ های مناسب حسابداری است باید به مواردی مانند رزولوشن صفحه نمایش و پنل به کار رفته همچنین مات یا براق بودن صفحه نمایش دقت کنید.

صفحه نمایش مناسب برای حسابدارها

انتخاب بهترین صفحه کلید برای حسابدارها

یکی دیگر از مواردی که برای حسابداران و حساب رسان بسیار مهم است، صفحه کلید می باشد. چرا که این افراد دائما در حال نوشتن و وارد کردن حجم زیادی از اطلاعات در صفحات اکسل یا فایل های متنی و ثبت اطلاعات هستند.البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله بهترین لپتاپ های برنامه نویسی 2022 را بخوانید. پس راحتی صفحه کلید و امکان تایپ سریع و روان از ویژگی هایی است که یک صفحه کلید خوب باید داشته باشد.

نکته ی دیگری که در مورد انتخاب صفحه کلید برای حساب داران وجود دارد این است که از آنجایی که صفحات اکسل و نرم افزارهای حسابداری عمدتا از اطلاعات عددی تشکیل شده اند، داشتن صفحه کلیدی عددی یا نامپد لازم و ضروری است، معمول نام پد در لپ تاپ های با اینچ کمتر به کار نمی روند.

پییشنهاد ما به شما

  • لپ تاپ 15 اینچ
  • لپ تاپ 17 اینچ

معرفی بهترین لپ تاپ ها برای حسابداری

لپ تاپ Lenovo مدل IP3 مناسب برای امور حسابداری

لپ تاپ Lenovo مدل IP3
عنوان مدل
پردازنده Intel Core i3 10110U
حافظه رم 4 گیگابایت
حافظه داخلی 1TB HDD
کارت گرافیک Nvidia GeForce MX330 2GB
وزن 1.7کیلو گرم

اگر به دنبال خرید لپ تاپ اقتصادی برای انجام امور حسابداری هستید، لپ تاپ لنوو مدل IP3 یکی از لپ تاپ های اقتصادی و ارزان قیمت کمپانی لنوو است که بیشتر برای کاربری روزمره و ساده مورد استفاده قرار می گیرد اما شما می توانید از آن برای انجام کارهای حسابداری و کارهای دیگری مانند ترید نیز استفاده کنید.

مطالعه بیشتر
راهنمای خرید لپ تاپ + معرفی بهترین لپ تاپ برای کارهای روزمره

لپ تاپ ایسوس VivoBook مدل X543MA مناسب برای امور حسابداری

لپ تاپ ایسوس VivoBook مدل X543MA
عنوانمدل
پردازنده Intel Celeron N4020
حافظه رم4 گیگابایت
حافظه داخلی1TB HDD
کارت گرافیک Intel HD Graphics 6
وزن 2کیلو گرم

تنوع در لپ تاپ های تولید شده کمپانی ایسوس بسیار به چشم می خورد. لپ تاپ های سری X از محصولات محبوب کمپانی ایسوس هستند که با توجه به قیمتی که دارند می توان از آن ها انتظار کارایی و کیفیت قابل قبولی برای امور حسابداری داشت . این لپ تاپ از صفحه ‌نمایش 15.6اینچی برخوردار است و پنل TFT با کیفیت Full HD دارد .

از روکش مات در ساخت صفحه نمایش استفاده شده است که باعث می شود هنگام کار به چشم آسیبی وارد نشود. این مدل لپ تاپ ایسوس مجهز به پردازنده‌ی مرکزی دو هسته ای Intel Celeron 4020 می باشد که در نتیجه همان پردازنده ی مورد نیاز برای امور حسابداری است. لپ تاپ ایسوس X543MA با داشتن 4 گیگابایت رم و 1 ترابایت هارد دیسک در بازار وجود دارد و قابل و قابل خرید و دسترسی است.

لپ تاپ Lenovo مدل IP5 مناسب برای امور حسابداری

لپ تاپ Lenovo
عنوان مدل
پردازنده Intel Core i5 1135-G7
حافظه رم 8 گیگابایت
حافظه داخلی1TB + 128GB SSD
کارت گرافیک GeForce MX450 2GB
وزن1.7کیلو گرم

اگر قصد دارید از لپ تاپ خود علاوه بر کارهای حسابداری امور دیگری مانند اجرای برنامه های مهندسی یا کارهای گرافیکی در حد سنگین را انجام دهید، انتخاب لپ تاپ Ideapad 5 می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. وجود پردازنده نسل یازده Core i5 و 2 گیگابایت کارت گرافیک مجزا می تواند این لپ تاپ را به یک گزینه خوب برای خرید تبدیل کند

مطالعه بیشتر
راهنمای خرید بهترین پردازنده گیمینگ + معرفی بهترین CPU برای گیم (در سال 1402، 2023)

لپ تاپ های با پردازنده Core i5

همچنین شما با انتخاب این لپ تاپ 8 گیگابایت فضای رم را در اختیار دارید که می تواند برای پردازش های شما بسیار مناسب باشد. صفحه نمایش با کیفیت این لپ تاپ در زمان کار هرگز چشمان شما را خسته نمی کند یا سبب آسیب نمی شود. اگر قصد خرید یک لپ تاپ را دارید که در تمام زمینه ها هم پای شما باشد، انتخاب این لپ تاپ می تواند بهترین گزینه باشد.

لپ تاپ ایسوس VivoBook مدل R427FA مناسب برای امور حسابداری

لپ تاپ حسابداری ایسوس VivoBook
عنوانمدل
پردازنده Intel Core i3 10110U
حافظه رم4 گیگابایت
حافظه داخلی 1TB HDD
کارت گرافیکIntel HD Graphics 6
وزن 1.6کیلو گرم

لپ تاپ R427FA یکی دیگر از لپ تاپ هایی است که حسابداران می توانند آن را انتخاب کنند، با یک نگاه ساده به جدول ویژگی های این لپ تاپ متوجه خواهید شد دقیقا همان لپ تاپی است که حسابداران برای انجام فعالیت خود بدان نیاز دارند،
تنها نکته ای که در مورد این لپ تاپ وجود دارد این است که به دلیل ابعاد و اندازه ای که دارد فاقد نام پد است. اما قیمت و مشخصاتی که دارد واقعا ارزش خرید آن را ثابت می کند.

سخن پایانی

شما در این مقاله با لپ تاپ مناسب حسابداری آشنا شدید.همچنین ازبهترین مدل ها با مخشصات آن ها آگاه شدید.اگر سوال یا نظری دارید آن را در کامنت مطرح کنید تا در اسرع وقت توسط ما جواب داده شود.

پیشنهاد ما به شما

لپ تاپ مناسب تدوین

راهنما خرید بهترین لپ تاپ های تدوین ویدئو در سال 2023 + معرفی لپ تاپ های مناسب تدوین و ادیت فیلم

ویرایش فیلم یا همان ادیت و تدوین فیلم با لپ تاپ یکی سوالاتی است که …

دیدگاهتان را بنویسید